ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde ice i mange år uten problemer. Hadde pakken på 199kr mnd. Fikk regning for denne mnd på 299kr uten å har bestilt denne nye abonnemang. Ring de å det var Take it or leave it. Lyse på sitt beste.
Hei, Steven Det er veldig leit at dette har skjedd. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på saken en gang til. Mvh Julie ice.no
Styr unna ice. De sier at jeg kan overføre private numre til bedriften og lover meg bruddgebyret som selvfølgelig kommer mot meg privat siden dette er private numre dekket. Alt går bra helt til de skal betale bruddgebyret. Da skal jeg plutselig sende de faktura gjennom firmaet på private penger… Det tror jeg ikke skattevesenet vil like så det nekter jeg å gjøre. Synd sier de bare og sier da at jeg ikke får pengene mine men jeg må være kunde hos dem i de 3 årene avtalen de brøt gjelder for. Så ikke stol på noe de sier. Dette er svindel.
Hei, Anneb leit å høre at du føler det slik. Med tanke på at dette er en offentlig vegg kan vi ikke gå inn på personsensitive detaljer. Ønsker du hjelp med dette må du ta kontakt med oss på telefon, chat eller e-post. Mvh Mia ice.no
Skrev for noen dager siden om pris som jeg ikke var fornøyd med. Jeg fikk svar fra ice på omtalesiden om at jeg skulle ta kontakt for å se på pris. Ble gitt en annen og bedre pris . Jeg spurte i fht betingelser og da viste det seg at det var helt andre betingelser enn det som fulgte mitt abonnement. Jeg fikk deretter vite at de ikke kunne møte meg på pris. Så at man blir bedt om å kontakte ice trenger ikke bety at noe skjer i fht pris.
Hei, Bernt. Det er leit å høre at vi likevel ikke klarte å finne en tilfredsstillende løsning for deg. Jeg får ikke sett nærmere på saken din her, men send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med telefonnummer og litt informasjon om deg, så kan vi ta en nærmere titt på saken din. Mvh. Anne ice.no
Jeg har hatt en strålende opplevelse med Ice som leverandør. Kundeservicen deres har vært eksepsjonell, alltid hjelpsomme og raske til å løse eventuelle spørsmål jeg hadde. Prisene er svært konkurransedyktige, og jeg har fått mye for pengene. Dekningen i både Midt- og Sør-Norge har vært veldig god, med stabilt nettverk uansett hvor jeg har reist. Overgangen til Ice var også utrolig enkel, med alt inkludert. SIM-kortet kom med en nøkkel for å bytte SIM på smarttelefonen, og det fulgte også med et veiledningsark som gjorde det hele uproblematisk. Anbefaler Ice på det sterkeste!
Hei Christian. Tusen takk for fine ord, og god omtale. Det er virkelig hyggelig å lese om hvor fornøyd du er med ice. Ønsker deg en fin dag. Mvh ice
Fungerer greit i dagliglivet, men syns det er veldig urimelig at jeg må betale full pris for månedsabonnomentet, når de var mobiloperatøren min i kun 2 dager den mnd før jeg byttet til en annen mobiloperatør (av andre årsaker). Får bare beskjed av kundeservice at dette er en prinsippsak hos Ice.
Hei Torun. I henhold til ice sine abonnementsvilkår må abonnementet betales ut den måneden oppsigelsen blir gjennomført. Mvh ice
Ble fakturert full måned ved bytte fra ice selv om abonnemenetet kun var operativt noen timer av den første dagen. Ved kontakt med kundeservice ville ikke de hjelpe, og jeg ble bedt om at slik er det bare. 400 kr for et abonnement for en dag, det mente de på kundeservice var etisk riktig.
Hei Adam. Om du tok kontakt og angret ditt kjøp samme dagen det ble aktivert er det litt rart om du må betale. Vi kan bare svare på generel basis her, men ønsker du at vi skal se nærmere på det er det bare å kontakte kundeservice: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Hilsen ice
ICE er et supert selskap, som leverer gode tjenester til en overkommelig pris. God servie.
Hei, Glenn Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh. Anne ice.no
Hadde et helt ok abbo så ble prisen triplet over natten. Nye abbo har mer data, men bruker generelt ikke mer enn 50-150mb i mnd.
Hei, Patrick Dette er leit å høre. Det skjer fra tid til annen at det blir endringer i priser og portefølje, og det er dessverre ikke enkelt å tilpasse porteføljen til alle. Send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer, så kan vi se om vi kan finne en bedre løsning til deg. :) Mvh. Anne ice.no
God service og ålreit pris. Er godt fornøyd med Ice.
Hei, Magnus Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh. Anne ice.no
Liker ikke prisøkningen på mobil bedrift.Har blitt oppringt av en annen operatør og vurderer å bytte.Skuffet
Hei, Theis Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss gjerne en e-post med litt mer informasjon til [email protected], så kan vi se om vi kan finne en bedre løsning for bedriften din. Mvh. Anne ice.no
Får ikke tatt i bruk nytt sim kort. Får kun at den ikke finnet siden når jeg scannet QR-koden. Generelt dårlig info i brevet, om å etablere profil (på vegne av barn)
Hei, Janne Dette høres ut som noe vi må sjekke opp. Vi får ikke hjulpet deg her, men send oss en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
Prisen øker og øker, langt ifra billigste lenger. Har 4 abb, og total pris på 1344kr er i øverste sjiktet, her kan det spares ved å bytte.
Hei, Basse🙂 Forbruket har endret seg og vi bruker mer og mer data. Ice har valgt å endre abonnement til mer data med et tillegg i prisen kr 30 i måneden. Det er lenge siden ice har hatt en prisøkning. Kontakt oss så vi kan ta en gjennomgang av dine abonnement. Kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no 🙂 Mvh Yvonne Ice.no
Ble gitt et tilbud på en lørdag, skulle bli oppringt på mandag for å ordne det. Når alt var klart var plutselig ikke tilbudet tilgjengelig. Lover ut ting uten å holde det. Anbefaler ikke ICE til noen, gå heller for en leverandør som holder sine ord.
Hei Marcus Dette var leit å høre. Anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på 20 00 00 00 for å få hjelp til å rette opp i saken. Mvh Geir ice.no
Internett fungerte ikke i utlandet. Selv om jeg tok kontakt med kundeservice flere ganger , dem greide ikke å reparere problemet. Dem vil gi meg erstatning for at jeg måtte kjøpe ekstra SIM-kort i utlandet i Eu land :/
Hei Agata Beklager at du opplevde problemer med dekning i EU/EØS. Det kan være mange årsakert til at vi ikke klarte å hjelpe deg. Håper det løste seg til det beste for deg. Mvh Geir ice.no
Ice kommer med "tilbud" om økt datamengder, og øker prisen. Jeg er ikke interessert i tilbudet, men de bare presser på.
Hei Sverre Stadig fler har behov for mer data. Vi øker derfor datamengden på fler av våre abonnementer og justerer samtidig månedsprisen. Vi har konkurransedyktige priser som passer for de fleste behov. Mvh Geir ice.no
Under kjøpsprosessen ble jeg og selgeren enige om en nedbetalingsperiode på 24 måneder. I samtalen med selgeren fikk jeg tillit til at det han presenterte, var korrekt, og jeg godkjente avtalen via BankID uten å lese nøye gjennom dokumentene. Jeg hadde ingen grunn til å tro at det skulle være uoverensstemmelser mellom det som ble sagt og det som ble avtalt skriftlig. Etter kjøpet oppdaget jeg dessverre at nedbetalingsperioden ikke var 24 måneder, slik vi ble enige om, men 30 måneder. Dette medfører at jeg nå må betale mer enn forventet, noe som innebærer flere tusen kroner ekstra.
Hei Mille Beklager dette. Det er alltid viktig å lese vilkår og avtaler før de signeres. Da har man mulighet til å rette feil og misforståelser. Mvh Geir ice.no