Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fantastisk kundeservice som, selv utenfor åpningstidene, er særdeles behjelpelig og ordner opp til det beste for kunden .
Hei Hilde, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker å gi alle våre kunder god service, og din tilbakemelding bekrefter at vi lykkes med det vi brenner for. Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Kjapt og enkelt via chat. Særdeles hyggelig og kjapp kundeservice 👍👍👍
Hei Tor Sverre, Takk for hyggelig chat-samtale! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Vi ønsker å gi alle våre kunder god kundeservice, og setter stor pris på din tilbakemelding på at vi lykkes med det. Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Nortel leverer det de lovet; god dekning, pris og kundeservice. Anbefales!
Hei Alf, Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Vi ønsker å gi alle våre kunder god kundeservice, og setter stor pris på din tilbakemelding på at vi lykkes med det vi brenner for. Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Veldig fornøyd med Nortel. Enkel onboarding, kundeservice som svarer på under 20 sekunder og hjelper deg med det jeg lurer på, fortsatt like blide uansett hvor mye jeg "maser". Kommer til å anbefale Nortel til alle jeg kjenner :)
Hei Henrik, Takk for fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyde med både produkt og kundeservice. Du er alltid velkommen til å kontakte oss om du lurer på noe! Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Manglende dekning på plasser hvor Telenor og Telia har det, både når det gjelder data og telefoni. Nortel glimter til med Edge-dekning i disse områdene. Anrop går rett til svarer. Hører ikke hverandre under samtaler. Samtaler bryter. Har også opplevd å få musikk på linjen under samtale… Nortel, 2002 ringte og ville ha tilbake dekningen sin.
Hei Stig, Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om du opplever problemer med dekning i området du befinner deg i. Vi kan feilsøke å se om det er grunn til at du opplever ustabil og dårlig dekning, eller om det kan skyldes andre feil. Vi leverer lik dekning som Telenor. Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Hva de leverer etter inngått avtale vet jeg ikke enda, men de oppgir å representere Telenor sine bedriftskunder. Praktisk og økonomisk ingen stor sak men følelsen av å bli lurt er ikke god. For den nette sum av kr 3000 kan man komme ut av dette.. gode greier
Hei, Vi beklager dersom du føler deg lurt. Vi leier nett av Telenor og leverer samme gode dekning, men er en selvstendig teleoperatør. Håper du er kommet godt i gang med abonnement og tjenester fra oss. Skulle noe være uklart eller du ønsker å komme i kontakt med oss, når du oss på [email protected] Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Utrolig fornøyd med Nortel , god dekning og service i verdensklasse. De gjør virkelig det lille ekstra for kundene sine
Hei Lakshan, Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at dere er fornøyde med både produkt og kundeservice. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes! Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Masse trøbbel med e-sim.. flere uker med så og si ikke mulighet for innkommende anrop.. snakket med kundeservice utallige ganger uten å komme noen vei.. kan ikke ha det sånn med arbeidstellefon.. og 3000kr i gebyr for og bytte til en leverandør som ordnet det med en gang.. takk for ingenting..
Hei Stig, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Jeg syns at dekningen er ustabil og dårlig i noe steder
Hei Kim, Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] - Vi kan feilsøke i området ditt å se om det er grunn til at du opplever ustabil og dårlig dekning, eller om det kan skyldes andre feil. Ønsker deg en fin dag! Mvh Ida, Nortel Kundeservice
I samtale med en selger på Nortel, ble mannen min lovet å slippe å betale bruddgebyret på 18 000 kr fra tidligere mobiloperatør, da det var noe de skulle dekke. I etterkant fikk han regning på hele beløpet, og fikk DA forklart at han måtte betale hele summen, men da vil han ikke motta månedlige fakturaer frem til beløpet er dekt inn. Det vil si at han binder seg til Nortel i lang tid fremover. Hadde de vært såpass ærlige og gitt denne informasjonen på forhånd, hadde mannen min ALDRI gått med på det. Så nå ser det ut som ferie med ungene går bort da feriepengene går til dette.😡
Hei Monika, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i Nortel. Vi følger standard utkjøpsprosedyre, og brudd fra tidligere operatør dekkes ved kreditering av fakturaer fra oss. Om noe har vært uklart eller du ønsker en gjennomgang av saken din, er vi her for å hjelpe deg. Kontakt oss gjerne på [email protected] – Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Fikk hjelp med ein gang og var kjapp på å løse mine problemer som jeg hadde laget selv.. veldig fornøyd. Med pris og super kunde servise✨️
Hei Espen, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice
Gir seg ut for a være bedriftssatsinga til telenor ved telefonsalg, og dersom du bit på.... 6000 for å komme seg ut att.... fra tele
Hei Rikard, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Vi er ikke Telenor, men vi leier nettet til Telenor. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Veldig smidig bytte! God kundeservice og veldig enkelt bytte. Telenordekning til den beste prisen. Veldig fornøyd!
Hei Magnus, Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både produkt og kundeservice. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice
Kommer med tilsynelatende godt tilbud, men skjuler bruddgebyr. Vil sterkt anbefale å unngå dette selskapet - det opplyses ikke om bruddgebyr ved avtaleinngåelse og når en tar det opp med dem i etterkant hevder de at det "blir ord mot ord". Ikke på noen måte slik en ønsker at en mobiloperatør skal opptre.
Hei Jan, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid og dette opplyses det om i kontrakten, men ta gjerne kontakt med oss igjen på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Rask og profesjonell handtering av bestillinga og god service.
Hei Kirsti, Takk for en fin tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice
Vi sitte dessverre kun igjen med dårlige erfaringer med dette selskapet.Ved avslutning av kundeforholdet blir vi fakturert et bruddgebyr på 2 X 3000,- + mva totalt 7500,-
Hei Nils, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice