Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Uønsket bindingstid satt på uten å bli informert

Omtale av  Laila

Jeg ble ringt opp av en av deres selgere, som skulle selge meg et abonnement. Jeg har gjentatte ganger under telefonsamtalen spurt om det var bindingstid, da det ikke var noe jeg ønsket. Jeg har nettopp startet en bedrift, og la tydelig fram at det er litt usikkert på hvordan fremgangen til bedriften skulle gå og ønsket derfor IKKE bindingstid. Jeg fikk dette bekreftet av deres selger som også tok opptak av samtalen vår, at det ikke skulle være noe bindingstid på dette og jeg fint kunne bryte meg ut av abonnementet om jeg ønsket det uten noen form for bruddgebyr. Vedkommende kom med en av sine "ledere" som bekreftet dette også per telefon, hvor jeg ble forsikret om at det ikke skulle være noe bindingstid på dette abonnementet. Jeg fikk heller ikke tid til å gå gjennom avtalen jeg fikk beskjed om å bare bekrefte på telefon under opptak. Jeg ønsker en gjennomgang av salget og opptaket, og ønsker også å få dette tilsendt. Jeg sitter her med en følelse av at jeg har blitt lurt! Useriøs teleoperatør og en gjeng med selgere som bruker bedrageri for å få inn et salg og få provisjonen sin!

Svar fra Nortel
04.10.2023 15:38

Hei Laila Takk for din tilbakemelding. I bedriftsmarkedet er det standard med avtaletid på 24 mnd. Dersom du har gitt klar beskjed om at du ikke ønsker avtaletid, skal det selvfølgelig ikke bli satt opp avtaletid på din avtale. Vi ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din slik vi får tatt en nøye gjennomgang av salget og våre interne rutiner. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Bare legg på om du får telefon fra nordtel

Omtale av  Johnny

Kan bare bekrefte det andre skriver. Ingen opplysning om bindingstid av selger. Ingen mulighet for å angre selv om selgeren sa det va en måned prøvetid for å se om man var fornøyd. Skal ha deg til å svare ok på sms mens selger er på røret for å forsikre seg om at du ikke får lest igjennem avtalen. Selv om du lar være å godta tilbudet på mail så regnes 'ok'et på sms som bindene? Tror dette selskapet lever av bruddgebyret. Må selv ut med bruddgebyr for 5 telefonnummer. At ingen med jus har tatt tak i dette er helt utrolig.

Svar fra Nortel
29.09.2023 12:40

Hei Johnny, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal opplyse om bindingstid, så dersom dette ikke er gjort er det svikt i henhold til våre rutiner. Vi tilbyr heller ingen prøvetid da det ikke er noe angrerett i bedriftsmarkedet etter at en avtale er signert. Våre kunder skal også alltid få tid til å lese gjennom avtalen før man signerer. Jeg ønsker gjerne å ta en gjennomgang av salget og saken din, men jeg trenger mer opplysninger for å finne deg i våre system. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Styr unna

Omtale av  Sivert A

Skulte kostnader som fakturagebyr og at selger lurer på deg et abonnement på 24 måneders bindingstid.

Svar fra Nortel
26.09.2023 15:26

Hei Sivert Det er leit å høre at du føler deg lurt av selger, det er absolutt ikke slik det skal være. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd. avtaletid. Vi ønsker at du skal være fornøyd som kunde hos oss og kan selvfølgelig fjerne fakturagebyr for deg, men jeg trenger mer informasjon for å finne deg i systemet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Tull ingen ok info

Omtale av  Eva G. B

Då pröver jag på nytt. Fick ny simkort som alla andra fick 21 sept för oppdatering. Allt funka utom mobilnett. Ringde 3 ganger. Fick beskjed jag måtte gå på instillninger. Inget funket. Fick beskjed dom skulle fikse det nu först kommande måndag!!! Hallo!!

Svar fra Nortel
25.09.2023 09:30

Hei Eva Så leit å høre at du opplever problemer med ditt abonnement, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg gjerne! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Kundevennlig

Omtale av  John H

Meget god kundebehandling, rask og gjør alt for deg😊👍

Svar fra Nortel
22.09.2023 15:43

Hei John H Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

fornøyd

Omtale av  Kai A

De fikser opp i det jeg trenger raskt og effektivt, god service kan anbefales.

Svar fra Nortel
21.09.2023 13:55

Hei Kai Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Full Telenor dekning til veldig god pris.

Omtale av  Øyvind

Nortel har jeg nå vært kunde hos i 2 år og det har vært kjempe bra service og overgangen til dem gikk helt smertefritt. Prisene på produktene de har er veldig gode og det er veldig lett å komme i kontakt med kundesenteret hvis det trengs å gjøre endringer.

Svar fra Nortel
21.09.2023 14:10

Hei Øyvind Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR