Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Slet og rett ingen sammenheng med det jeg blev lovet og det jeg fikk i etterkant. Prisen blev 3 gange højre enn lovet, kan jeg få kontakt med selgeren, NEJ HELT UMULIGT.....
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Pris oppgitt uten mva og ikke inf om bindingstid. Å klage er som å stange hodet i veggen. Måtte bare gi opp. De bare gjentar og gjentar det samme. De sier jeg har fått kontrakt på mail. Bare lureri, som koster skjorta å komme seg ut av. Skulle tro at de heller vil ha fornøyde kunder, men det spiller hvis ingen rolle så lenge de klarer å få inn pengene.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Nortel ga meg ikke beskjed når jeg hadde bruk opp dataen min og det jeg brukte over tok de ikke betalt for før etter 3 måneder, så det er vanskelig å vite hvor mye man betaler dersom man går over datamengden man har i abonnementet! Elendig kundeservice også, er en grunn til at de er så billig som de er, prøver å lure deg ved hver eneste mulighet.
Hei Truls, Det er trist å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Vi byttet pga at de var så bra og hadde så mange gode løsninger, samtidig som de var billige. hadde hyggelig møte med flere ansatte før bytte. Alle lovnader viste seg å være slik de drømmer om en gang. Sperrer for kjøp av mer datapakker på alle nummer; ikke mulig, sende sms til større grupper; ikke mulig. Sendte liste over hva vi skal ha av abonnement og datakort, mangla mesteparten når det kom. Skulle dekke bruddgebyr, det de glemte å nevne er at de opererer i en evrden der de ikke betaler moms... forstå det den som kan... det har gått på nervene løs for meg, trodde ikke så mange voksne hyggelig mennesker kunne lyve så mye.
Hei Kari. Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen. Vi har hatt noen møter sammen med dere der vi har fått oppklaring i misforståelsene, og utfordringene dere har opplevd. Vi har funnet løsninger til deres behov underveis, og om det fremdeles er ting dere vil ha oppklaring i, eller noe vi kan hjelpe med er det selvfølgelig bare å ta kontakt på [email protected] Mvh Malin, Nortel Kundeservice
Fri Bruk av telefon for en rimelig pris på telenor sitt nett. Kjempe fornøyd! :)
Hei Sondre! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Nortel overselger sine produkter via telefon, og når du bestiller med bakgrunn i den informasjonen selgeren gir, og det viser seg i bekreftelsen at du ikke får det du har bestilt, så får du fortsatt ikke kansellert avtalen uten å bli truet med bruddgebyr. Oppfølging og kommunikasjonen var mildt sagt uprofesjonell og direkte frekk. Jeg skjønner at mange velger å bli værende som kunder i selskapet med den trusselen, men for vår del vil kravene bli bestridt og vi sees i forliksrådet. Det er en så total mangel på normal forretningsskikk at ledelsen og eierne i selskapet enten må rydde opp, eller skamme seg. Men som med all svindel, så er de sannsynligvis skruppelløse og ler hele veien til banken.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice
Såå fornøyd med Nortel, ikke hatt noen problemer med dekningen. Appen deres gjør det enkelt å holde oversikt og evt øke datapakker om nødvendig. Ellers har de også trivelige folk hos kundeservicen deres!
Hei ! Tusen takk for din tilbakemelding, Kristina. Godt å høre at alt fungerer som det skal, vi skal gjøre det vi kan for at fortsettelsen blir minst like god! Med vennlig hilsen Jonas, Nortel Kundeservice