Alt går på skinner. Meget god kundeservice. Mye data og lav pris

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Lasse K og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Etter å ha byttet fra Telenor til Nortel så har både manglende dekning , treg eller ikke data, utfall og ustabilitet brått blitt et tema. Siste kontakt med kunderservice når tlf igjen ikke har dekning verken tlf eller data (13/10 ) får jeg beskjed om at det ikke virker fordi jeg har brukt 50 % av data for dagen. ? Jeg har grenseløst abb men tydelig er det grenser. Ettter å brått koble meg ut i samtalen så får jeg etter et minutt beskjed om at alt er brukt. 10 gb på en dag i ferien hvor tlf ikke er i bruk ?? Dette kan kundeservice ikke gjøre noe med og folkene Jar gått hjem kl 17. Jeg som da skal jobbe fra hytta kan legge sen planen død. Så fåe jeg delt nett med et sv mine barn og sjekker appen. Jeg har da brukt 0,26 av 10 gb på dagskvote. ! Dekningskartet til Telenor viser full dekning men likevel så fungere det ikke for Nortel. Dette er bare en av flere opplevelser - Grenseløst abb. - grenseløst irriterende og kostbart inlwngden når man ikke kan nås eller ikke kan få utført arbeid.

Jeg var ikke fornøyd med både kundeservice og andre ting så derfor valgte jeg å gå over til en annen aktør da jeg fikk et bedre tilbud. 1. Nortel sa at jeg skulle få pris på 209kr for 10GB eller 229 for 15gb. Dette klarte de ikke å holde. Prisen ble mye dyrere 2. Det står både i Mail og på lydopptak at nortel skulle dekke bruddgebyret fra tidligere aktør. Noe de da ikke ønsker å gjøre. Mange useriøse i kundemottaket og dårlige betingelser samt løgn. STYR UNNA!

Etter å ha byttet til ny leverandør fikk jeg fra Nortel en faktura på kr 3750 for noe som skal være avtalebrudd. Jeg har hverken blitt informert om noen bindingstid eller signert på noen avtale som omhandler dette. Det eneste jeg har mottatt på epost er fakturaer, ingen avtale. Jeg er en person og ikke et firma med org. Nr. Det finnes vel lover for bindingstider mht mobilabonnement. Tror forbrukerombudet blir rette instans her.

I tilfelle dere ikke har anledning til å lese hele anmeldelsen, så råder JEG på det sterkeste å styre unna Nortel. Nortel ringte å viste tydelig vis hvilket telefonselskap jeg har. Selgeren opplyste meg om at dette var et tilbud til mitt enkeltforetak. Jeg forklarte at jeg hadde 3 Telia X abonnement der jeg og mine 2 barn har fri data. Jeg presenterte hvilken pris jeg betaler fir disse abonnementene og at jeg er åpen for et tilbud. I Telia settes hastigheten ned etter 100gb. Det selgeren presenterte var 3 abonnement der farten er 1000mb/s til 300gb før farten settes ned til samme pris som hos Telia. Etter 20min med salg og vi ble enige forklarte selgeren at han skulle ta opptak av tilbudet der han presenterte tilbudet og jeg skulle akseptere til slutt. Da opptaket startet økte han farten verbalt og jeg gikk god for det vi ble enige om tidligere i samtalen. Etter samtalen fikk jeg en mail med tilbudet, og det var over hode ikke det vi ble enige om under samtalen. Isteden for 3 fri data har jeg tydeligvis takket ja for 1 abonnement med fri data og 2 med 15gb. Hvorfor i alle dager ville jeg bytte 3 fri data abonnement med 1 fri data og 2 15gb? Dette harmonerer ikke i det hele tatt. Etter utallige mailer til Nortel der jeg forklarte at jeg ikke har fått det vi ble enige om måtte jeg betale meg ut at denne galskapen. Jeg ville høre hele samtalen vi hadde, men det var vist ikke mulig. For hvis Nortel hadde den så hadde de hørt hva selgeren egentlig solgte til meg. Jeg har blitt utsatt for svindel og bedrageri. Hvis Nortel noen gang har baller nok til å ring meg igjen, så håper jeg de kommer med en beklagelse og at de vil tilbakebetale pengene de stjal fra meg