Meny

Nortel omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Nortel
3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 26 innen
mobilselskap
69%
anbefaler
Nortel
Filtrer omtaler
131
24
4
6
53
Sorter omtaler etter
Viser av 218 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Virker veldig useriøst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger fra Nortel, hvor jeg sa på en helt vanlig måte at jeg ikke kjøper ting over telefon. Rakk ikke fullføre setningen før de bare avbrøt anropet. Tenker det sier litt om hva slags gjeng det er.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel og bedrag"
3 syns denne omtalen er nyttig

Utgir seg for å være et datterselskap av Telenor. Oppgir ikke bindingstid eller såkalt bruddgebyr på 3000kr. Oppgitt pris stemmer heller ikke på faktura. Disse bør en styre unna. Føler meg direkte lurt. Datamengden stemmer heller ikke, svindyrt å oppgradere til mer data. Oppgraderte abonnement for å få nok data. Det hjalp ingenting

Svar fra Nortel
09.01.2022 20:06
Hei, Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Bjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra."
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget bra service, kjappest jeg har opplevd noen gang. Billing og bra dekning.

Svar fra Nortel
09.01.2022 20:06
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Vi snakkes! Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Stig I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Overgang til Nortel for mellomstor bedrift"
6 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet til Nortel for 50 ansatte med 6 køer, 2 interne og 4 eksterne køer. Konsulenten i Nortel ordnet alt i forkant i forhold til forrige nummer, datakort og ip-telefoner. Godt samarbeid på porteringsdagen mellom oss, konsulenten i Nortel som var tilstede hos oss på møterom og teknisk team i Nortel. Fikk justert de forskjellige telefonkøer, ip-telefoner, kontakt-oversikt og andre finesser man finner i programmet. Leveranseteamet holdt avtalene i forhold til ønskene vi hadde lagt inn. Etter porteringsdagen ringte jeg kundesenter for å få hjelp til å endre avsendernummer på noen ip-telefoner, fikk god hjelp av konsulenten som hadde stålkontroll i sitt fag. En god opplevelse som kan anbefales til andre. Grunnen til bytte var system, tilgjengelighet og kostnader.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Seriøs og proff leverandør"
4 syns denne omtalen er nyttig

Godt produkt med minnesider hvor man får gjort det man ønsker, tilbyr eSim. Prøvd kundesenteret flere ganger og det har vært raskt svar, ikke minst har se vært hyggelige og løsningsorientert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og god kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med å være kunde hos Nortel. God service, dekning og kundebehandling 😀

Christer M. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nortel har bra priser, og veldig god kundeservice, og dekninga er tipp topp. Hva mer kan en be om? Anbefaler absolutt å sjekke dem ut.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket service, og raskt svar på support. Forutsigbar Faktura

Jan A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig hyggelig og hjelpsom kar æ fikk på tlf på kundeservicen hos dere😃👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bedriftsabonnement"
4 syns denne omtalen er nyttig

Så langt har har vi ikke merket noen forskjell fra Telenor

Kristoffer B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Serviceinnstilt og hyggelig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har vært i kontakt med kundeservice noen ganger, på e-post og telefon. Jeg har alltid fått rask hjelp av hyggelige ansatte og kan varmt anbefale Nortel videre. Når jeg har hatt problemer har det vært med portering/aktivering av SIM-kort, men har skjønt at dette skyldtes forsinkelser i Telenors nett og var derfor ikke Nortels feil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig og hjelpsom"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelige å snakke med, har til nå fikset det som evt er et problem relativt raskt. Ingen sure miner.

Solfrid F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøgd kunde"
3 syns denne omtalen er nyttig

God service og alltid god dekning💫 får mye for pengene👏

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"dårilig "min side""
3 syns denne omtalen er nyttig

dårlig oversikt over forbruk når du har flere abonement

Svar fra Nortel
03.12.2021 12:41
Hei, Pett Leit å høre at du ikke har fått en grei oversikt over dine abonnementer. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice 70309900, så kan vi bistå med oversikt for forbruket til alle abonnementene dine! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Marerittaktige opplevelse"
8 syns denne omtalen er nyttig

Jeg gikk en sommerdag i år i Nortelfella, og er fanget her i 2 år. Jeg har etter at jeg ble abonnent opplevd flere feil, og når jeg har forsøkt å få rettet opp i dette er jeg blitt møtt med en slik arroganse og useriøsitet, som jeg gjennom et langt liv aldri har opplevd maken til. Det toppet seg da min datter feilaktig ble lagt inn som abonnent. Jeg forsøkte å få rettet opp i dette, men det endte opp med at nummeret hennes plutselig var slettet. Resultatet ble at hun måtte få nytt nummer. Jeg vil på det sterkeste advare andre bedrifter å bruke Nortel, det kan lett bli et mareritt. Jeg ser virkelig fram til den dagen jeg er ferdig med bindingstiden, slik at jeg igjen kan få en seriøs telefonleverandør.

Svar fra Nortel
13.12.2021 10:38
Hei Bård, Det er leit at du har hatt en dårlig kundeopplevelse med oss, dette tar vi svært alvorlig. Send en e-post til oss på [email protected] slik at vi får sett på muligheter, da vi vil prøve vårt beste for å gjøre deg fornøyd. Mvh Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
6 syns denne omtalen er nyttig

Svært hyggelige mennesker i kundemottak. God dekning, og mye prisgunstige løsninger for datatrafikk.

Svar fra Nortel
03.12.2021 12:41
Hei, Kenneth Det er kjekt å høre om din hyggelig opplevelse med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh, Kundeservice Nortel
Aleksander L. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Strålende service utover det som kan forventes. Smittende humør, og sim-kort ble uoppfordret levert på døren

Svar fra Nortel
03.12.2021 12:41
Hei, Aleksander Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh, Kundeservice Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt fungerer som forventet"
3 syns denne omtalen er nyttig

For meg handler det om god dekning og rask kundeservice

Svar fra Nortel
11.11.2021 10:08
Hei, Knut Takk for det! Vi ønsker å gi god og rask kundeservice. Det er derfor veldig kjekt med gode tilbakemeldingen fra våre kunder. Mvh, Kundeservice Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nortel svarer raskest av alle leverandører vi har brukt. De er alltid blide, hyggelige og hjelpsomme. Kan absolutt anbefales.

Svar fra Nortel
11.11.2021 10:08
Hei, Tom Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Mvh Kundeservice, Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Desktop appen sluttet å virke."
1 syns denne omtalen er nyttig

Måtte ha hjelp av Nortel for å få installert appen på nytt. Var sikkert min feil, men allikevel tungvint og sløsing med tid.

Cecilie P. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode og tydelige svar på spørsmål"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bare gode erfaringer med Nortel. Gode tilbud og god service.

Svar fra Nortel
05.11.2021 14:33
Hei Cecilie! Tusen takk for fine ord. Vi er veldig glade over at våre kunder er fornøyde, ettersom vi jobber stadig med å utvikle oss selv og yte best mulig kundeservice. :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"DataRollover var ikke med."
2 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg byttet til Nortel skulle DataRollover være inkl. Det viste det seg å ikke være lagt til. Etter en mail å rask respons var alt ordnet.

Svar fra Nortel
03.11.2021 15:09
Hei Erling, Tusen takk for en så fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi jobber alltid med å kunne yte den beste kundeservicen. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeservice!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjapp og bra kundeservice! Bra pakker til bra priser!

Svar fra Nortel
03.11.2021 15:06
Hei Erik, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med Nortel og kundeservicen hos oss. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica Kundeservice
Torgrim H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tjeneste helg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra service og hyggelig å prate med.. God service en lørdags morgen..

Svar fra Nortel
03.11.2021 15:06
Hei Torgrim, Takk for en flott tilbakemelding. Jeg er veldig glad for at du er fornøyd med Nortel og kundeservicen hos oss. Vi jobber alltid for å kunne yte den beste kundeservicen. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica Kundeservice
Lise I. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service"
2 syns denne omtalen er nyttig

God og rask tilbakemelding hvis det oppstår problemer.

Svar fra Nortel
03.11.2021 15:06
Hei Lise, Takk for en flott tilbakemelding. Jeg er veldig glad for at du er fornøyd med Nortel. Vi jobber alltid for å kunne yte den beste kundeservicen. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica Kundeservice
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR