Sponz har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som jeg pleier hadde jeg noen mindre oppstartproblemer. Men her var kundeservicen helt på topp, rask og god tilbakemelding tre ganger og fra min åpenbart faste kontakt. 🤗
Fikk virkelig testet og sammenlignet Sponz på jentetur i Sverige. Det fungerte ikke. Måtte låne mobil og få hjelp fra Norge måtte bruke mange timer for å få det opp å gå. Bor nært grensen og har hatt flere ulike abonnement. Jeg skal sende ungdommen over grensen i vinterferien, så hvis dette ikke blir ordnet, ser jeg meg nødt til å bytte.
Hei Elisabeth! Mest sannsynlig har du utenlandssperre aktivert på abonnementet ditt og da får du heller ikke dekning på din mobil når du "roamer" i annet nettverk enn i Norge. Er ikke denne sperren aktivert fungerer det på lik linje som et vanlig telenorabonnement i Sverige med samme roamingpartnere som de har. Så sjekk gjerne med vår ks om sperren er fjernet, da skal det fungere helt fint:) mvh Andreas
Jeg kan ikke skrive en hel avhandling, men SPONZ fungerer helt bra for meg og min familie, har ikke hatt noen problemer.
Hei Jan. Godt å høre at du er fornøyd. Vi har ikke noe mål om å være komplisert eller vanskelig å forstå så det er bra.:D
Jeg tror at dette abonnement vil passe for meg da jeg bruker mobilen ganske lite
Etter mye bytting her og der, fant jeg endelig en mobil operatør som passer mitt behov. Fortsetter dette slik, er det ingen grunn til å bytte til andre.
Alt gikk greit med overføring til Sponz og telefonen fungerer perfekt her i Norge. Godt fornøyd, men 4. mai reiste vi på cruise i Middelhavet og var uten telefonforbindelse med de hjemme helt til vi var tilbake i Norge. Vi var ikke klar over at vi måtte deaktivere full kontroll før vi dro. Tok kontakt med Sponz da vi kom hjem og de lovet å hjelpe neste gang vi reiste. 10. oktober reiste vi til Grand Canari 1 uke. Sponz sa da at alt var i orden og ønsket oss riktig god reise. Da vi kom til Grand Canari fikk vi ikke kontakt på telefonen. Inne på hotellet fikk vi benytte hotellets wifi og da kunne vi sende meldinger til våre barn i Norge, men ikke ringe. Prøvde å sende sms til Sponz, men det var helt umulig. Jeg var helt fortvilet og det ødela mye av ferien vår, vi har nemlig opplevd at min mann har blitt innlagt på sykehus der nede 1 uke og da bodde jeg på hotell alene og da med god trygghet at telefonen virket.
Vi beklager virkelig at du fikk problemer den andre gangen selv om sperren var fjernet. Hva som gjorde at du ikke fikk kontakt kan bero på flere ting såsom at telefonen din sto i manuellt søkemodus eller at det var noe lokalt i området. Vi følger roamingavtalene til Telenor og dekningen i utlandet er på lik linje som dem sine.
Beste mobiloperatør på markedet, etter min erfaring. Topp kundebehandling og dekning.
Godt å høre og takk for dine varmende ord Trond! Det gleder oss å høre at du er så fornøyd. Mvh Sponz
Får alltid god og raskt hjelp fra kundeservice, tommel opp! Kjempe fornøyd<3
Vi er glad å høre at du er fornøyd Thuva. Tusen takk og spre gjerne det glade budskap videre:). mvh Sponz
Alt gikk greit med overføring av abonnement til Sponz. Reiste til Spania og glemte å deaktivere full kontroll før jeg dro. Sendte epost til kundeservice for å få hjelp. I løpet av 5 minutter var alt i orden! Har aldri opplevd så rask og effektiv service!
Hei Halvard Godt å høre at du fikk rask hjelp og er fornøyd:)
Reiste til Hellas på ferie, skulle ringe hjem dagen etter jeg kom frem, men ingen tjeneste. Ventet over helga til support åpnet men der fikk jeg ikke noen kontakt. Prøvde bare 5 ganger fra 9.00-10.00. Jeg brukte min kones mobil i dette tilfelle med Talk More abonnement. Fant en som skulle hjelpe meg, men til ingen nytte. Sponz funker fint i Norge, men skal du reise utenfor Norge må du bruke et annet abonnement. Min sønn var på ferie i Spania i en måned uten dekning med Sponz abonnement.
Hei Inge, beklagelig å høre at dere hadde så store problemer i utlandet. Vi følger telenors roaming-avtaler og har således samme dekning i utlandet som dem, skal ikke være noen forskjell. I ditt fall hadde du en utlands-sperre(Full kontroll) påkoblet på ditt nummer og den tok tid før den ble fjernet og endringen gikk ut i nettet og godkjente ditt sim-kort i utlandet. Det var en feil hos oss og det beklager vi på det sterkeste. Det at du havnet i telefonkø og ikke kom fram er så klart ikke tilfredstillende for oss, her jobber vi hele tiden med å bli bedre og kjappere på alle henvendelser fra våre kunder/ikke kunder! Håper virkelig at vi kan gjenopprette ditt inntrykk og at du skal bli mer fornøyd i fortsettelsen :)
Byttet fra Ice pga problemer med MMS på iPhone og fordi Sponz bruker Telenor, så det er litt bedre dekning. Stort sett fornøyd, helt til jeg kom til utlandet. Sponz bruker stort sett de dårligste nettverkene i utlandet f.eks O2 i Tyskland og Bouygues i Frankrike. Selv i store byer hadde jeg ofte bare 3G eller dårlig 4G dekning; internett var suppetregt over halvparten av tiden. Ice bruker til sammenligning den beste operatøren i Tyskland, Deutsche Telekom. Vurderer å bytte til Fjordkraft.
Hei Jon, beklagelig å høre at du hadde så dårlig erfaring i utlandet med dekningen! Til informasjon så bruker vi nøyaktig samme operatører i utlandet som telenor har avtale med siden vi bruker dems sitt nett. Det gjør også nevnte konkurrent du vurderer å bytte til så du får helt identisk dekning der med. I Tyskland er det 4G-avtale med både T-Mobile, Vodafone og Telefonica O2 så man kan fritt velge den man vil ha på sin mobiltelefon:).
Veldig hyggelig kundeservice, med raskt svar på spørsmål. Super dekning. Sponser ditt ønskede lag/forening. Helt supert på alle punkt.
Hei Hans og tusen takk for din omtale. Godt å høre at du er fornøyd med tjenestene våre og at du støtter våres konsept!
Byttet fra Ice, der var det mye ekstra LYD og dårlig dekning. Hos Sponz er det ingen problemer, og det var enkelt å flytte over via nettet. ÅSSESÅ billig......
Hei Turid! Tusen takk for omtale! Godt å høre at du er fornøyd med dekning og våre tjenester:)
Valgte Sponz pga dårlig nett fra Ice,har ikke hat noe som helst problem dvs ingen behov for support fra kundeservis og det er positivt etter min mening. Bra Telenors dekning.
Godt å høre at du er fornøyd, det liker vi :)
Jeg er superfornøyd med mitt bytte fra Onecall. Byttet kun pga dårlig deknig. Sponz imponerer så langt veldig!!!
Tusen takk Lisa! Gjør alt vi kan for å opprettholde ditt inntrykk og fortsette med den gode servicen:). Ønsker deg en fin sommer.