Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Svindler folk og driver kriminelt

Omtale av  Simas A

Selgeren ringte og lurte meg. Han sa det blir ikke noe bindingstid og nå avtale er bindet med 24mnd. Han også sa at om jeg ønsker å bytte leverandør av mobiltjenester da må jeg betale bare den summen som Nortel skal bruke å kjøpe meg ut fra gamle operatør(0kr). Jeg bor på Lørenskog og dekning er dårlig i hele blokka og ingen dekning i parkeringshuset på Triaden. Ikke ambefales!

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Simas, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

Hrr hatt dem siden November 2020 og alt fungerer flott!

Omtale av  Terje

Jeg kom med litt kritikk under etablering og fikk raskt kontakt med personen som driver selskapet. han oppklarte alt og alt har fungert flott. Jeg bytter selskap nå, grunnet ander omstendigheter, men kommer gjerne igjen som kunde senere :) Vi trenger slike som Nortel som kan utfordre Telenor som jeg var missfornøyd med den gang jeg byttet til Nortel :)

Svar fra Nortel
27.04.2022 14:33

Hei Terje, Takk for en så fin tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Du er hjertelig velkommen tilbake om det skulle passe seg! Mvh Maria Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

Svindler folk og driver kriminelt. håper ingen blir lurt som meg. for dette er ille!

Omtale av  Ole C. N

først må jeg bare si at det de holder på med er absurd og over grensa til kriminelt. Jeg gikk med på abonement hos nortel for snart 2 år siden. når de ringte så presenterte de seg som telenor, noe som viste seg ikke stemte. og de sa at samtalen ville bli tatt opp, noe som var greit og betryggende for en evt tvist. jeg presisterte den gang at jeg ikke går med på noe som helst abonement om det er bruddgebyr og slike skjulte avgifter. de ordnet så hele familien min byttet over. fra første faktura kom så ble det tull og etter mye krangling og så ordnet de opp i den. men når jeg la ned firmaet mitt og byttet over til talkmore så kom det regning fra nortel på 13 000 kr!! ringte de og sendte mail og ba om og få sendt over lydfilen fra den dagen jeg godtok tilbudet så jeg kunne få tatt dem på ordet. men da fikk beskjed om at den var slettet merkelig nok! ut ifra alle andmeldelser av Nortel på google og facebook så er dette noe de lurer kundene på regelmessig.. og til dere i nortel når dere svarer opp at jeg må ta kontakt med kunderservice om dette så kan dere bare glemme det, for det har jeg prøvd! jeg hadde vært flau om jeg var dere. FYSJ'!

Nyttig (10)

Mangler mobilnett

Omtale av  Tone

Datasim fungerer ikke.mobil internett sluttet plutselig å fungere, selv med full dekning

Svar fra Nortel
19.04.2022 11:39

Hei Tone, Så leit å høre at produktet ikke har fungert som forventet. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg, og sørge for at du har et fungerende produkt fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får sett på saken. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

Vakttelefon..

Omtale av  Bjørn E

Fikk den hjelp jeg hadde behov for på vakttelefonen nå i påsken😊

Svar fra Nortel
19.04.2022 11:39

Hei Bjørn, Takk for fin tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna

Omtale av  Alene I. U

Ble lovet smertefri overgang til nortel, hvor det ble tydeliggjort at telefonen ville fungere innen kort tid. Derimot fungerte det aldri og jeg sto uten tilgang på bussbillett alene i utlandet på ukjent sted. Fikk ikke ringt eller gitt beskjed til noen. Betalte dyrt for taxi. Da det ble sagt ifra til nortel, var det ikke mye hjelp å få, lite beklagelse.

Svar fra Nortel
12.04.2022 12:42

Hei, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Vi ønsker selvfølgelig å bli bedre, og tar til oss din tilbakemelding. Send oss gjerne en e-post på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Lureri

Omtale av  Jens

Ble lurt til å svare på en Mail og tvunget til 24mnd abonnement med skyhøye utmeldingspriser.

Svar fra Nortel
08.04.2022 11:17

Hei Jens, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

Svindel og falske opplysninger

Omtale av  Ole

Styr langt unna Nortel Nortel sier at det er 2års binding i alle tlf selskap, å de betaler ut bindingen. Med den tlf leverandøren som du har, dette er svindel og løgner ( jeg hadde ikke noe binding i Telenor) Du må skrive under kontra på 2år. å 3000,-kr vis du bryster den før tiden er ute. Dette er en slave kontrakr Har snakket med andre som sier det samme. Fikk klar beskjed!!! Kom dæ bort fra nortel

Svar fra Nortel
22.03.2022 08:04

Hei Ole, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (7)

Veldig ustabil linjer

Omtale av  Rune

Hyggelig service og lovet full Telenor dekning, endte med dårlige linjer ved å flytte over til Nortel, samtaler som bryter, ansatte klager og spør hvorfor det bryter eller høres ut som jeg legger på. (Skjedd mange ganger). Klaget på dette og fikk beskjed om å sette opp telefon på nytt og det blir for mye arbeid. Har klaget flere ganger og skrevet mail. Har måttet svare opp utallige telefoner og mail på inkassovarsel og purringer hvor jeg bestrider kravet pga holder ikke hva de lover. Måtte gå tilbake til Telenor hvor linjer er stabile og noe dyrere regning.

Svar fra Nortel
18.03.2022 09:32

Hei Rune, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Vi ønsker selvfølgelig å bli bedre, og tar til oss din tilbakemelding. Send oss gjerne en e-post på [email protected] dersom det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Rot med faktura

Omtale av  Tor

Når jeg for et par år siden inngikk abonnementsavtale med Nortel for min enmannsbedrift, ble jeg "presset" til å skaffe et abonnent i tillegg til det ene som tilhører bedriften. Min kone tegnet derfor et abonnement. Bedriftsabonnementet med mobilt bredband fungerer tilfredsstillende, men tilleggsabonnementet har det vært mye rot med i forhold til faktura. Et forsøk med fasttrekk fungerte ikke. Og det er nå andre gang på rad at det blir sendt ut inkassovarsel og sperring av av telefon uten at ordinær faktura er sendt ut. Det krever unødvendig bruk av arbeidstiden. Blir det ikke orden på dette i løpet av en par dager sier jeg opp både bedriftsabonnementet og det private abonnementet.

Svar fra Nortel
18.03.2022 09:32

Hei Tor, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

lureri

Omtale av  Kristin

Ok kundeservice, men dårlig bedrift. Lover mer enn de leverer, Mye lureri og de unngår å nevne diverse faste priser under salg. Styr unna om du er smart.

Svar fra Nortel
18.03.2022 09:32

Hei Kristin, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (6)

Problemene fortsetter

Omtale av  Bård F

Jeg har tidligere beskrevet en marerittaktiv opplevelse, der Nortel ulovlig slettet et nummer og nektet å åpne dette uten at jeg betalte gebyr for dette. Nortel har kommentert innlegget og sier «det er leit du har hatt en dårlig kundeopplevelse» og ber om at jeg kontakter dem «slik at vi får sett på muligheter, da vi vil prøve vårt beste for å gjøre deg fornøyd» Det virker ikke som de mente noe med dette! Den 09.11.21 fikk jeg endelig følgende svar fra Nortels Alexander: «Jeg har nå stoppet abonnementet fra og med i dag. Redusering av abonnementsavgiften på abonnementet det gjelder, kommer på neste faktura.» Neste faktura fra Nortel fikk jeg 03.12.21 Abonnementet som skulle vært stoppet den 09.11.21 var på ingen måte det, tvert imot det var abonnementsavgiften nesten fordoblet. Sendte samme dag epost til kundeservice der jeg opplyste at jeg ikke kom til å betale fakturaen før feilen var rettet opp. Denne eposten fikk jeg aldri svar på. Imidlertid kom det purringer på fakturaen, som tilslutt endte med inkassovarsel, og trussel om stenging av telefonene. For å unngå dette reduserte jeg fakturaen med beløpet på det abonnementet som «var stoppet» (og nummer som i tillegg var slettet) og betalte abonnementsavgiften for de øvrige 3 numrene. 2 dager senere opplever vi at alle 3 numrene blir sperret. På fakturaene for januar og februar figurerer fortsatt nummeret, og det er belastet utgifter på det, selv om både abonnement og nummer er slettet. Denne opplevelsen føyer seg inn i en lang rekke som er helt typisk for Nortel. Gjennom et langt arbeidsliv der jeg har vært i kontakt med tusenvis av leverandører, er Nortel det desidert verste firmaet jeg har opplevd når det gjelder kundebehandling og oversikt over kundeforhold. Jeg har nå vært så heldig å finne en operatør som er villig til å kjøpe ut bruddgebyrene på bindingstiden jeg har med Nortel, og som i tillegg har vesentlig lavere abonnementsavgifter. Det var en stor dag for meg når jeg endelig kunne si opp abonnementene hos Nortel, og avslutte forholdet til denne katastrofeoperatøren. Bård

Nyttig (10)

Fantastisk kundeservice

Omtale av  Bjørn R

Vi har bare gode erfaringer med Nortel. God dekning og strålende kundeservice.

Svar fra Nortel
15.03.2022 09:42

Hei Bjørn, Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at dere er fornøyd med både produkt og kundeservice. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

God service og omtanke!👍👍👍

Omtale av  Gunnar S

Du blir tatt godt vare på! Prøver å møte kundens behov,det er Nortel flink til.Og å følge opp med personlig rådgiver!

Svar fra Nortel
15.03.2022 09:42

Hei Gunnar, Takk for en fin tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og produkt :-) Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

Fornøyd med sentralbordløsning og mobiltelefoni

Omtale av  Emma

Benyttet meg av blant annet Nortel sin sentralbordløsning og mobiltelefoni, og er godt fornøyd med deres løninger og kvalitet

Svar fra Nortel
15.03.2022 09:42

Hei Emma, Takk for fin tilbakemelding! Det er godt å høre du er fornøyd med våre produkter. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om det skal være noe :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lokal totalleverandør av telefon og mobile tjenester.

Omtale av  Stig E. H

Vi gjorde det smarte valget i oktober 2021 og å skifte leverandør innen tele-tjenester. Vi skal ikke si noe negativt om tidligere leverandører, den nærheten til support og ikke minst prispunktet gjorde at vi skiftet. Dekning og løsning er perfekt, enkel i bruk og kjekt å kunne ringe rett ut i fra 1881, feks. Savner å kunne sende sms i fremtid, noe som kommer i følge Nortel. Alt i alt, -vi sparer på å benytte Nortel. Jeg og Alf anbefaler Nortel på det sterkeste. Med beste hilsener Alf S. Stig H.

Svar fra Nortel
15.03.2022 09:42

Hei Stig, Takk for en flott tilbakemelding! Godt å høre du er fornøyd med både produkt og kundeservicen hos oss. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR