NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt så mye med kundeservice å gjøre så langt i abonnementet. Dvs at alt fungerer som det skal.
Hei Lillesalt, Supert å høre at fungerer som det skal. Om det skulle dukke opp noen spørsmål eller om det er noe du er usikker på så er det bare å slå på tråden! Hilsen Narve
Eg og min sønn er veldig fornøyd med abonnementet og pris 😃 Vi anbefaler det til andre.
Hei Randi, Tusen takk for din tilbakemelding! Gøy å høre at dere fornøyd og vil anbefale oss videre. Vi skal jobbe på spreng for og fortsette å gjøre dere fornøyd 😃 Hilsen Narve
Uhøflig. Liten og manglende forståelse for problem med inngående samtaler. Ikke villig til å yte service for må avdekke problemer
Hei Janka, Utrolig leit å høre om din opplevelse i kontakt med vår kundeservice. Vi er trygge på at vi kan få løst saken om du vil gi oss en ny sjanse. Ta kontakt per epost eller telefon. [email protected]/38 10 00 80 Hilsen Narve
Jeg har wifi hjemme og har ikke behov for å være online når jeg er ute. Dette er det eneste abonnementet som finnes for oss som ikke ønsker å surfe hele tiden. Det er god dekning overalt, og det er heller ikke vanskelig å kjøpe ekstra datapakke om det trengs. Perfekt!
Hei Siri, Tusen takk for din tilbakemelding, utrolig gøy å høre at du er fornøyd med abonnementet hos oss og at det fungerer til ditt bruk. Hilsen Narve
Ikke opplevd problemer av noe slag. Oppleves ryddige og profesjonelle.
Hei E. F Tusen takk for din tilbakemelding, supert å høre at du er fornøyd! Hilsen Narve
Jeg hadde ønsket at NE hadde fridata som et alternativ. Ellers er jeg veldig fornøyd med å ha mobilannonement og strømavtale hos samme leverandør 🤗 god service og rask svar og hjelp når man trenger.
Hei Linn, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og innspill! Vi skal prioritere å se på et "fri data" produkt i nærmeste fremtid😊 Hilsen Narve
Er veldig fornøyd med dere . og dere er vedlig kunde venlige 😊
Hei Kristine, Tusen takk for en flott tilbakemelding 😊 Supert å høre at du er fornøyd! Vi skal selvfølgelig gjøre alt for at du forblir fornøyd så lenge du er kunde hos oss! Hilsen Narve
Vet ikke om det er så billig som det blir annonsert. Spørs om jeg ikke må bytte til et annet selskap som er rausere.
Hei Sven, Vi vet at konkurransen er tøff i dagens mobilmarked. Vi jobber derfor stadig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. NorgesEnergi Mobil kunder er alltid garantert full Telenor dekning. Hilsen Narve
Jeg fikk god hjelp, veldig høflig, tålmodig, og anbefalt den beste abonnementet for meg og mitt barn. Takk for det. Luisa W.
Hei Luisa! Vi takker for tilliten og håper dere blir fornøy :) Hilsen Narve
Kundeservice var til god hjelp og kunne lett fikse mitt problem når hoved sim kortet sluttet å fungere og data sim kortet ble slettet på min innlogging side. Flott levert, kundeservice.
Hei Arnold! Tusen takk for varme ord og flott å høre at saken løste seg! Ta gjerne kontakt med oss igjen om det skulle være noe mer. God sommer :) Hilsen Narve
De skryter av full Telenor dekning, men jeg sliter støtt og stadig å få dekning midt i Oslo både inne og ute. Har aldri hatt så mye problemer før.
Hei Kristian! Det er leit å høre at du er missfornøyd som kunde hos oss! Spesielt da dekningen er årsaken. Som kunde hos oss er du direkte koblet opp mot nettet til Telenor som gjør at de ikke er noe forskjell i dekning mellom oss og Telenor. Som man kan se på dekningskartet til Telenor så er Oslo mer eller mindre fullstendig dekket. Det kan være flere årsaker til at du har opplevd dårlig dekning, noen av de mest vanlige er: - Feil eller vedlikehold i området, du kan enkelt sjekke om det er feil eller vedlikehold med Telenors dekningskart: https://www.telenor.no/dekning/#map - Problem på selve telefonen, for å avdekke om det er tilfellet så kan du forsøke å sette SIM-kortet i en annen telefon. Ofte kan det også hjelpe å restarte telefonen din om det er en stund siden sist. Håper det løser seg, om du fortsatt opplever problemer, ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får undersøkt problemet nærmere. Telefon: 38 10 00 80 epost: [email protected] Med vennlig hilsen Narve
Her koster det og ringer til Danmark og Sverige fra Norge!!