ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mms til utlandet fungerer ikke. De anbefales selv å bytte leverandør om det trengs..
Ja, dette var i utgangspunktet billig. Men hva hjelper det da det ikke funker? Arrogante kundebehandlere som ikke klarer å forstå problemene. Der hjelper ikke å tilby en mnd gratis da det ikke funker. Nei, dette er kjeltringstreker. Absolutt det verste jeg har vært med på!
Hei Thomas, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Slik skal det naturligvis ikke være. :-( Ønsker du at jeg skal ta en ny gjennomgang på saken din, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever/situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ikke vet jeg hva som har skjedd, men fra i går ser det ut til at både Mobildata og Delt internet fungerer som det skal. Krysser fingre for at det forsetter slik.
Hei Trond, Så godt å høre at det løste seg for deg! Dersom problemet skulle dukke opp på nytt, så er det bare å ta kontakt med oss på [email protected], eller vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg fortløpende. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
God dekning, god service, syns kanskje det kunne vært noe billigere.
Jeg kjøpte en ny telefon for noen mnd siden, som skulle bli et mareritt pga en produksjonsfeil. Jeg kunne ikke ringe, noe som var veldig av og på. Telefonen ringte personer selv, og signal mellom samtaler brøt hele tiden. Har hatt ice før jeg kjøpte denne, og visste umiddelbart at dette måte skyldes mobilen eller simkortet. Minimal bedring etter simkort bytte, og gjerne nesten problemfritt 7-10 dager etter bytte. ICE fraskrev seg alt ansvar, aldri opplevd maken. Så jeg fant ikke andre løsninger enn å kjøpe en billig huawei 20 lite, så gleder eg meg til å melde meg ut av ice. Aldri vurder dette selskapet.
Hei Christoffer, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Slik ønsker vi naturligvis ikke at det skal være. :-( Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Det har vært ganske treig nettilgang i utlandet. Fikk ikke hjelp av kundeservice. Dem har bare sagt det samme. Har du dataroaming på, bytt til annen operatør, etc. Data var på og det var ikke mulig og bytte operatør. Dem aner ikke hva dem driver med. Fikk ikke tak i mobilbank, etc. I tilleg har datamengden blitt spist opp mye fortere enn hos komplett mobil før. Har allerede byttet. Amatør selskap
Hei Zoltan, Det er beklagelig å høre at du opplevde problemer i utlandet. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg se nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Meget bra mobiloperatør. Anbefales på det sterkeste :)