Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kan bare bekrefte det andre skriver. Ingen opplysning om bindingstid av selger. Ingen mulighet for å angre selv om selgeren sa det va en måned prøvetid for å se om man var fornøyd. Skal ha deg til å svare ok på sms mens selger er på røret for å forsikre seg om at du ikke får lest igjennem avtalen. Selv om du lar være å godta tilbudet på mail så regnes 'ok'et på sms som bindene? Tror dette selskapet lever av bruddgebyret. Må selv ut med bruddgebyr for 5 telefonnummer. At ingen med jus har tatt tak i dette er helt utrolig.
Hei Johnny, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal opplyse om bindingstid, så dersom dette ikke er gjort er det svikt i henhold til våre rutiner. Vi tilbyr heller ingen prøvetid da det ikke er noe angrerett i bedriftsmarkedet etter at en avtale er signert. Våre kunder skal også alltid få tid til å lese gjennom avtalen før man signerer. Jeg ønsker gjerne å ta en gjennomgang av salget og saken din, men jeg trenger mer opplysninger for å finne deg i våre system. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Skulte kostnader som fakturagebyr og at selger lurer på deg et abonnement på 24 måneders bindingstid.
Hei Sivert Det er leit å høre at du føler deg lurt av selger, det er absolutt ikke slik det skal være. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd. avtaletid. Vi ønsker at du skal være fornøyd som kunde hos oss og kan selvfølgelig fjerne fakturagebyr for deg, men jeg trenger mer informasjon for å finne deg i systemet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Då pröver jag på nytt. Fick ny simkort som alla andra fick 21 sept för oppdatering. Allt funka utom mobilnett. Ringde 3 ganger. Fick beskjed jag måtte gå på instillninger. Inget funket. Fick beskjed dom skulle fikse det nu först kommande måndag!!! Hallo!!
Hei Eva Så leit å høre at du opplever problemer med ditt abonnement, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg gjerne! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Meget god kundebehandling, rask og gjør alt for deg😊👍
Hei John H Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
De fikser opp i det jeg trenger raskt og effektivt, god service kan anbefales.
Hei Kai Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Nortel har jeg nå vært kunde hos i 2 år og det har vært kjempe bra service og overgangen til dem gikk helt smertefritt. Prisene på produktene de har er veldig gode og det er veldig lett å komme i kontakt med kundesenteret hvis det trengs å gjøre endringer.
Hei Øyvind Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
veldig bra firma med gode priser. vi er et firma med 5 ansatte og er veldig godt fornøyd. - fantastisk kundeservice - raske svar om det skulle være noe. - konkurransedyktig pris
Hei Lars Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd med både priser og vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.