Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Topp support om det er noe man lurer på, god dekning, enkelt å bruke appen.
Hei Synnøve, Kjekt å høre at du fornøyd med oss og tjenestene våres :-) Mvh Maria, Kundeservice
Byttet fra telenor til Nortel for 4mnd siden da jeg fekk samme abonnement til en bedre pris. Kjempefornøyd så langt👍🏻
Hei Torbjørn, Godt å høre at du er fornøyd med oss, ingenting er bedre enn det :-) Mvh Maria, Kundeservice
Har hatt nortel i to år og ser frem til flere gode år fremover! Utmerket kundeservice og god dekning.
Hei Johann! Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi ser også frem til flere år med deg som kunde :-) Mvh Maria, Kundeservice
Overgang til Nortel var smidig og enkelt. Er kjempefornøyd med både dekning og kundeservice.
Hei Martin! Så godt å høre at overgangen gikk som planlagt og at du er fornøyd med oss :) Mvh Maria, Kundeservice
Det verste tele selskapet på markedet. Hyggelige selgere og hyggelige ansatte men det stopper der. alt er billigere og bedre en alt av konkurrenter. Når du etter første og andre månen oppdager att verken nettverk,data megnden eller regning samsvarer med avtaler har du plutselig bindingstid og dobbel tlf regning. For tru meg de er ikke holdbar på annet en å forlange og gjør hva de kan for å suge de pengene de kan ut av deg. har aldri klagd på noen selskaper tidligere.
Hei Pål, Leit å høre at du har hatt en negativ kundeopplevelse hos oss. Vi leverer full Telenor dekning, og om du har utfordringer med dekning/nettverk, sjekker vi gjerne opp dette for å finne hva som kan skylde feilen. Mvh Maria, Kundeservice
Kjempe flott på support og meget bra priser på data 👍
Hei Brynjar! Så kjekt å høre at du er fornøyd med Nortel som din operatør:) Mvh Maria, Kundeservice
Var under 1 måned kunde hos Dem. Da fikk vi en regning først på 3200 ,og det skulle koste 800 i måned etter avtalen med selger. Nå fikk vi 3 gebyr for brud på bindingstid på vel 11000. Er vis ikke angrerett etter norsk lov heller. Nå har inkassoselskapet lindorff fått saken. Så får vi håpe at Dem har regler å følge. Kan ta med at jeg betalte 1400 for den tiden jeg hadde sim kort fra Dem. jan h.
Hei Jan, I bedriftsmarkedet gjelder ikke angreretten, dette kun som privatperson. Ved brudd på avtale vil det forekomme bruddgebyr på kr 3000,- eks mva per telefonnummer, som er standard pris ved brudd på avtaletid ved alle bedriftsoperatører. Dersom du porterer tilbake til oss vil vi selvsagt kreditere beløpet :-) Mvh Maria, Kundeservice