Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd med nortel, de har god dekning og ikke hatt noen problemer. Hyggelig kundeservice og profesjonelt team!
Hei Nicole! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Nortel har overrasket positivt på service og dekning. Er meget godt fornøyd.
Hei Fredrik! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Gode datapakker, god dekning. Flinke folk i en innovativt selskap! Anbefaler Nortel!
Hei Ole! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Gikk heilt fint med overgang og har god Telenordekning
Hei Frode! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Kunde support kunne vært bedre.Fikk ikke relevant informasjon på første forsøk
Hei, Og tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker selvfølgelig å forbedre oss, send oss gjerne en epost til [email protected] dersom du har spørsmål. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Rask og grei hjelp selv om kundeservice var stengt
Hei Jan! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Mannlig selger lover gull og grønne skoger på telefon og bekrefter dette på Mail flere ganger... Dette hjelper ingenting når jeg ved tilfeldighet oppdager selger har løyet.. Abbonement har aldri blitt operativt, men fortsatt nekter de annulere overgangsridspunkt. De blir idag politianmeldt... STYR UNNA...
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice