Sponz har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet fra Ice pga problemer med MMS på iPhone og fordi Sponz bruker Telenor, så det er litt bedre dekning. Stort sett fornøyd, helt til jeg kom til utlandet. Sponz bruker stort sett de dårligste nettverkene i utlandet f.eks O2 i Tyskland og Bouygues i Frankrike. Selv i store byer hadde jeg ofte bare 3G eller dårlig 4G dekning; internett var suppetregt over halvparten av tiden. Ice bruker til sammenligning den beste operatøren i Tyskland, Deutsche Telekom. Vurderer å bytte til Fjordkraft.
Hei Jon, beklagelig å høre at du hadde så dårlig erfaring i utlandet med dekningen! Til informasjon så bruker vi nøyaktig samme operatører i utlandet som telenor har avtale med siden vi bruker dems sitt nett. Det gjør også nevnte konkurrent du vurderer å bytte til så du får helt identisk dekning der med. I Tyskland er det 4G-avtale med både T-Mobile, Vodafone og Telefonica O2 så man kan fritt velge den man vil ha på sin mobiltelefon:).
Veldig hyggelig kundeservice, med raskt svar på spørsmål. Super dekning. Sponser ditt ønskede lag/forening. Helt supert på alle punkt.
Hei Hans og tusen takk for din omtale. Godt å høre at du er fornøyd med tjenestene våre og at du støtter våres konsept!
Byttet fra Ice, der var det mye ekstra LYD og dårlig dekning. Hos Sponz er det ingen problemer, og det var enkelt å flytte over via nettet. ÅSSESÅ billig......
Hei Turid! Tusen takk for omtale! Godt å høre at du er fornøyd med dekning og våre tjenester:)
Valgte Sponz pga dårlig nett fra Ice,har ikke hat noe som helst problem dvs ingen behov for support fra kundeservis og det er positivt etter min mening. Bra Telenors dekning.
Godt å høre at du er fornøyd, det liker vi :)
Jeg er superfornøyd med mitt bytte fra Onecall. Byttet kun pga dårlig deknig. Sponz imponerer så langt veldig!!!
Tusen takk Lisa! Gjør alt vi kan for å opprettholde ditt inntrykk og fortsette med den gode servicen:). Ønsker deg en fin sommer.
Meget raske til å svare på mailene jeg har sendt, om problemer jeg har hatt.
Hei Kai. Vi er glade å høre at du er fornøyd så langt og skal gjøre vårt beste for å opprettholde den gode servicen!