Meny

Nortel omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
9
av 36 innen
mobilselskap
65%
anbefaler
Nortel
Filtrer omtaler
24
2
1
1
13
Sorter omtaler etter
Viser av 41 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindelselskap"

Svindelselskap som baserer seg på å tjene penger på avbruddsgebyr som ikke blir opplyst om når de ringer og selger deg abonnement. Styr unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Uhøflige telefonselgere."
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger fra Nortel ringer og tilbyr meg et kundeforhold, noe jeg høflig avslo et par ganger, hvorpå selger bare blir sur og legger på. Utrolig uprofesjonelt. Hold dere unna Nortel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel og bedrag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble svindlet av disse. Virket som de representerte telenor. Prøvde å kansellere men fikk da et gebyr på over 3000..

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Svindelforsøk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Største svindel jeg hittil har vær utsatt for arrrg. Løgn å bedrag fra a til å fra telefonselger. Ingen faktura var etter hans salgs akrobatikk,i tillegg var det bindingstid. Får presenter et sluttgebyr på 3750kr,når jeg avslutter abonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig servis / lite brukervenlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var "uheldig" å fikk tlf fra nortell selger menst jeg var ute å kjørte, å mye støy førte til at jeg trodde selger sa telenor. Ble tilbydd et ok abonomang, som jeg mått bekrefte med ok på sms, (dysletiker som jeg er) klarte jeg selvsagt å lese telenor, istede for nortell. Feil ble oppdaget senere på dagen, å ba da om om å få slettet den avtalen som ble jordt,. Dette skal nortell ha 3000kr for å gjøre. Folkens, styr unne dem så godt som mulig. All samtale mellom meg å nortell vil snart bli offentliggjort på fb, med lydopptak, å meil.

Nikolay A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service og kundebehandling i verdensklasse!"
3 syns denne omtalen er nyttig

I disse travle og trange tider når de fleste har blitt så selvopptatte er glede å møte unge profesjonele folk som Fredrik som tar service til top nivå og retter tom. feilene til ubugelige konkurenter! Tussen takk!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Full av dyre overraskelser."
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk forsåvidt den prisen som var avtalt, men det var ikke opplyst om at denne gjengen tar seg betalt for bruk av bank id på mobil. Videre så porterte de bare ett av nummerene våre, dette måtte vi selv oppdage i form av dyre fakturaer med 3 mnd oppsigelse fra tidligere leverandør, fakturafabrikken Unifon/Phonect. Kundeservice svarer ikke på telefon, men prøv å fylle ut skjemaet om at du ønsker tilbud fra dem, da er de å tråden på sekunder. Tar overhode ingen form for ansvar for egne feil. Slagordet bør helt klart være: Nortel, full av dyre overraskelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke som forespeilet."
4 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna. Ble lover fri bruk uten dagskvoter og noen form for begrensning av selger, men dette var bare tull. Ei heller er de villige til å rydde opp i egne feil. Eneste løsning som blir skissert er at vi må tegne flere abbonement. Søppelselskap.

Svar fra Nortel
08.09.2020 19.23
Hei Jim

Det er dumt å høre at dette er opplevelsen du har med Nortel. Vi tar kundeforhold på alvorlig og det er svært viktig for oss å yte best mulig kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på 70 30 99 00 eller support@nortel.no, slik vi kan finne en løsning på dette.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice og flotte selgere"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet for en halvt år siden, Har ikke tenkt og bytte med det første. Har fått en strålende oppfølging! Og ikke minst spart utrolig mye penger. Anbefaler de strekt for de som liker Telenor dekningen!

Svar fra Nortel
20.08.2020 14.21
Hei Martin,

Så hyggelig å høre, tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er alltid kjekt å høre at kunder er fornøyd, og trives som kunde hos oss.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi fikk ikke prisene vi ble lovet. Vi fikk bindingstid uten beskjed på 24 måneder, men endte med å forlate dette f**nskapet etter første faktura. ALT kommer ekstra, faktura-gebyr, oppstartsgebyr, til og med Data Rollover skal de svindle deg på. Kundeservicen prøver å legge på ved enhver anledning.

Svar fra Nortel
14.08.2020 10.07
Hei Roar,

Det er en selvfølge at kunder skal få den prisen de ble lovet. Dette vil vi gjerne sjekke opp, så vi ønsker at du sender oss en e-post til support@nortel.no slik at vi kan ta kontakt med deg og ordne opp i fakturaen din.
Christoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

30 sekunders svart tid på kunde service, endelig ikke 20 minutter for å få snakket med en ekte menneske

Svar fra Nortel
14.08.2020 10.05
Hei Christoffer,

Takk for god tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd som kunde hos Nortel.
Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ingen opplysninger om binding fra selger. Håper aldri dette selskapet skal få vokse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tar kontakt med sentralbord, de låver å ringe tilbake, ingenting skjer. Dette skal jeg ut av. Asbjørn

Svar fra Nortel
14.08.2020 10.05
Hei Asbjørn,

Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse.
Vi ønsker gjerne at du sender oss en e-post til support@nortel.no der du beskriver kort din opplevelse, og gjerne når du prøvde å ta kontakt med oss.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke seriøs aktør, har går mye galt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stor forskjell mellom hva selger tilbyr på telefon og hva som er produktet du får. Elendig kundesørvis som ikke svarer særlig på kritikk, de ser ikke ut til å ville sette seg inn i saken en gang. Har aldri tidligere blitt misledet av ett teleselskap slik jeg opplever hos Nortel.

Svar fra Nortel
31.07.2020 00.18
Hei Martin,
Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve.
Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til support@nortel.no, slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Lars R. S
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Lurt av Nortel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble lurt av Nortel. De lovet de skulle dekke mine avbruddsgebyr på ICE på 6000kr per abonnement. Men holdt ikke avtalen. Selger vil ikke snakke med meg. Nortel sin avdeling i Ålesund innrømte jeg har blitt lurt av selger. Hold dere langt unna dette selskapet. Dette selskapet fortjener ikke å vokse. ❌❌❌

Svar fra Nortel
28.07.2020 07.12
Hei Lars,
Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve.
Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til support@nortel.no, slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lover en ting når de ringer men holder ikke avtaler."
5 syns denne omtalen er nyttig

De lover ting som de ikke holder når de får deg til å bytte operatør. Håpløse når du trenger hjelp om problemene.

Svar fra Nortel
28.07.2020 07.00
Hei,

Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve.
Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til support@nortel.no, slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kommunikasjon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Under første portering glemte Nortel å bestille sim kort. Andre portering så fekk vi simkort men Nortel glemte å legge inn bytte fra Telenor. Altfor dårlig når vi flere dager måtte holde folk inne på kontoret for at vi ikkje hadde fungerende mobiltelefoni. Anbefales ikkje.

Svar fra Nortel
19.05.2020 22.11
Hei Kim,

Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve.
Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til support@nortel.no, slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Konkurransedyktige priser, flott oppfølging av selger, og raske svar fra support :-)"
6 syns denne omtalen er nyttig

Veldig godt fornøyd med hele salgsprosessen og ikke minst overgangen fra gammel teleoperatør til Nortel. Har også sentralbordløsningen som vi også er veldig fornøyd med. Anbefales!

Svar fra Nortel
20.08.2020 14.19
Hei Cathrin,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er godt å høre at dere er fornøyd og har en god opplevelse som kunde hos Nortel.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfri portering"
4 syns denne omtalen er nyttig

Overgangen gikk problemfritt og de få gangene vi tar kontakt er responstiden veldig kort. Løsningsorienterte og kundevennlig.

Svar fra Nortel
23.04.2020 07.08
Hei Magne,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Torbjørg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det billigste abonnementet for bedrift jeg noen gang har hatt. Punktlig med avtalene sine og veldig god dekning over alt hvor jeg reiser.

Bjørn E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og enkelt bytte og store besparelser med fortsatt Telenor-dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk god hjelp til bytte og gikk raskt og effektivt, store besparelser på abonnementene og mer data. Fortsatt god Telenor-dekning. Hyggelige folk som fulgte godt opp! Hjemmesidene blir forhåpentligvis mer innholds etterhvert.

Svar fra Nortel
03.04.2020 11.40
Hei Bjørn,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi jobber med å få på plass mer nyttig informasjon på nettsidene våre, som nyttig hjelpe artikler og informasjon.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Awsome"
2 syns denne omtalen er nyttig

Super kundeservice hands on! Forutsigbare avtaler og ingen overraskelser. en frisk pust i markedet. Keep up the good work!

Svar fra Nortel
05.04.2020 10.32
Hei John,

Takk for super tilbakemelding!
Anders B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Overgang fra Telenor til Nortel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ryddig og oversiktlig informasjon i fasen før bytte av mobilselskap. Det nye abonementet fungerte stort sett greit fra første øyeblikk.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10.32
Hei Anders,

Glad du er fornøyd med Nortel!
Ta kontakt med oss om det er noe.
Christian O. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Aktør som tilbyr problemfrie løsninger og attraktive datapakker"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vår erfaring med Nortel er svært god. Løsningene har fungert problemfritt fra første dag. Brukerne gir tilbakemelding på god dekning og attraktive datapakker.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10.31
Hei Christian,

Hyggelig å høre at dere har en god opplevelse med Nortel!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigere og smidig bytte"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi møtte et tydelig kundefokus og vilje til å finne en god og prismessig veldig konkurransedyktig løsning for oss som SMB bedrift. Meget god kundeoppfølging.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10.28
Hei Espen,

Vi gjør vårt ytterste for at våre kunder skal bli fornøyd.
Hyggelig å høre at dere har hatt en god opplevelse av Nortel!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Personlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Personlig oppfølging er gull. EN person å forholde seg til. Aldri gå bort fra dette - det er dette som skiller dere fra andre! Ulempen med å vokse er gjerne at man mister det personlige særtrekket. Vinneroppskriften må være å beholde personligheten :-)

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR