Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De holder det de lover, god service, god kundestøtte ved behov.
Hei Jan Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er fint å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Kom i skade for å bruke 245mb teledata på Danskebåten og fikk en regning som blåste meg av kontorstolen kr 11961.- det er nesten 50 kr pr mb!! Har kontaktet Telenor Bedrift og de tar kr 5 pr mb!! Siden Nortel opererer i Telenor sitt nettverk så skulle en tro prisene var noenlunde like. Det ble heller ikke sendt ut SMS med varsel om satelitt nettverk og tilhørende prisliste slik det står på Nortel sin hjemmesider at det skal gjøres. Har bestridet faktura men enda truer de med inkasso og stenging. Styr langt unna Nortel de er totalt useriøse.
Hei Knut Jeg skjønner du ble litt sjokkert når du så regningen din etter Danskebåten. På ferger for eksempel mellom Norge og Danmark havner man i et satellitt-nettverk som går via satellitt i stedet for vanlige mobilnett. Innenfor disse områdene er det litt andre priser som gjelder. Du kan lese mer om dette her: https://nyheter.nortel.no/trygg-mobilbruk-i-utlandet https://www.nortel.no/bedrift/tjenester/generelle-priser/utlandspriser/ Du skriver at du ikke mottok noe SMS når du gikk inn i dette satellitt-området. Vi sender en SMS til alle våre kunder med varsel om at man nå går inn i et slikt område, og at det er andre priser som gjelder. Jeg har søkt deg opp i våre systemer, og ser du har en sak liggende hos oss. Denne saken tar jeg videre, og du vil bli kontaktet for en ny gjennomgang av saken. Om du ønsker å ta kontakt med oss i mellomtiden kan du sende oss en mail til [email protected]. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Ryddig og etterrettelig selskap. Har bare positiv erfaring
Hei Torstein Takk for 5 stjerner, det setter vi pris på. Det er kjekt å lese at du er fornøyd kunde hos oss! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
God kundekontakt møtte oppgående personer hver gang jeg hadde behov for å ta kontakt. Fikk overflyttet abonemanget fra arbeidsgiver da jeg gikk av med pensjon, årsaken til at jeg byttet levrandør var prisen og det alene.
Hei Jostein Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi pris på! Det er kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice, og at du har fått god hjelp når du trenger det. Vi jobber hardt for at du som kunde skal føle deg trygg hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Har ikke noe å utsette på dere . Billig abonnement
Hei Anne Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Føler meg lurt. Selger ringte meg å var veldig insistent og overtalende. Det var jo forsåvidt et veldig billig abonnement han solgte meg men allikevel angret jeg meg i etterkant, jeg følte jeg var blitt overtalt og likte ikke det. Sendte inn mail om at jeg angrer kjøpet. Fikk telefon i dag om at jeg ikke kan angre bedriftskjøp og må enten bruke abonnement eller betale dem 3000 kr i oppsigelse avgift. De har sikkert retten på sin side men alt i alt et meget ubehagelig selskap å ha verdt borti.
Hei Fredrik Det er synd å lese at du føler deg lurt av noen av våre selgere. Vi ønsker absolutt ikke å lure noen. Det stemmer det du nevner om angrefrist. Det er litt andre regler som gjelder i bedriftsmarkedet. Beløpet du nevner her på 3000kr er det vi kaller bruddgebyr, som også er standard prosedyre i bedriftsmarkedet når man bryter en skriftlig inngått avtale. Vi kan gjerne ta en ny gjennomgang av saken din dersom du ønsker det, ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi sammen se om vi klarer finne en løsning. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Selgere som lyver, gir uttrykk for at de er fra Telenor. Lover ingen bindingstid/avtaletid og helt kostnadsfritt og avslutte abonnement. Selger sender så en melding du skal svare OK på. Avtalevilkårene står selvfølgelig der, men får ikke lest fordi jeg stoler på selger som gir uttrykk for at det haster. Svarer så OK. Da skal alt være i orden. Men jeg angret meg og ringte for og avbestille. Da måtte jeg betale 3000 pluss mva pr abonnement ! pga at det er bedriftsabonnement det var beskjeden jeg fikk, og at avtaletid i kontrakten er 24 mnd. Vær obs på at man har ingen rettigheter når det er i næring i forhold til om du er privatkunde, ingen angrefrist på 14 dager. Når du har svart Ok så er det en bindene avtale. Vil av prinsipp ikke vært kunde der om det så hadde vært gratis...! Styr unna.
Hei Vi er et helt eget firma, og har ingenting med Telenor å gjøre annet at vi leverer Telenor-dekning på våre abonnement. Vi ønsker at vår kommunikasjon skal være klar og tydelig, noe den kanskje ikke har vært her ser det ut som. Det er beklagelig om noen av våre selgere har gitt uttrykk for at de ringer fra Telenor. Vi ønsker veldig gjerne å ta en ny gjennomgang av saken din, så ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi sammen se om vi klarer finne en løsning. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer med den informasjonen jeg har her. Håper vi i fremtiden kan snu din opplevelse av å være kunde hos oss til noe positivt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.