ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prismessig er ICE bra på mobilabonnement. Har hatt trådløst bredbånd, og det er ikke så bra. Dyrt, og funker dårlig når det er mange brukere. Jeg bor langt fra senderen, og da merker jeg at nettet blir tregere og tregere utover formiddagen. Til tider ubrukelig. De hadde elendig kundeservice, men det har blitt veldig bra, så stort sett er jeg ganske fornøyd.
Hei Randulf B, Tusen takk for din tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med våre mobilabonnement. Dersom du fortsatt opplever problemer med ditt mobile bredbånd så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Foreløpig er alt bra for meg. Siden jeg ble kunde alt går fint og fornøyd
Alltid villige til å hjelpe, på en lettfattelig måte
Opplevde raske og utfyllende service på facebookgruppen til ice!
Har vært i USA uten dekning. Spurte før jeg dro om det kunne oppstå problemer i og med jeg hadde hørt om det fra andre. Fikk beskjed om at det ikke var problemer. I ettertid ser jeg at det er nettopp det det er. Ligger en link på nettsiden hvordan å fikse dette. Dette fungerte ikke for meg. Måtte kjøpe en kontant telefon til 900kr. Jeg reiser mye og har hatt mange andre operatører, men har aldri hatt problemer som dette. Unødvendig å si at det er slutt mellom Ice og meg.
Hei Linus, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplevde. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Veldig bra kundeservice, raskt og enkelt svar på det meste.
Periodevise dekningsproblemer, mottar ikke samtaler. MMS faller ut. Mobilnett faller ut. Alle de som jeg har vært i kontakt med hos Ice kundeservice kjenner ikke til problemene eller later som om de ikke kjenner til dekningsproblemene, på tross av at mange har de samme problemene som jeg. Når jeg gir tilbakemelding om at problemet ikke er løst og at jeg ikke er fornøyd på sms etter samtale med kundeservice, får jeg feilmelding(!). Dette er fullstendig latterlig!!!
Hei La, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemene du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no