ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig god dekning. Rask oppkobling, aldri noe tull med nettet
Hei, Jan Det er flott å høre at du er fornøyd med oss! Det setter vi selvfølgelig pris på. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Stort sett greit og prisen på abbonement også stort sett OK.
Hei, Kåemm Vi setter veldig pris på tilbakemelding din. Det er godt å høre at du stort sett er fornøyd. 😊 Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Ting funker, og har jeg lurt på noe har det vært lett å komme i kontakt og jeg har fått avklarende svar.
Hei, Gunnar Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi stor pris på. 😊 Ha en strålende dag! Mvh Jonas ice.no
Totalt useriøst! Jeg har blitt ringt av Ice selgere i snart et år nå. Fra morgen til kveld! Ber dem om å være så snille å slutte å ringe meg, men blir oppringt fra nye nummer hver eneste uke. Jeg kan love at jeg aldri hadde brukt Ice noen gang om jeg så fikk det gratis.
Hei, Anders Uff, dette hørtes ikke helt bra ut! Send oss gjerne en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt, så skal vi få fjernet deg fra våre interne lister. Jeg vil også anbefale deg å opprette en reservasjon mot telefonsalg for telefonnummeret ditt her: https://www.brreg.no/produkter-og-tjenester/reservasjon-mot-telefonsalg-og-adressert-reklame/ Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Hastighet av internett er noen ganger så treg. Men tjenesten er bra.
Hei Rosemarie R.C! Så leit å høre at du har problemer med hastigheten på ditt internett. Jeg vil anbefale deg å kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00, så vi kan undersøke saken for deg :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Veldig god kunde service Ikke lang ventetid og fikser raskt opp i ting
Hei Svein! Tusen takk for en flott tilbakemelding, dette gjør oss veldig glade :D Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Er fornøyd med mitt abonnement. Dekningen er bra og prismessig til å leve med som pensjonist.
Hei, Alice Tusen takk for tilbakemeldingen! Det setter vi pris på 😊 Ha en super dag! Mvh. Rebekka ice.no
Dårlig dekning på hytta som ligger på sør i Melhus kommune. Signalene kommer vel fra Mannfjellet. Bruker en ekstra utvendig antenne.
Hei Odd M.S! Så leit å høre at dekningen vår ikke strekker helt til i ditt hytteområde. Vi jobber med å utbedre vår dekning hele tiden, så forhåpentligvis vil du merke bedring i fremtiden. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Godt fornøyd med servis/abonnement. Billig/ masse data
Hei Rune! Så flott å høre at du er fornøyd med våre produkter, dette liker vi :D Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Fantastisk kundeservice alt virker . Veldig god data og tlf
Hei Kurt! Tusen takk for flott tilbake melding! Ønsker deg en super dag! Mvh Stine Ice.no
Kan ta med rutern når me farta rundt.(dvs så slepp en å kjøpe hos flere operatører)
Hei 2T! Så flott å høre at du er fornøyd med vårt abonnement, dette setter vi stor pris på. Vi jobber med å utbedre deknignen hele tiden, så den blir bare bedre og bedre:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Fikk veldig god kundeservice da jeg skiftet abonnement på Strømmen storsenter.
Hei Magne B! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Avdelingen skulle kontakte meg innen 3 dg. grunnet dekningsproblem. Skjedde ingen ting. Hører ikke noe fra dem. 2 uker har gått. Generelt dårligere dekning her på Høyland med Ice. Vurderer å skifte
Hei Tore! Så leit å høre at du ikke er blitt kontaktet av vår tekniske avdelig, slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post med forklaring på problemet til [email protected], så kan vi undersøke saken. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Det er for mange steder du ikke har tilgang til nett. Når telefonen ikke finner nett så er det vanskelig å få ringt nødsamtaler. Det er for mange "hull" i nettverket, selv på det sentrale østlandet. Greie priser og god kundestøtte, men hullene i nettverket er irriterende.
Hei Olaf R.K! Så leit å høre at du har hatt problemer med deknignen vår, vi jobber med å utbedre dekningen i vårt nettverk hele tiden. Hvis du opplever problemer med dekningen igjen, anbefaler jeg deg å kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00, så vi kan få undersøkt problemet. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Hei. Fått alltid god hjelp og veiledning ved alle de gangene jeg hadde ringt til kundeservice.
Hei Daniel Q.H.T! Så flott å høre at du er så fornøyd, dette betyr mye for oss :) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Billig og bra. Et tilfredstillende abonnement til svært lav pris.
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no