Meny

Nortel omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 37 innen
mobilselskap
70%
anbefaler
Nortel
Filtrer omtaler
49
7
1
3
18
Sorter omtaler etter
Viser av 78 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tett på i hele prosessen"
6 syns denne omtalen er nyttig

Nortel var profesjonelle og tett på i hele prosessene med å bytte leverandør. Informasjon og support før, under og etter har vært meget god. Lett å anbefale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser, rask og effektiv kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Vi er kunde hos Nortel og har gode erfaringer. Prisene er konkurransedyktige, Nortel har rask og god kundeservice og appen er enkel og effektiv å bruke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kostnader som ikke er opplyst om før man får første faktura, kostnader ved bruk av mobilbank id, moms er utenom pris man får oppgitt, samt bindings tid er 24mnd, ble ikke opplyst om dette, selv om det er en mulighet å betale litt mer for null bindingstid

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dette er mer som er dårlig spøk. Opplyser ikke om bindingstid, eller det faktum at prisen er opplyst uten mva. For ikke å snakke om at kundeservice er frekke og umulige å snakke til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr for all del unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Et firma som har 24 mnd binding i 2020 sier seg selv at er svindel. Da har de ikke trua på eget produkt. Og det stemmer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ærlige selgere, og topp service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger som opplevdes som veldig høflig og ærlig. Var tydelig på både fordeler og ulemper med de som leverandør, og etter en totalvurdering valgte vi Nortel som ny leverandør av mobiltjenester. Har aldri angret siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke samsvar med tilbud og faktisk pris"
3 syns denne omtalen er nyttig

Avtalen var å bytte to mob. ab. samt internett. mobil fungerer bra og til avtalt pris. internett fungerer ikke, må bruke forrige leverandør. derfor blir det totalt et dyrere alternativ.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Jeg mistet kontakt med Nortel på telefonen helt plutselig."
4 syns denne omtalen er nyttig

Problemet kom på fredag ettermiddag så klart! Mandag lånte jeg min kones telefon og ringte Nortel . Jeg snakket med er veldig kjekk og rolig dame som loset meg gjennom en prosedyre ,det tok bare 2 minutter så var saken grei , tusen takk for hjelp

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og meget god kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, ordner opp hvis det skulle være noe. Egen kundebehandler, en slipper å sitte i telefonkø å vente på en tilfeldig person. God dekning!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super fornøyd"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ble ringt av en hyggelig telefonselger med gode priser og som møtte opp med sim kort personlig. Smertefri portering og faktura stemmer overens med tilbud. Full Telenor dekning til meget gode priser! Anbefales på det sterkeste!

Jaufer L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk god service"
6 syns denne omtalen er nyttig

Kjapp og hyggelig rådgiver. Får følelsen av at de bryr seg om deg som kunde. Utrolig god kundeservice og det hele ordnet seg raskt fordi det hastet. Anbefales for det sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
""Svindel"?"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er ikke Telenorkvalitet! Vi byttet fra Telenor til Nortel og tilbake til Telenor. Det ble bare styr med sentralbord og talemeldinger. Vi har byttet for siste gang! +For prisen vi endte opp med hos Telenor:) mvh. Kåre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Personlig oppfølging og "kort vei" for å få hjelp"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er kort vei for å få hjelp Det er mulig å få "snakke med noen" dersom man har spørsmål Har gode løsninger som passer for små og store bedrifter

Svar fra Nortel
13.10.2020 15.00
Hei Camilla,

Tusen takk for din fine tilbakemelding, vi gleder oss til å fortsette et bra samarbeid med deg!

Mvh Sophie
Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig kundeansvarlig som informerte greit om Nortel kontra Telenor."
2 syns denne omtalen er nyttig

Se titel ovenfor. Overgangen fra Telenor gikk smertefritt bortsett fra at både saksbehandler og jeg "glemte" bindingsgebyret på kr. 3.000,- som jeg måtte betale. Beløpet blir over tid refundert av Nortel.

Svar fra Nortel
12.10.2020 13.06
Hei Ola!

Tusen takk for din fine tilbakemelding - det er flott å høre at du hadde en smertefri overgang til oss!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har meget gode erfaringer med Nortel. Servicen er upåklagelig. Svært vennlige og hjelpsomme. Jeg anbefaler Nortel på det varmeste.

Svar fra Nortel
12.10.2020 13.05
Hei Stein,

Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og tjenester.
Vi ser fram til et bra samarbeid med deg!

Mvh Sophie
Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Min erfaring."
4 syns denne omtalen er nyttig

Behagelige priser på tjenester. God service. Hyggelig hjelp ved muntlige henvendelser. Ingen begrunnede forslag til forbedringer.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.49
Hei Ragnar,

Tusen takk for en fin tilbakemelding, vi setter stor pris på dette og vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss som din operatør!

Mvh Sophie
Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt ok"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har ingen ting og utsette på service/funksjoner etter at vi gikk over til dere Hadde litt utfordring med dekning på kontoret i starten men det ble løst umiddelbart.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.48
Hei Roger,

Så bra det ordnet seg med dekningen på kontoret ditt, og at du har fått god hjelp av oss med å fikse dette. Vi ser fram til å fortsette et fint samarbeid med deg!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott oppfølging og uproblematisk overføring til Nortel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet alle bedriftsabonnementene over til Nortel og det gikk helt smertefritt. Alt har fungert bra og fakturaen stemmer med tilbudet vi fikk. Tett og god oppfølging fra Nortel. Anbefales!

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.41
Hei Erling,

Så flott å høre at du hadde en smertefri overføring til Nortel.
Det er godt å vite at du er fornøyd med dine priser og tjenester!

Mvh Sophie
Nortel Kundeservice
Morten B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
5 syns denne omtalen er nyttig

Telefonselger sa att de kunne tilby ett abonnement som var billigere enn det jeg hadde med en rabatt på 15%. Men når regningen kom viste det seg att det ble dobling av pris. Og att rabatten som sto i kontrakten ikke gjaldt abonnementet jeg fikk. Kontrakten fikk jeg heller aldri tilgang til. Og når jeg spurte hvorfor, kom det aldri noe svar. Så jeg byttet abonnement å fikk en faktura på 3949kr. Så for all del, STYR UNNA!

Svar fra Nortel
12.10.2020 08.18
Hei, Morten B! Det er svært leit å høre om din opplevelse med Nortel. Dette er langt ifra opplevelsen vi ønsker at våre kunder skal oppleve. Gjerne send en epost til support@nortel.no slik at vi kan gjennomgå saken din.
Ricardo A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Profesjonalitet, effektivitet og tilgjengelighet."
4 syns denne omtalen er nyttig

Vår kontakt med Nortel har vært ekstraordinær i måten den har løst hele migreringsprosessen på mobiltelefonene våre. Alltid veldig snill, tydelig og effektiv. Vi er veldig fornøyde med ytelsen din.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.31
Hei Ricardo,

Veldig godt å høre at du har hatt en så fin opplevelse med din overgang til Nortel. Vi ser fram til å fortsette et trivelig samarbeid med deg!

Mvh Sophie
Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode løsninger, priser og ikke minst dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vår opplevelse samsvarer ikke med flere av de dårlige tilbakemeldingene her, og derfor ønsker vi å dele vår erfaring. Vi er strålende fornøyd med overgang til Nortel, og det har vært en ryddig prosess. Vi kom i fra Phonero, og har etter overgangen til Telia nettet slitt med dekning. Så vi er først og fremst veldig fornøyd med å komme tilbake til Telenordekning med svært hyggelige priser. Vi har også sagt opp vårt bredbånd å gått over til mobilt bredbånd. Dette sparte oss for mye penger og fungerer utmerket. En av de tingene jeg ønsker å trekke frem som vi setter veldig stor pris på var statistikken på køen vår. Nå kan jeg veldig enkelt følge med på at alle inngående samtaler blir besvart og at ubesvarte blir ringt opp igjen. På bakgrunn tipsene vi fikk av selger gjorde vi endringer i drift, og økte omsetningen. Jeg er svært fornøyd med Nortel og oppfølgingen vi har fått.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.22
Hei Terje,

Din flotte omtale varmer oss i Nortel, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive og gi oss denne fine tilbakemeldingen.

Vi vil fortsette å jobbe hardt med å levere tjenester og produkter våre kunder er fornøyde med, og gleder oss veldig til å fortsette våres samarbeid med deg som din mobil operatør.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Umulig å få tak i selger etter avtaleinngåelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger var diffus rundt innholdet i abonnementet samt pris før avtalen ble inngått. Det ble tatt kontakt med nortel rett etter at abonnementet ble igangsatt og det tok 2 måneder før vi kom i dialog med dem. Abonnementet ble avsluttet da.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.21
Hei Berit,

Beklager å høre at du har hatt en slik opplevelse som kunde hos oss. Kundeservice er åpent mandag til fredag kl 08:00 til 17:00, men vi har også vakttelefon som er åpen 24/7.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindelselskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Svindelselskap som baserer seg på å tjene penger på avbruddsgebyr som ikke blir opplyst om når de ringer og selger deg abonnement. Styr unna

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.17
Hei Vidar,

Nortel har en standard bindingstid på 24 måneder dersom ikke noe annet er avtalt. Vi synes det er trist å høre at du ikke var fornøyd med oss som kunde.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss, slik at vi kan få sjekket opp i hva som har skjedd.

Mvh Sophie
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Uhøflige telefonselgere."
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger fra Nortel ringer og tilbyr meg et kundeforhold, noe jeg høflig avslo et par ganger, hvorpå selger bare blir sur og legger på. Utrolig uprofesjonelt. Hold dere unna Nortel.

Svar fra Nortel
13.10.2020 14.31
Hei Morten,

Vi takker for din tilbakemelding, og vi beklager at du har hatt denne opplevelsen. Dette er på ingen måte et inntrykk vi ønsker å gi.

Mvh Sophie
Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel og bedrag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble svindlet av disse. Virket som de representerte telenor. Prøvde å kansellere men fikk da et gebyr på over 3000..

Svar fra Nortel
01.10.2020 09.46
Hei,

Synes det er veldig trist å høre at du føler deg svindlet. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på support@nortel.no slik at vi kan finne ut hva som har skjedd.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR