Nortel har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplever aldri noe problem med mitt abonnement 👍🏼
Hei Weg Tusen takk for tilbakemeldingen og 5 stjerner, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Nortel har en glitrende support som er mye verdt for oss som er helt avhengig av en velfungerende telefonløsning. Sentralbordet er også bra selv om det ikke er helt intuitivt på alle områder. Appen er derimot enkel i bruk!
Hei Ole Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det er veldig kjekt å lese at dere er fornøyd med våre produkter og tjenester. Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du trenger noe hjelp til sentralbordet deres. Du når oss på telefon 70309900 eller mail [email protected]. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
God oversikt over rekning, rask kontakt med Nortel viss noe er uklart , pris ok
Hei Knut Takk for din tilbakemelding! Det er fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
De er på og finner gode løsninger. Der andre har standardløsninger er de fleksible!
Hei Martin Vi jobber hardt for at du som kunde skal være fornøyd hos oss, og det er derfor kjekt å lese din positive tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
God kommunikasjon, bra app og konkurransedyktige priser. Kan anbefales!
Hei Børge Vi er veldig glad for at du er fornøyd som kunde hos oss, og vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Kontinuerlig, god oppfølging. Nortel bryr seg om sine kunder
Hei Jens Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding! Det er flott å lese at du som kunde er fornøyd med vår oppfølging. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Styr unna! Ikke takk ja til noe med ditt orgnr.på. Da tar de andre nummer og finner opp priser selv for håntering av disse. Kontrakten du skriver under på er vist kun et minstebeløp og resten av de 24mnd ser ut til å bli veldig spennende. Håper dere rydder fort og kun tar prisen kontrakten tilsier. Ser dere har lurt mange så da håper jeg dere tar dere rå til å holde den lave prisen dere lovet meg i 24mnd.
Hei Johannes Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer og finne ut hva som har skjedd her. Alle våre kunder får tilsendt en kontrakt før de signerer, og her finner man alle nummer som skal føres over, priser, vilkår osv. Vi legger ikke inn nummer som ikke er avtalt på forhånd eller som ikke står i kontrakten. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en ny gjennomgang av saken din. Da kan vi se på hvilke nummer som ligger i kontrakten din, og hvilke nummer som er ført over til oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.