Meny

Chilimobil omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
14
av 37 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Chilimobil
Filtrer omtaler
157
42
28
47
205
Sorter omtaler etter
Viser av 479 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Chilimobil?
Marianne M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Sperrer telefonen din"

Dårlig kundeservice. Svarer ikke på epost, når en etter laaang telefonkø får kontakt og gjør en avtale om fakturabetaling, registreres ikke dette og de sperrer telefonen din. Som umuliggjør både nettbank og å ringe det oppgitte nummeret, for å oppklare misforståelsen. Svært frustrerende. Skjønner hvor de sparer inn pengene, for å gi lavere pris på abbonement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tar ikke hendvenelser på alvor"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter mye ustabilt nett ser jeg meg nødt til å gi opp chili. Har ikke fått svar etter mange tlf. samtaler der de lover å se på saken.Har sendt inn skjermbilder i hopetal når dekning har vært lik 0.Det virker som ett firma som ikke vet hva det er de selger,huff huff styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super fornøyd"

Supert abonnement, billig, god dekning. Veldig fornøyd!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning og service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning. Byttet den 4. dagen i måneden og måtte allikevel betale for hele måneden. Useriøst.

Sebastian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bytta fra Telia til Chili pga GB, men opplever at dekningen er en del dårligere hos Chili. Hvis du bor i Oslo og klarer deg uten kundeservice bør du gå for det. (De svarer ikke på kundeservice)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tragisk styr UNNA"
5 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telia. Chili bruker Telia sitt nett. Men på hjemstedet og på jobben hadde 10 % av netthastigheten av det jeg hadde hos Telia. Ringte kundeservice men ga opp flere ganger. Over 1 time venting. Eposter svarer dem ikke på. Omsider fikk jeg kontakt på telefonen. Fikk et frekt svar at jeg fikk kontakte Telia som eier nettet og be dem bygge ut til 5G i mitt område. Brukte angreretten og bytter selskap. Desuten fakturerer dem på forskudd. Og bruk som ikke er inkludert i etterkant, så det strømmer på med regninger og alle blir belastet med 70 i avgift.

Linn T. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigst å enkel app og oversikt over bruk og fakture"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt chilimobil siden 2017, byttet da fra chess som tidligere var norges billigste. så kom chilimobil med det beste å billigste abonnementet. helt utrolig fornøy, å de vinner vært år som best i test å det biligste abm du får mest gb osv.billig å enkel app der man kan bytte eller velge andre abonnement. har samlet 2 av barna mine i tilegg som kommer på samme regning, og i dems navn

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke fornøyd. Avsluttet abonnementet 5 mai, men må likevel betale hele måneden.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer fint, men dårlige betalingsvilkår."
2 syns denne omtalen er nyttig

DEt er fint med mye data, men synes det er dårlig at man får varsel om betaling for inneværende mnd. Dette er fordi Chilimobil tar forhåndsbetalt, og forbrukere blir normalt frarådet til kjøp av tjenester som ikke fakturerer eller lar deg betale etter utført arb/levering av produkt osv. Dvs, at hos Chili så betaler du ikke for en tjeneste eller produkt du har fått. Du betaler for en tjeneste som de har tenkt å levere/du får senere. Tvilling-sim er etterskuddsbetalt, som vanlig. Noe som er utrolig merkelig,

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Omtale"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har aldrig hatt problem, bare positiv erfaring den tiden jeg har vært kunde. Veldig lett å endre abonnement hvis jeg ønsker det

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hatt Chilimobil i snart to år. Aldri noe tull, billigst og har en oversiktelig app. Enkelt å bytte abonnement hvis man har ulike databehov noen måneder. Jeg har aldri hatt behov for å snakke med kundeservice, så den biten kan jeg ikke uttale meg om.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra abonnement"

Billig abonnement, god dekning. Ikke hatt noen problemer med det.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Helt utmerket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Grei priser gode muligheter og tjenester, helt på like linje med de større aktørene

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde oppfordret mange til å velge Chilimobil Fri Data grunnet deres 5gb om dagen. Det var hele poenget til at jeg og flere valgte chilimobil. Men så veldige de plutselig å ta vekk 5gb lm dagen, sånn at man nå må tenke seg om hvor mye data man bruker hver dag. For bruken kan gjøre at du plutselig bruker all data på 2 dager og da må man ha lav hastighet resten av måneden. Med 5 GB per dag ble slikt nulls ut hver dag. Så man slapp å tenke på sånt. Og nå har de i tillegg gått til 100gb i måned som maks mengde. De har rett og slett blitt som alle andre OG det er ingen ting som skiller dem ut lengre. Det at de på under et år har forandre abonnementet 3 ganger gjør at man heller ikke kan stole på dem. Ville holdt meg langt unna chilimobil hvis du er ute etter et abonnement med masse data. Eller hvis du er en som bruker masse data. Eller hvis du er en som liker å ha samme abonnement over lang tid. Chilimobil kan finne på å forandre ting veldig raskt. Jeg føler meg lurt etter å ha anbefalt chilimobil fri data til mange folk, inkludert 3 i familien. Men det var med 5 GB hver dag. Det var det som gjorde at de var bedre enn Telia. Men nå har det blitt borte og man har mindre dtaa for omtrent like mye i måneden. Hold dere langt unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig."
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning, alltid feil på faktura og dårlig kundeservice. Styr unna!!!

Henriette Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna denne svindlerbedriften"
3 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice, rot i fakturaer, ofte 4 dager forfall, kundeservice roter noe fælt og fraskriver seg all ansvar for eget rot. Alt i alt, tidenes største dritt-operatør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe fornøyd"
5 syns denne omtalen er nyttig

Skjønner ikke hva andre her klager over. Etter å ha hatt både chess, telenor, netcom og telia i flere år så er det godt det endelig er noen som har "fri data" for oss som ikke får bredbånd eller wifi. Veldig fornøyd generelt også, databruken er som den skal og er du smart så setter du opp så du får varsel når så og så mye data er brukt opp. Eneste er at dekningen kunne ha vært bedre... Får jo ikke mer en maks 10mbps.....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skaffet kontantkort fra chili fordi det skulle koste 39 øre per minutt at ringe til Danmark. Jeg fant ut at det kostet 1 kr.. Ringte kundeservice og spurte og han lovet å ta det videre. Én uke senere purret jeg og nå 2 uker senere har jeg fortsatt ikke fått svar..

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mye data og rabatt på Premier League men..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Hastigheten på 4g er som oftest under 40mbit/s. Telia sitt nettverk er desidert dårligere enn telenor.

Karbojorg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Chili mobil ønsker ikke å beholde kundene sine."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har i det siste sett flere mobilselskaper som setter ned prisene på de som ikke trenger så mye data. Chili setter jo opp prisen fra 1ste mars fra 129 til 149 og øker samtidig data til 2 giga. Jeg har vært kunde i Chili par-tre år og opplever at Telianettet ikke holder mål hos meg. I dag ringte jeg Chili og sa at jeg ville være hos dem hvis de ga meg de 2 giga til den prisen jeg betaler nå, men det ville de ikke. Så nå skifter jeg selskap og nettleverandør.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Rimeligst på data og god dekning!"
11 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos Chillimobil nå i over 1 år. Hadde Talkmore tidligere. Chilli er mye rimeligere på data og like god dekning med Telia! Mye mer fornøyd med Chilli enn Talkmore!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Nok data"
2 syns denne omtalen er nyttig

Chili har nok data for tv streaming , farta kunne til tider vært noe bedre Men er godt fornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke så billig likevel..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er egentlig fornøyd me Chilimobil, men etter siste regning så ser jeg de ikke er så billige likevel. De tar betalt for SMS og ringing til Norden, som er inkludert hos de fleste seriøse teleselskap som OneCall, Telia og Talkmore. Selv ved svært få telefonsamtaler og SMS har prisen passert de andre. Så det blir ikke Chilimobil for min del før de inkluderer Norden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri, ikke fri tale"
10 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har 30gb og fri tale/SMS. Man skulle tro at fri tale betydde ubegrenset telefonsamtale bruk. Fikk vite at det ikke var sant etter å ha blitt fakturert 1050kr ekstra.

Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig datapakker"
4 syns denne omtalen er nyttig

Abonomentet fri data funker helt ok, men å bestille ekstra hastighet når man har brukt opp daglig datakvote funker sjeldent. De to siste mnd har det ikke funket i det hele tatt.. så har betalt en god del kroner for tjenester jeg aldri har mottatt. Ganske frustrerende når man hver mnd må kontakte kundeservice for å rette opp i faktura.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR