Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nortel har en bra kundestøtte som bistår når utfordringer oppstår.
Hei Patrick Så kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice, det gjør oss glad! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel
Kundeservice er helt topp. Blir ringt tilbake og loser problemet. Tusen takk
Hei Hans Så fint å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel
Har aldri vært borti dårligere dekning, brudd, ingen Internett, umulig å ringe ut / motta samtaler. Det er noe tull hver eneste dag. Og jeg overdriver ikke. Styr unna
Hei Niklas Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med våre tjenester. Vi benytter oss av Telenor-dekning, som stadig vekk scorer høyest på både hastighet og dekning. Likevel er det enkelte ting som kan påvirke dekningen din, slik som for eksempel hvor du befinner deg (om det er langt til nærmeste basestasjon), eller om du er inne eller ute (betongbygninger er ofte en utfordring). Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], eller ring oss på 70309900 så kan vi sammen se på utfordringene dine knyttet til dekning. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel
De virker hyggelige men de er ikke til å stole på opplyser ikke uoppfordret om bindings tid på 24mnd eller Alle priser er +mva også Bruddgebyr på 3000+mva Ble lovet en bedre avtale enn før til en billigere pris men prisen ble høyere enn tidligere med dårligere avtale vilkår. Ble lovet god kundeservice hele døgnet også helg fant aldrig noe på nett eller i avtalen om dette Når det nærmer seg slutten av samtalen sender de en sms med avtale link og at du må svare på denne. Les avtalen først for de kommer til å mase på at du skal si ja som om de ikke vil at du skal lese avtalen. Styr langt unna disse
Hei Gard Det er leit å høre at du ikke føler du kan stole på oss, da vi selvfølgelig ikke ønsker å lure noen. Jeg skjønner at du føler deg frustrert når du blir lovet en ting, men opplever å få noe annet. Før du blir kunde hos oss må det signeres en kontrakt. I denne kontrakten kommer alt av priser og vilkår tydelig fram. Vi ønsker uansett at våre selgerne også skal være tydelig i sin kommunikasjon, og at du som kunde skal være opplyst om alt av priser, bindingstid osv. Jeg har prøvd å søke deg opp i våre systemer, men trenger litt mer informasjon før jeg kan finne deg. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, og om du tar kontakt med oss på [email protected] kan vi sammen se på din avtale og dine fakturaer. Jeg håper vi kan klare å snu din opplevelse av å være kunde hos oss til noe positivt, og at vi sammen kan komme fram til en løsning som fungerer for deg. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Selger avtaler en pris og data mengde med deg. Og du blir fakturert 3 ganger så mye . Og de vil ikke kommentere avtalen som jeg har sendt kopi av på mail. Det er fint at jeg har et uvanlig stort nettverk så jeg kan formidle dette videre
Hei Tom At du og selger har blitt enig om en pris, og at du i senere tid opplever å bli fakturert noe helt annet er ikke bra, og jeg skjønner at det er frustrerende. Før du blir kunde hos oss må det signeres en kontrakt, og i denne kontrakten kommer alt av priser og vilkår tydelig fram. Likevel ønsker vi selvfølgelig at våre selgere også skal være klar og tydelig i sin kommunikasjon, og at du skal være godt informert om priser og vilkår før du får tilsendt en avtale fra oss. Jeg ser i våre systemer at vi har en pågående sak på deg, og at en av mine kolleger har vært i kontakt med deg tidligere i dag. Jeg følger opp saken din, og håper at vi sammen kan komme fram til en løsning som fungerer for deg. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel
Det ble inngått klar avtale om "ingen binding" og at Nortel kjøpte ut nåværende mobilleverandør med kr 3000. Det ble brukt mye tid på samtalen og betingelsene ble flere ganger repetert og drøftet inngående. I oppdragsbekreftelsen jeg mottok etterpå står det likevel "Avtaleperiode: 24 mnd" og "Ingen utkjøp". Jeg er ikke tvil om at selger bevisst har endret vilkårene og at dette er svik som gjør at avtalen ikke er bindende etter avtaleloven § 30. Jeg ser av kundeomtalene at det er flere som opplever det samme og det virker som dette er en bevisst og kjent metode som Nortel benytter seg av.
Hei Det er synd å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Om du og selger blir enig om ingen bindingstid og utkjøp, forventer man selvfølgelig at dette skal komme med i avtalen man etterpå får tilsendt. Jeg skjønner at det da er veldig kjipt når du mottar en kontrakt som er det motsatte av det dere avtalte. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer da jeg har litt for lite informasjon om deg. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected], så kan vi sammen prøve å se på avtalen du har fått tilsendt. Vi vil uansett takke deg for at du la igjen en tilbakemelding med din erfaring. Vi tar med oss dette videre! Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig Nortel
Selgeren garanterte at kostnaden kun ble abonnementsprisen. Ingen binding - fikk 24 mnd binding Oppdaget det når jeg prøvde å bytte leverandør og fikk mail med bruddgebyr Ingen gebyrer - fikk fakturagebyr Ingen tilleggskostnader - betaler ekstra for bank-id på mobil, offshore sms, offshore tlf Glemte også å nevne: automatisk ekstra datapakke når den faste er brukt opp, og til en dyr pris Ellers: Ringer ikke tilbake etter avtale Vanskelig å få tak i samme person ved tilbakemeldinger og klager, nye hver gang og alle skal notere seg ting og ta det videre, men kan ikke gjøre rede for hvem de tar det videre til eller hva som kommer til å skje Feil på fakturaen ved flere anledninger, vanskelig å få ordnet det, tar så lang tid at betalingsfristen går ut og det tilkommer forsinkelsesgebyr. Dette er det dyreste og mest kompliserte abonnementet jeg noen gang har hatt, og helt klart den dårligste kundeservicen.
Hei Ada Det er ikke noe kjekt å lese at du har hatt en så dårlig opplevelse hos oss! Det ønsker vi selvfølgelig å gjøre noe med. I kontrakten du mottar og signerer før du blir kunde hos oss, kommer alle priser og vilkår godt fram. Uansett ønsker vi at selgerne våre skal være tydelig og klar i sin kommunikasjon, og alle priser, bindingstid osv. skal du selvfølgelig være informert om før du signerer kontrakt. Her kan det dessverre se ut som om kommunikasjonen ikke har vært så tydelig som vi ønsker. Vi vil selvfølgelig hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i systemene våre. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi sammen se på fakturaene og kontrakten din. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel