Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God dekning, oversiktelig app og utmerket kundeservice.
Hei Steffen! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Opplevde ekstremt god kundeservice med bytte av alle våre mobilabonnement til Nortel. De møtte opp personlig på dagen når SIM-kort forsvant i posten. Priser og overføring ble gjennomført som avtalt.
Hei Stian! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
God service! De kjørte til lokalet våres i EIE Eiendomsmegling og leverte sim-kortene face to face. Hyggelig og trivelig ansatt som ga det lille ekstra som gjorde at vi var overbevist på at Nortel var det riktige valget.
Hei Knut! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at dere setter pris på vår kundeservice. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Bytte fra tidligere leverandør gikk kjappt og smartefritt og uten problemer. Kvalitet og pris på tjenester og service er meget tilfredstillende. Responstid på forespørseler er kort. Jeg er alt i alt meget fornøyd!
Hei Toivo! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Meget god dekning, hyggelig og serviceinnstilte ansatte, kan anbefales!
Hei Morten! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Har hatt kontakt med ei i Nortel bedrift! Veldig fornøyd med behandligen vi har fått, hun er rask til å svare og fikser alt vi lurer på. Bra dekning og ingen problemer
Hei Tim! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Fredag før helgen hadde jeg problemer med anrop og dekning. Jeg ringte til Nortel to ganger og ble bedt om å sjekke noe i innstillinger osv., men uten at problemet ble bedre. Etter en stund ringte jeg på nytt, for tredje gang, da møtte jeg en som opprettet sak og fulgte opp i alle ender. Etter hvert var problemet fikset, og det som var enda bedre var at han tok kontakt mandagen for å følge opp at alt virket som det skulle. Superfornøyd!
Hei Sandra! Tusen takk for din tilbakemelding. Godt å høre at alt fungerer som det skal og at du setter pris på vår kundeservice. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice