Chilimobil omtaler og erfaringer

63 verifiserte omtaler
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Middels
18
av 23 innen
mobilselskap
24%
anbefaler
Chilimobil
Filtrer omtaler
11
3
2
8
39
Sorter omtaler etter
Viser av 63 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Chilimobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Tulleselskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte en kontant-startpakke som krever aktivering. Problemet er at det ikke eksisterer et sted å aktivere sim-kortet på chilimobil.no. Har revet av meg alt håret nå. Da går jeg heller for noe annet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice. Meget sendrektig og følger ikke opp det de lover å utføre. Må bruke flere samtaler for omsider å få ryddet opp i problemer og saker de allerede har lovet å utføre. Har mye å rette på og en liten opprydding i rekkene kunne være lønnsomt.

Jan K. Å. I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kunde service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen og dekningen er elendig. Har ventet på passord siden Mai måned. Kom til September nå. Ringer og sender mail, men ingenting skjer. Skal bytte mobil selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Uslåelige priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lave priser. Basis-pakken med fri tale/sms/MMS og bruk i EU inkludert, rollover og struping av datahasighet istedetfor overforbruk, koster kun 89,-/mnd. Dette er USLÅELIG.
Da er 0,5 GB datamengde inkludert (samt gratis og ubegrenset sakte-nett når dette er oppbrukt).
De færreste trenger mer data, med mindre man bor på gaten. Ordentlige mennesker bor i et møblert hjem (med eller uten piano) med WiFi på plass. Dessuten er det WiFi over det meste i det offentlige rom.

At enkelte overgangsutfordringer relatert til tidvis tidspresset kundeservice/fakturatjeneste kan halte en sjelden gang, det kan man leve med.

Savner MinSide, evt app, men den er ikke uunnværlig for en viss periode og jeg har tålmodighet til å vente til denne er på plass. Den er i test-sluttfasen, så den er nok like om hjørnet.

Raymond B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra priser men treg kundesevice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med Chili sine priser men det er vel det eneste.
Over et døgn respons tid på facebook, det er elendig. (Må ringe inn for å få raskere hjelp)
Ingen egen Min Side på nett pga overgang fra Telenor til Telia. (Elendig spør du meg)
Har siden ingen Min Side finnes noen oversikt over forbruk i sanntid, må sende sms for å vite hvor mye datamengde jeg har igjen.
Rome like home var ikke automatisk satt på, noe jeg plutselig fikk vite da datakvoten min utland sperret hele trafikken min i utland. (Måtte heldigvis ikke betale noe ekstra siden det ikke var aktivert)

And the list is going on...

Vurderer å bytte men prisen er bra og jeg håper de endrer seg veldig fort... Ihvertfall får på plass MIN SIDE!!!!!..

Sulaman A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Verste kundeservice, etter byttet til telia"

Jeg bor på hospit og er ikke folkeregistret der, for det første kostet det meg ca 100;- alene i å ringe å vente på svar. Når jeg fikk svar så er det som om dem ikke forsto hva jeg sier men later som dem vet. Jeg har hatt en sim kort fra chili mobil som jeg brukte for nett, etter nye eierskifte så kunne jeg ikke bruke det sim kortet mer og må få tilsendt nytt, og i over to måned med å ringe, var til ikke noe nyttet. Hvis man betaler hundre kr så burde man få ønskelig behandling på tlf iverfall. Men jeg ga meg forsatt ikke og fikk kontakt med en via mail. Jeg har hatt 20 samtaler frem å tilbake, siste samtale jeg hadde med dem var 28 juli. Og da hadde jeg bestilt nytt startpakke på nettsiden dems, som jeg fikk beskjed om å gjøre og dem skulle sørge for at den ble sendt hit på hospiten, det er 8 august idag. Jeg får ikke svar på mail mer, sendte mail å spurte om at jeg enda ikke har mottatt den, og nå svarer de ikke på det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Elendig service"

Ventet 7 uker på sim kort. Forsøkte å bestille abonnement 2 ganger uten å få sim kort. Styr unna!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt er OK. Bra service. Lite kø på kundeservice. Holder det de lover så langt. Savner min side og appen.

Lilianna L
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Er dere tyver?"

I alle år har jeg ringt til fasttelefon for kr 0,29 og til mobil kr 1.39 ( slike priser står til dags dato på deres side) Det er LØGN!!! Nå betaler jeg kun 1.39 uansett om jeg ringer til fast tlf eller mobil tlf... Prøvde å få svar på det gjennom FB men til ingen nytte... Det blir ikke aktuelt å fortsette å betale så mye per minutt!!! Dere må oppdatere riktig informasjon!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Spekulativt opplegg"

Problemer med kundeservice. Fryktelig lang ventetid i kø. Utgir PUK kode via Facebook chat. Bestilte til min bestemor, men hun hadde aldri dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna!"

Alt er elendig med dette selskapet. Ikke får man faktura, går bare rett til inkasso før man får regning, og når man da skal ringe inn til chili mobil må du vente hvertfall 30 min for å komme gjennom. Er så utrolig dårlig! STYR UNNA!

Detlef J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig servise"

Man står allerede som nr. 31 eller 19 hvis man ringer kundeservise. Har jeg aldri opplevt før sånn.... Jeg bytter snart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Useriøse til det verste"

Trodde det var mer seriøst, bestilte telefon abonnent får aldri bestillings bekreftelse eller sim kort. Sender epost komplett umulig å få svar, ringer inn nesten umulig der å, fikk svar til slutt der satt det noen som var helt uten erfaring bare rør, fikk sagt opp men regningen kommer selv om jeg har sagt opp.

Aldrimer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er en grunn til at telefonselskapet er så billig! De svindler deg med å sende faktura for en tid du ikke har brukt de som leverandør. De brukte 1 mnd på å sende sim kort. De sier de sletter fakturaen som er feilberegnet, men likevel før du purringer. Kunderservice? Hvor begynner man, det tok 25 minutter i kø på tlf, løste det problemet = Nei!. De svarer ikke på Facebook selv om de ser du har skrevet. (Sjekk Facebook siden deres og se om du finner noen som skriver noe positivt om de) Mail nytter ikke, ikke fått svar på 1 mnd. Styr unna dette uprofesjonelle firmaet, det fortjener å gå konkurs. Gå til komplett isteden som matcher pristilbudet deres!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Trege greier"

De klarte ikke å sende nytt sim-kort etter bytte fra telenor til telia innen fristen. Det tok 11 dager og tre telefoner, før jeg mottok nytt sim-kort. Jeg fikk da kontantkort som ikke ble bestilt.
Når jeg ringte til dem måtte jeg vente totalt over en time før kontakt på de tre telefonene

Nå har jeg byttet til one call familie. Det har jeg god erfaring med.

Oddmund H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Funker bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen problem så langt, simkort kom og operatørbytte gikk smertefritt. Savner Min side men forstår det jobbes med saken. Har ikke noe å klage på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Nettbytte med innviklinger"

Her i huset har vi alle kontantkort fra Chili Mobil, og har alltid vært svært tilfreds med det. Det har vært billig, påfylling har vært mulig både via nett og fra et stort antall utsalgssteder, og dekningen har vært superb!

Men så byttet de nett til Telia, vi mistet signalene på telefonen, og har nå vært uten signaler eller brukbart simkort i 1 måned. Vi har kontaktet dem gjentatte ganger på både mail og Facebook, og vi fikk først svar når vi åpenlyst etterlyste svar på "veggen" dems på Facebook. Da lovte de å sende nye simkort fortest mulig. 1 uke gikk, ingen simkort. De påsto at det måtte ha blitt borte i posten. Nye simkort sendt. Ny uke gikk, med samme svar som før. 3dje forsøk, ny uke gikk, og denne gangen fikk vi faktisk simkortene(!), men disse må aktiviseres via kundeservice. Og nå er vi tilbake i en runddans med å få svar fra kundeservice, bare for å få aktivisert simkortene vi har ventet en hel måned på.

Slik det er nå, så råder jeg til å styre unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning tross oppskrytt dekningskart"

Etter at de byttet nett fra Telenor til Telia har dekningen drastisk blitt dårligere, kommer ikke lenger inn på min side. Prisene har steget og grunnlaget for å gå fra Telenor til chilimobil har blitt borte, blir å gå tilbake til Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Lite kundevennlig"

Etter å ha ombestemt meg på overføring av abonnementet mitt til chilimobil kansellerte jeg ordren dagen etter jeg porterte den. Avbestilt via messenger og fikk beskjed at den var kansellert. En tid senere ble plutselig abonnementet mitt stengt og var avsluttet hos min operatør. Dette kunne ikke åpnes igjen umiddelbart pga chili hadde overtatt. Jeg måtte da vente i fire dager før det ble åpnet igjen, og prøvde på en dialog med chili om å kunne bruke deres kort uten kostnad i perioden, siden det var de som hadde gjort en feil, men fikk aldri svar av de, selv etter gjentatte henvendelser..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice og funksjon"

Dårlig dekning først og fremst, blir ikke varslet om brukt opp mobildata og til syvende sist dårlig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"LEVERER IKKE EN GANG SIMKORT!"

DÅRLIG DÅRLIG DÅRLIG!

Det har gått en måned siden jeg bestilte overflytting og har ikke mottatt noe simkort.
Venner av meg mottok ikke simkort og i tillegg sperra de det gamle abonnementet hos den gamle leverandøren så da stod venna uten mobil på ubestemt tid. De skylder på bytte av nettverk til Telia, men det er bare ren udugelighet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra pris, ELENDIG kundeservice"

Etter de byttet til Telia har jeg sittet uten tlf i snart 4 uker, klager hver dag men til ingen nytte. Sender eposter men får ikke svar. HOLD DERE UNNA!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Rotete"

Rot med oppretting av abonnement, håpløse "dine sider" og nå 19 dager uten telefon pga. manglende utsending av nytt simkort da de byttet nett til Telia. Ingen konkrete svar på når jeg skal få nytt sim-kort.

Ann-Mari
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bytting fra telenor til telis"

Det er det mest talentløse æ har vært bort i. Burde aldri bytta på slik måte dere har gjort uten å påse at deres kunder hadde mottadd simkortan. Slett service. Har vært veldig fornøyd med chilli men det her slakta virkli chilli 100%...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt verdiløs!"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har gått over til Telio eller hvem vet for noen uker siden. Så har de ikke sent meg ny simkort. Og så har de bare kuttet ut linjen min. Jeg sitter i utlandet uten telefon eller internet på telefon og de svarer ikke på noe mail, eller chat eller ingenting. Jeg har ingen telefon nettverk og det er mareritt, og fortsatt etter flere uker, så svarer de altså ikke på mail eller chat, så jeg kan ikke avslutte kundeforholdet mitt. Dette er det verste jeg noen ganger har opplevd med en telefonselskap.

Si hei til @Anna
Søk Bytt.no