Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Loop slutter å fungere til stadighet, noen nummere kan ikke ringe inn, kundeservice har visst om dette og sier de har jobbet med det i ukesvis, uten å fikse feilen. De leverer ikke varene men nekter å la kontrakten brytes uten å måtte betale et heftig beløp.
Hei Silje Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Det er leit å høre at du ikke føler du har fått hjelp hos vår kundeservice, og vi ønsker selvfølgelig at du skal ha en positiv opplevelse av å være kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Etter at jeg ble tilbud avtale tok Nortel over min samboers avtale uten at dem kontaktet henne. Hun har ikke godkjent noe og nå krever dem 3000.- for å kansellere. De har ikke livets rett som dem går frem. Ikke å anbefale!!!
Hei Ottar Jeg har prøvd å søke deg opp i våre systemer, men får ikke noe treff da jeg trenger litt mer informasjon først. Det jeg kan tenke meg kanskje kan ha skjedd her er at din samboer fra før kan ha hatt sitt telefonnummer under ditt firma/ enkeltmannsforetak. Om dette nummeret da har kommet med på kontrakten du signerer (og du er eier av firma), blir dette nummeret overført uten at det krever samtykke fra henne da det evt. er du som står som eier av nummeret. Om dette ikke stemmer skal selvfølgelig ikke hennes nummer føres over til oss uten hennes samtykke om det er hun som er eier av nummeret. Alle kunder mottar en kontrakt de må signere før de blir kunder hos oss, og her finner man alt av priser, vilkår, samt hvilke nummer som skal føres over. I tillegg har vi rutiner på at vi ringer alle kundene våre før vi legger de inn for en gjennomgang av kontrakten slik at vi er sikker på at alt stemmer. Vi ønsker å ta en ny gjennomgang av saken din, for å finne ut hva som har skjedd her. Ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi sammen se om vi finner en løsning. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Gir godt tilbud for å fortsatt ha deg som kunde. Opplysning om hva som kommer i tilegg kunne vert bedre opplyst.
Hei Daniel Så kjekt at du ønsket å fortsette som kunde hos oss, det setter vi pris på! Og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Leverandør hvor det er lett å komme i kontakt med kundeservice. God service. Telenor dekning og grei hastighet.
Hei Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi pris på! Det er alltid kjekt å høre når folk er fornøyd med vår kundeservice, da dette er noe vi hele tiden jobber for å utvikle og forbedre slik at du som kunde skal føle deg ivaretatt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Mye for pengene å dyktige kundebehandlere. Får hjelp når man trenger det
Hei Sebastian Så flott å høre at du er fornøyd kunde hos oss, og takk for din tilbakemelding! Vi legger mye tid og arbeid i vår kundeservice slik at du som kunde skal føle deg ivaretatt, så det er fint å lese at du har en positiv opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Bra tilbud fra selger, og oversiktlig tilbud på Mail, men husk å informere kunden om at det er eks. Mva
Hei E.L Takk for at du la igjen 5 stjerner, det setter vi stor pris på! I bedriftsmarkedet er det vanlig å operere med priser eks. mva, men vi tar til oss tilbakemeldingen din, og skal se på våre rutiner om det er noe vi kan endre her. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Bra priser på abonnement med mye data. Responstid på kunderservice epost kan bli bedre.
Hei Per Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi pris på. Vi svarer alle telefonhenvendelser innen 30 sekunder, og prøver å svare på mail så fort vi kan. Jeg tar med meg tilbakemeldingen din om responstid på mail videre. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.