Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk et fint tilbud fra Nortel på et abonnement på 10GB. var 211kr billigere i mnd billigere enn Telia, og det er mye bedre kundeservice. Tok meg 15 minutter å ringe Telia før jeg byttet for å høre om jeg hadde noe bruddgebyr, mens det tok meg 10 sekunder å ringe inn til Nortel! Kjempe bra avtale, syns det er litt lang avtaletid, men det er vel normalt når det kommer til bedriftsabonnement idag.
Hei, takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen som kunde i Nortel! Vi gjør vårt ytterste for at du som kunde skal få svar fra oss så kjapt som mulig og best mulig service.
De er utydelige i sin kommunikasjon ang priser. Det kommer ikke fram at prisene de opererer med er eks mva. De har 2 års oppsigelsestid så styr unna slik at du ikke sitter i saksa. Når de blir konfrontert med urent spill opplevde jeg arroganse.
Hei Trygve, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Nortel. Vi ønsker så klart ikke at våre kunder skal ha denne opplevelsen og tar dette svært alvorlig. Vi jobber kun mot bedriftsmarkedet å opplyser derfor alltid våre priser eks. mva, men det skal være tydelig i kontrakten med oss at prisen du får opplyst er ekskludert MVA. Kundene våre kan velge om de vil binde seg mot en reduksjon i prisen på abonnementet, men dette velger kunden selv. Send oss gjerne hele saken til e-postadressen vår [email protected], slik at vi kan få undersøkt dette nærmere.
Det ble over dobbelt så billig en Telenor! Stor fornøyd med bra oppfølging, de setter virkelig lista høyt i forhold til Telenor og Telia.
Hei Fredrik, Tusen takk for hyggelige ord! Det varmer å høre at du er fornøyd med oss og at du sparer penger!