Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd med Nortel

Omtale av  Jan

De holder det de lover, god service, god kundestøtte ved behov.

Svar fra Nortel
16.02.2023 14:18

Hei Jan Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er fint å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

ikke akseptabelt

Omtale av  Knut Å

Kom i skade for å bruke 245mb teledata på Danskebåten og fikk en regning som blåste meg av kontorstolen kr 11961.- det er nesten 50 kr pr mb!! Har kontaktet Telenor Bedrift og de tar kr 5 pr mb!! Siden Nortel opererer i Telenor sitt nettverk så skulle en tro prisene var noenlunde like. Det ble heller ikke sendt ut SMS med varsel om satelitt nettverk og tilhørende prisliste slik det står på Nortel sin hjemmesider at det skal gjøres. Har bestridet faktura men enda truer de med inkasso og stenging. Styr langt unna Nortel de er totalt useriøse.

Svar fra Nortel
10.02.2023 09:03

Hei Knut Jeg skjønner du ble litt sjokkert når du så regningen din etter Danskebåten. På ferger for eksempel mellom Norge og Danmark havner man i et satellitt-nettverk som går via satellitt i stedet for vanlige mobilnett. Innenfor disse områdene er det litt andre priser som gjelder. Du kan lese mer om dette her: https://nyheter.nortel.no/trygg-mobilbruk-i-utlandet https://www.nortel.no/bedrift/tjenester/generelle-priser/utlandspriser/ Du skriver at du ikke mottok noe SMS når du gikk inn i dette satellitt-området. Vi sender en SMS til alle våre kunder med varsel om at man nå går inn i et slikt område, og at det er andre priser som gjelder. Jeg har søkt deg opp i våre systemer, og ser du har en sak liggende hos oss. Denne saken tar jeg videre, og du vil bli kontaktet for en ny gjennomgang av saken. Om du ønsker å ta kontakt med oss i mellomtiden kan du sende oss en mail til [email protected]. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (5)

Bare gode erfaringer

Omtale av  Torstein I

Ryddig og etterrettelig selskap. Har bare positiv erfaring

Svar fra Nortel
08.02.2023 07:28

Hei Torstein Takk for 5 stjerner, det setter vi pris på. Det er kjekt å lese at du er fornøyd kunde hos oss! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

kundeservise.

Omtale av  Jostein G

God kundekontakt møtte oppgående personer hver gang jeg hadde behov for å ta kontakt. Fikk overflyttet abonemanget fra arbeidsgiver da jeg gikk av med pensjon, årsaken til at jeg byttet levrandør var prisen og det alene.

Svar fra Nortel
06.02.2023 07:30

Hei Jostein Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi pris på! Det er kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice, og at du har fått god hjelp når du trenger det. Vi jobber hardt for at du som kunde skal føle deg trygg hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (2)

Utmerket

Omtale av  Anne M

Har ikke noe å utsette på dere . Billig abonnement

Svar fra Nortel
06.02.2023 07:29

Hei Anne Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

svinpælsæ

Omtale av  Fredrik L

Føler meg lurt. Selger ringte meg å var veldig insistent og overtalende. Det var jo forsåvidt et veldig billig abonnement han solgte meg men allikevel angret jeg meg i etterkant, jeg følte jeg var blitt overtalt og likte ikke det. Sendte inn mail om at jeg angrer kjøpet. Fikk telefon i dag om at jeg ikke kan angre bedriftskjøp og må enten bruke abonnement eller betale dem 3000 kr i oppsigelse avgift. De har sikkert retten på sin side men alt i alt et meget ubehagelig selskap å ha verdt borti.

Svar fra Nortel
31.01.2023 14:44

Hei Fredrik Det er synd å lese at du føler deg lurt av noen av våre selgere. Vi ønsker absolutt ikke å lure noen. Det stemmer det du nevner om angrefrist. Det er litt andre regler som gjelder i bedriftsmarkedet. Beløpet du nevner her på 3000kr er det vi kaller bruddgebyr, som også er standard prosedyre i bedriftsmarkedet når man bryter en skriftlig inngått avtale. Vi kan gjerne ta en ny gjennomgang av saken din dersom du ønsker det, ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi sammen se om vi klarer finne en løsning. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (3)

Useriøst firma/selgere!

Omtale av  Sveho

Selgere som lyver, gir uttrykk for at de er fra Telenor. Lover ingen bindingstid/avtaletid og helt kostnadsfritt og avslutte abonnement. Selger sender så en melding du skal svare OK på. Avtalevilkårene står selvfølgelig der, men får ikke lest fordi jeg stoler på selger som gir uttrykk for at det haster. Svarer så OK. Da skal alt være i orden. Men jeg angret meg og ringte for og avbestille. Da måtte jeg betale 3000 pluss mva pr abonnement ! pga at det er bedriftsabonnement det var beskjeden jeg fikk, og at avtaletid i kontrakten er 24 mnd. Vær obs på at man har ingen rettigheter når det er i næring i forhold til om du er privatkunde, ingen angrefrist på 14 dager. Når du har svart Ok så er det en bindene avtale. Vil av prinsipp ikke vært kunde der om det så hadde vært gratis...! Styr unna.

Svar fra Nortel
31.01.2023 10:08

Hei Vi er et helt eget firma, og har ingenting med Telenor å gjøre annet at vi leverer Telenor-dekning på våre abonnement. Vi ønsker at vår kommunikasjon skal være klar og tydelig, noe den kanskje ikke har vært her ser det ut som. Det er beklagelig om noen av våre selgere har gitt uttrykk for at de ringer fra Telenor. Vi ønsker veldig gjerne å ta en ny gjennomgang av saken din, så ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi sammen se om vi klarer finne en løsning. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer med den informasjonen jeg har her. Håper vi i fremtiden kan snu din opplevelse av å være kunde hos oss til noe positivt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (3)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR