Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundeservice og kunderådgiver, bra abonnement med mye data i mnd
Hei Adrian, Takk for fine tilbakemeldinger, godt å høre at du er fornøyd :-) Mvh Maria, Kundeservice
Grei å prate med vist det er noe bra dekning rundt omkring👍
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Mvh Maria, Kundeservice
Topp support om det er noe man lurer på, god dekning, enkelt å bruke appen.
Hei Synnøve, Kjekt å høre at du fornøyd med oss og tjenestene våres :-) Mvh Maria, Kundeservice
Byttet fra telenor til Nortel for 4mnd siden da jeg fekk samme abonnement til en bedre pris. Kjempefornøyd så langt👍🏻
Hei Torbjørn, Godt å høre at du er fornøyd med oss, ingenting er bedre enn det :-) Mvh Maria, Kundeservice
Har hatt nortel i to år og ser frem til flere gode år fremover! Utmerket kundeservice og god dekning.
Hei Johann! Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi ser også frem til flere år med deg som kunde :-) Mvh Maria, Kundeservice
Overgang til Nortel var smidig og enkelt. Er kjempefornøyd med både dekning og kundeservice.
Hei Martin! Så godt å høre at overgangen gikk som planlagt og at du er fornøyd med oss :) Mvh Maria, Kundeservice
Det verste tele selskapet på markedet. Hyggelige selgere og hyggelige ansatte men det stopper der. alt er billigere og bedre en alt av konkurrenter. Når du etter første og andre månen oppdager att verken nettverk,data megnden eller regning samsvarer med avtaler har du plutselig bindingstid og dobbel tlf regning. For tru meg de er ikke holdbar på annet en å forlange og gjør hva de kan for å suge de pengene de kan ut av deg. har aldri klagd på noen selskaper tidligere.
Hei Pål, Leit å høre at du har hatt en negativ kundeopplevelse hos oss. Vi leverer full Telenor dekning, og om du har utfordringer med dekning/nettverk, sjekker vi gjerne opp dette for å finne hva som kan skylde feilen. Mvh Maria, Kundeservice