Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
My needs and questions were answered promptly and very well!
Hello Ayo, Thank you for your kind feedback. I'm happy you satisfied with us. Mvh Hilde Kundeservice
Deres kritiske supoort telefon er tilgjengelig døgnet rundt. Magisk i henhold til bedriftsabonnement
Hei Arne, Takk for en flott tilbakemelding. Vi skal fortsette å være tilgjengelig når du trenger oss. Vi gleder oss til resten av kundeforholdet! Mvh Hilde Kundeservice
God kundeservice og oppfølging, fikk SIM-kort levert på døren! Veldig fornøyd.
Hei Kristin, Så kjekt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi jobber alltid for å kunne yte den beste kundeservicen. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Hilde Kundeservice
Fikk problemer med gamle selskapet ved overføring, her fikk jeg god hjelp av Nortels kundeservice team 😊
Hei Han, Så bra du er fornøyd med Nortel. Vi gleder oss til resten av kundeforholdet! Mvh Hilde Kundeservice
Vi er veldig fornøyd m all kundeservice fra dere. Spesielt fornøyd m tilrettelegging for våres behov.
Hei Monica, Tusen takk for den svært hyggelige tilbakemeldingen. Godt å høre at du er fornøyd med oss. Mvh Hilde Nortel Kundeservice
Er fleksible og tilpasser løsningen fortløpende etter våre behov.
Hei Kim, Takk for en flott tilbakemelding. Jeg er veldig glad for at du er fornøyd med Nortel. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica Kundeservice
Er fleksible og tilpasser løsningen fortløpende etter våre behov.
Hei Kim, Så hyggelig at du er fornøyd med Nortel! Vi på kundeservice svarer de fleste samtaler på under 30 sekunder på telefon! På e-post svarer vi på under 24 timer. Disse svartidene lover vi å opprettholde i fremtiden også. Vi ser frem til et fortsatt godt kundeforhold. Mvh Hilde Nortel Kundeservice