Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi Mobil
3.7
108 verifiserte omtaler
Slutt for NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Plussmobil fra slutten av april 2023. Plussmobil bruker Telenor sitt nett. Klikk her for å gå til Plussmobil.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
108 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Bra
NorgesEnergi Mobil er rangert
#7 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler NorgesEnergi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 108 omtaler om NorgesEnergi Mobil

FILTRER OMTALER
56
17
12
9
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Helt topp

Omtale av  Lillesalt

Har ikke hatt så mye med kundeservice å gjøre så langt i abonnementet. Dvs at alt fungerer som det skal.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
27.08.2021 11:09

Hei Lillesalt, Supert å høre at fungerer som det skal. Om det skulle dukke opp noen spørsmål eller om det er noe du er usikker på så er det bare å slå på tråden! Hilsen Narve

Nyttig (2)

Fornøyd

Omtale av  Randi J

Eg og min sønn er veldig fornøyd med abonnementet og pris 😃 Vi anbefaler det til andre.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
20.08.2021 10:14

Hei Randi, Tusen takk for din tilbakemelding! Gøy å høre at dere fornøyd og vil anbefale oss videre. Vi skal jobbe på spreng for og fortsette å gjøre dere fornøyd 😃 Hilsen Narve

Nyttig (2)

Kundeservice dårlif

Omtale av  Janka

Uhøflig. Liten og manglende forståelse for problem med inngående samtaler. Ikke villig til å yte service for må avdekke problemer

Svar fra NorgesEnergi Mobil
19.08.2021 16:27

Hei Janka, Utrolig leit å høre om din opplevelse i kontakt med vår kundeservice. Vi er trygge på at vi kan få løst saken om du vil gi oss en ny sjanse. Ta kontakt per epost eller telefon. [email protected]/38 10 00 80 Hilsen Narve

Nyttig (1)

Perfekt for oss som ikke trenger mye mobildata!

Omtale av  Siri B

Jeg har wifi hjemme og har ikke behov for å være online når jeg er ute. Dette er det eneste abonnementet som finnes for oss som ikke ønsker å surfe hele tiden. Det er god dekning overalt, og det er heller ikke vanskelig å kjøpe ekstra datapakke om det trengs. Perfekt!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
18.08.2021 08:40

Hei Siri, Tusen takk for din tilbakemelding, utrolig gøy å høre at du er fornøyd med abonnementet hos oss og at det fungerer til ditt bruk. Hilsen Narve

Nyttig (1)

Fornøyd

Omtale av  E. F

Ikke opplevd problemer av noe slag. Oppleves ryddige og profesjonelle.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
27.08.2021 11:09

Hei E. F Tusen takk for din tilbakemelding, supert å høre at du er fornøyd! Hilsen Narve

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God kundeservice

Omtale av  Linn

Jeg hadde ønsket at NE hadde fridata som et alternativ. Ellers er jeg veldig fornøyd med å ha mobilannonement og strømavtale hos samme leverandør 🤗 god service og rask svar og hjelp når man trenger.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.08.2021 16:39

Hei Linn, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og innspill! Vi skal prioritere å se på et "fri data" produkt i nærmeste fremtid😊 Hilsen Narve

Nyttig (1)

veldig fornøyd med dere

Omtale av  Kristine S

Er veldig fornøyd med dere . og dere er vedlig kunde venlige 😊

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.08.2021 16:39

Hei Kristine, Tusen takk for en flott tilbakemelding 😊 Supert å høre at du er fornøyd! Vi skal selvfølgelig gjøre alt for at du forblir fornøyd så lenge du er kunde hos oss! Hilsen Narve

Nyttig (0)

Er ikke så billig som de sier

Omtale av  Sven H

Vet ikke om det er så billig som det blir annonsert. Spørs om jeg ikke må bytte til et annet selskap som er rausere.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.08.2021 16:39

Hei Sven, Vi vet at konkurransen er tøff i dagens mobilmarked. Vi jobber derfor stadig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. NorgesEnergi Mobil kunder er alltid garantert full Telenor dekning. Hilsen Narve

Nyttig (1)

Flott service!

Omtale av  Luisa W. V

Jeg fikk god hjelp, veldig høflig, tålmodig, og anbefalt den beste abonnementet for meg og mitt barn. Takk for det. Luisa W.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
09.08.2021 08:37

Hei Luisa! Vi takker for tilliten og håper dere blir fornøy :) Hilsen Narve

Nyttig (1)

eSim og Data som kort

Omtale av  Arnold H

Kundeservice var til god hjelp og kunne lett fikse mitt problem når hoved sim kortet sluttet å fungere og data sim kortet ble slettet på min innlogging side. Flott levert, kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
21.06.2021 19:15

Hei Arnold! Tusen takk for varme ord og flott å høre at saken løste seg! Ta gjerne kontakt med oss igjen om det skulle være noe mer. God sommer :) Hilsen Narve

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Grusomt!!! Styr unna!

Omtale av  Kristian

De skryter av full Telenor dekning, men jeg sliter støtt og stadig å få dekning midt i Oslo både inne og ute. Har aldri hatt så mye problemer før.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
20.05.2021 13:07

Hei Kristian! Det er leit å høre at du er missfornøyd som kunde hos oss! Spesielt da dekningen er årsaken. Som kunde hos oss er du direkte koblet opp mot nettet til Telenor som gjør at de ikke er noe forskjell i dekning mellom oss og Telenor. Som man kan se på dekningskartet til Telenor så er Oslo mer eller mindre fullstendig dekket. Det kan være flere årsaker til at du har opplevd dårlig dekning, noen av de mest vanlige er: - Feil eller vedlikehold i området, du kan enkelt sjekke om det er feil eller vedlikehold med Telenors dekningskart: https://www.telenor.no/dekning/#map - Problem på selve telefonen, for å avdekke om det er tilfellet så kan du forsøke å sette SIM-kortet i en annen telefon. Ofte kan det også hjelpe å restarte telefonen din om det er en stund siden sist. Håper det løser seg, om du fortsatt opplever problemer, ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får undersøkt problemet nærmere. Telefon: 38 10 00 80 epost: [email protected] Med vennlig hilsen Narve

Nyttig (1)

Dyrt og ringe ut av Norge

Omtale av  Marc J

Her koster det og ringer til Danmark og Sverige fra Norge!!

Nyttig (11)
Side 7 av 7
Neste

NorgesEnergi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR