ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Brukte messenger, og det gikk svært raskt fra eg stilte spørsmål til eg fikk svar. Kundebehandleren svarte godt, og hjalp meg finne ut det eg trengte. veldig bra jobba!
Hei Frank, Tusen takk for en flott omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. :) Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Ikke automatisk tilgang i Sveits (som håpet/forventet), men WiFi på restaurant og Ice kundeservice hjalp meg på en suveren måte😉
Hei Nils, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at problemet løste seg for deg. :) Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Prismessig er ICE bra på mobilabonnement. Har hatt trådløst bredbånd, og det er ikke så bra. Dyrt, og funker dårlig når det er mange brukere. Jeg bor langt fra senderen, og da merker jeg at nettet blir tregere og tregere utover formiddagen. Til tider ubrukelig. De hadde elendig kundeservice, men det har blitt veldig bra, så stort sett er jeg ganske fornøyd.
Hei Randulf B, Tusen takk for din tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med våre mobilabonnement. Dersom du fortsatt opplever problemer med ditt mobile bredbånd så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Foreløpig er alt bra for meg. Siden jeg ble kunde alt går fint og fornøyd
Alltid villige til å hjelpe, på en lettfattelig måte
Opplevde raske og utfyllende service på facebookgruppen til ice!
Har vært i USA uten dekning. Spurte før jeg dro om det kunne oppstå problemer i og med jeg hadde hørt om det fra andre. Fikk beskjed om at det ikke var problemer. I ettertid ser jeg at det er nettopp det det er. Ligger en link på nettsiden hvordan å fikse dette. Dette fungerte ikke for meg. Måtte kjøpe en kontant telefon til 900kr. Jeg reiser mye og har hatt mange andre operatører, men har aldri hatt problemer som dette. Unødvendig å si at det er slutt mellom Ice og meg.
Hei Linus, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplevde. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Carl-Fredrik Ice.no