Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gjennom medlems avtale med industripark valgte jeg å bytte til Nortel like før høstferien. Jeg har slitt med tilhjengelighet og i starten var det Telenor som fikk skylda for at jeg ikke kom på nett.. Tenk dere.. etter sim kort nr 3 og etter flere uker, fikk jeg kontakt med omverdenen igjen. Feilen var at sim kortene var feilaktig aktivert. Jeg fikk også skylda for at jeg brukte feil kode. Jeg føler meg mistenkeliggjort med unntak av en kundebehandler som sa at han hadde forståelse for min frustrasjon. Jeg venter fortsatt på en erstatning for tap og tidsforbruk. På toppen av det hele så ble jeg uten signal i dag. Nå må jeg skaffe meg ett nytt sim kort fordi jeg har viktige telefonsamtaler gjennom jobben i morgen. Hva gjør jeg ??? Jeg antar at kundebehandlere i Nortel vet hvem jeg er. Ønsker de å ta kontakt må de faktisk sende mail.
Hei! Dette var leit å høre, Stein! Vi beklager at dette er opplevelsen du sitter med foreløpig. Vi ser at denne saken er ferdig behandlet internt, og ser frem til en bedre fortsettelse med deg! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Selger var svært overbevisende og fikk oss til å overføre 2 telefonnummer og 4 bredbånd til dem fordi de påstod å være billigere og at det var fri bruk av data. De sa også at vi kunne åpne abn. når vi ville og stenge ved behov. Prisene var uten mva, derfor var det dyrere enn det vi hadde. Vi måtte betale fra første dag, enda avtalen var at vi ikke trengte å betale før vi åpnet hyttene de skulle benyttes i. Det er bindingstid og vi måtte betale 3750 kr da vi angret oss etter et par uker på det ene mobilabonnementet! Det er jo helt sinnsykt når det kun er snakk om abonnement, ikke mobiltelefon eller annet utstyr. Masse rot og lureri har det vært. Gleder oss til året er omme.
Hei! Abonnementsvilkårene er spesifisert i kontrakten som du mottar. Gjerne send oss en epost til [email protected] for en gjennomgang av saken din. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Rask oppfølging, svært imøtekommende selger, håper bare de gir like god oppfølging videre i kundeforholdet så ønsker vi selvfølgelig beholde dem som leverandør. God dekning og bra sentralbordløsning. Rimelig pris.
Hei, Åse! Tusen takk for din gode tilbakemelding, vi skal gi deg minimum like god oppfølging videre! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Gode priser med god dekning. Sparer spesielt mye på mobildata.
God service og god kommunikasjon med kundeservice. Lett å få tak i og kort ventetid.
Ordnet raskt det jeg ønsket å endre. Hyggelige folk på kundeservice
God informasjon hele vegen, og utrolig raskt svar og hjelp fra kundeservice!