Meny

Nortel omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 35 innen
mobilselskap
88%
anbefaler
Nortel
Filtrer omtaler
20
2
1
0
3
Sorter omtaler etter
Viser av 26 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lover en ting når de ringer men holder ikke avtaler."
4 syns denne omtalen er nyttig

De lover ting som de ikke holder når de får deg til å bytte operatør. Håpløse når du trenger hjelp om problemene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kommunikasjon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Under første portering glemte Nortel å bestille sim kort. Andre portering så fekk vi simkort men Nortel glemte å legge inn bytte fra Telenor. Altfor dårlig når vi flere dager måtte holde folk inne på kontoret for at vi ikkje hadde fungerende mobiltelefoni. Anbefales ikkje.

Svar fra Nortel
19.05.2020 22.11
Hei Kim,

Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve.
Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til support@nortel.no, slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Konkurransedyktige priser, flott oppfølging av selger, og raske svar fra support :-)"
6 syns denne omtalen er nyttig

Veldig godt fornøyd med hele salgsprosessen og ikke minst overgangen fra gammel teleoperatør til Nortel. Har også sentralbordløsningen som vi også er veldig fornøyd med. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfri portering"
4 syns denne omtalen er nyttig

Overgangen gikk problemfritt og de få gangene vi tar kontakt er responstiden veldig kort. Løsningsorienterte og kundevennlig.

Svar fra Nortel
23.04.2020 07.08
Hei Magne,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Torbjørg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det billigste abonnementet for bedrift jeg noen gang har hatt. Punktlig med avtalene sine og veldig god dekning over alt hvor jeg reiser.

Bjørn E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og enkelt bytte og store besparelser med fortsatt Telenor-dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk god hjelp til bytte og gikk raskt og effektivt, store besparelser på abonnementene og mer data. Fortsatt god Telenor-dekning. Hyggelige folk som fulgte godt opp! Hjemmesidene blir forhåpentligvis mer innholds etterhvert.

Svar fra Nortel
03.04.2020 11.40
Hei Bjørn,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi jobber med å få på plass mer nyttig informasjon på nettsidene våre, som nyttig hjelpe artikler og informasjon.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Awsome"
1 syns denne omtalen er nyttig

Super kundeservice hands on! Forutsigbare avtaler og ingen overraskelser. en frisk pust i markedet. Keep up the good work!

Svar fra Nortel
05.04.2020 10.32
Hei John,

Takk for super tilbakemelding!
Anders B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Overgang fra Telenor til Nortel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ryddig og oversiktlig informasjon i fasen før bytte av mobilselskap. Det nye abonementet fungerte stort sett greit fra første øyeblikk.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10.32
Hei Anders,

Glad du er fornøyd med Nortel!
Ta kontakt med oss om det er noe.
Christian O. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Aktør som tilbyr problemfrie løsninger og attraktive datapakker"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vår erfaring med Nortel er svært god. Løsningene har fungert problemfritt fra første dag. Brukerne gir tilbakemelding på god dekning og attraktive datapakker.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10.31
Hei Christian,

Hyggelig å høre at dere har en god opplevelse med Nortel!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigere og smidig bytte"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi møtte et tydelig kundefokus og vilje til å finne en god og prismessig veldig konkurransedyktig løsning for oss som SMB bedrift. Meget god kundeoppfølging.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10.28
Hei Espen,

Vi gjør vårt ytterste for at våre kunder skal bli fornøyd.
Hyggelig å høre at dere har hatt en god opplevelse av Nortel!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Personlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Personlig oppfølging er gull. EN person å forholde seg til. Aldri gå bort fra dette - det er dette som skiller dere fra andre! Ulempen med å vokse er gjerne at man mister det personlige særtrekket. Vinneroppskriften må være å beholde personligheten :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Profesjonell og nytenkende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nortel virker seriøse i alt de gjør, samtidig som jeg liker at de tenker nytt i en litt traust bransje. Det er også bra at selskapet utfordrer de to dominerende aktørene.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10.31
Hei Thomas,

Glad du er fornøyd med tjenestene våre.
Vi prøver å gjøre vårt ytterste for å hjelpe våre kunder!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kvalitet i oppfølging og leveranser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vårt selskap valgte å gå over til Nortel da vi er en stor tilhenger av de som tør å satse! Når vi i tillegg opplever en leverandør som gir oss god oppfølging via kundeservice, gode priser og stabilitet i tjenestene så blir vi en meget fornøyd kunde.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10.30
Hei Jone,

Vi er veldig glad du turte å satse på Nortel!
Hyggelig å høre at du har hatt en god opplevelse av Nortel, du må ikke nøle med å ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Så mye data jeg ville til en veldig god pris, med Telenor dekning - og trivelig folk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette er jo et relativt nytt selskap i bedriftsmarkedet og jeg heier på entreprenører. Jeg var en av NetCom sine første kunder - fordi de utfordret Telenor monopolet - og nå er jeg tidlig ute med Nortel fordi de utfordrer Telenor/Telia Duopolet. Men jeg forventer jo at utfordrere skal tenke nytt også - og det synes jeg Nortel gjør. Deres Grenseløs abonnement med nesten uendelig mye data (først i markedet så vidt jeg vet) fikk vi for 499,- og deres trådløse ruter gjør at vi kan kvitte oss med dyr kabel i veggen på hjemmekontorene. Som SMB-kunde føler jeg også at jeg får oppmerksomhet, ikke bare er en liten kunde uten betydning. De har 30 sekunders svargaranti på kundeservice og det har de leverte på de to gangene jeg har ringt dem (fikk ikke datakortet til å virke, men det var feil med PCen min). To trivelige møre-stemmer og personlig service, i stedet for å bli satt over fra avdeling til avdeling uten å få løst problemet - slik jeg har opplevd det de siste årene som Telenor kunde. Jeg har anbefalt Nortel til fire venner i andre småbedrifter - og de er også veldig fornøyd. Nortel har forøvrig ekstra gode priser til medlemmer i SMB Norge, men det så jeg først etter at jeg hadde kjøpt :-)

Svar fra Nortel
05.04.2020 10.30
Hei Per!

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med Nortel.
Vi står på for å utfordre duepolet på både priser og service!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilselskap av rang!"
2 syns denne omtalen er nyttig

For en kundeservice, for en smidig å løsningsorientert bedrift!!! Å ikke minst! Knall priser!!! Anbefales på det sterkeste til alle SMB bedrifter. Imponert over mottakelsen å hurtighet de leverer!!!

Svar fra Nortel
31.03.2020 14.42
Hei Tore,

Takk for hyggelig omtale og tilbakemelding!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeservice!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk et fint tilbud fra Nortel på et abonnement på 10GB. var 211kr billigere i mnd billigere enn Telia, og det er mye bedre kundeservice. Tok meg 15 minutter å ringe Telia før jeg byttet for å høre om jeg hadde noe bruddgebyr, mens det tok meg 10 sekunder å ringe inn til Nortel! Kjempe bra avtale, syns det er litt lang avtaletid, men det er vel normalt når det kommer til bedriftsabonnement idag.

Svar fra Nortel
26.03.2020 08.06
Hei, takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen som kunde i Nortel! Vi gjør vårt ytterste for at du som kunde skal få svar fra oss så kjapt som mulig og best mulig service.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Styr unna, lokk og lureri"
3 syns denne omtalen er nyttig

De er utydelige i sin kommunikasjon ang priser. Det kommer ikke fram at prisene de opererer med er eks mva. De har 2 års oppsigelsestid så styr unna slik at du ikke sitter i saksa. Når de blir konfrontert med urent spill opplevde jeg arroganse.

Svar fra Nortel
10.03.2020 11.17
Hei Trygve,
Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Nortel.
Vi ønsker så klart ikke at våre kunder skal ha denne opplevelsen og tar dette svært alvorlig.

Vi jobber kun mot bedriftsmarkedet å opplyser derfor alltid våre priser eks. mva, men det skal være tydelig i kontrakten med oss at prisen du får opplyst er ekskludert MVA.

Kundene våre kan velge om de vil binde seg mot en reduksjon i prisen på abonnementet, men dette velger kunden selv.

Send oss gjerne hele saken til e-postadressen vår support@nortel.no, slik at vi kan få undersøkt dette nærmere.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Det ble over dobbelt så billig en Telenor! Stor fornøyd med bra oppfølging, de setter virkelig lista høyt i forhold til Telenor og Telia.

Svar fra Nortel
10.03.2020 11.16
Hei Fredrik,

Tusen takk for hyggelige ord!
Det varmer å høre at du er fornøyd med oss og at du sparer penger!
Bytt.no
"Hva er din erfaring med Nortel?"

Hva er din erfaring med Nortel? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundeservice"

Meget positiv overgang til Nortel, veldig fornøyd hvor raskt og greit alt gikk 😊

Kristina S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning å raskt 4G, alt fungerer kjapt å ingen problemer.

Svar fra Nortel
15.04.2020 09.43
Hei Kristina,

Godt å høre at du har hatt en flott opplevelse av Nortel.
Arildbyetaxi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Ryddig, oversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Liten administrasjon er for meg synonymt med lave kostnader - virker veldig bra.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10.32
Hei!

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Christoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt fungerer utmerket. Fra bytte av leverandør til bruk.

Svar fra Nortel
31.03.2020 14.43
Hei Christoffer,

Godt å høre!
Velkommen som ny kunde i Nortel!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Best i klassen!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fri data og super kundebehandling! Hva mer trenger man!

Svar fra Nortel
30.03.2020 10.31
Hei Stian,

Takk for super tilbakemelding!
Perandre O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oppsummering av vårt inntrykk av Nortel"
2 syns denne omtalen er nyttig

God kvalitet til konkurransedyktige priser. Super serviceinnstilling

Svar fra Nortel
30.03.2020 10.31
Hei Per Andre,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR