Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
OneCall
3.3
359 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Positiv trend

OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
359 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
OneCall er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 359 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
128
48
40
44
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om OneCall
OneCall har 359 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ulike erfaringer.

Omtale av  Kjellreidar H

Hatt de i mange år. En del gode erfaringer men også dårlige. Det kommer ofte skjulte kostnader de ikke informerer om ved endringer. Har jeg problemer er de hyggelige å sier de hjelper deg men ofte blir det rot. Sim kort som ikke kan aktiveres eller nummer som er slettet og ikke opplyst om. Vi har 5 mobiler hos OneCall og hatt det i mange år. Prisen er fin og det har vært mitt viktigste punkt. Men jeg har ikke fått slette forsikringer jeg har hatt på mobilen selv om det er bekreftet slette. Så regningene kommer med betaling for forsikring. Dette er regelrett svindel og uetisk. Så nå blir det å se etter annen leverandør selv om prisen skulle bli noe høyere. Det er ikke billig å betale for tjenester du ikke har eller har sagt opp.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forbedret service

Omtale av  Daniel

Byttet fra OneCall etter prøvekjøp 2mnd, endte da opp med regning på 360kr for 3 dager, sendte mail og fikk ikke svar innen 10 dager, sendte melding i chat og denne ble helt slettet og betalte ikke for noen ting. Mail kan med fordel besvares hurtigere, regning skulle kanskje aldri vært sendt ut med den summen.

Skjulte kostnader og generelt dyrt

Omtale av  Alfred

Reklamerer for at de er Norges billigste, men de har flere skjulte kostnader som gjør at pris per år er mye dyrere enn alle konkurrenter.

Forferdelig kundeservice.

Omtale av  Ørjan B. T

Bestilte en Iphone 12 med abo 11.12.21, sim kortet kom i posten 20.12. Men mobilen kom aldri, jeg ringte kundeservice og fikk beskjed om at denne iphonen hadde de ikke på lager, og de fekk den desverre ikke tilbake. Jeg fikk 500 kr rabatt for å bestille ny. Men denne forsvant i det jeg skulle bestille, i tillegg var det "teknisk feil" på nettsiden deres, så det var ikkje mulig å bestille. Ringte tilbake til kundeservice, men ble bare satt videre til andre innad i onecall. Fikk beskjed om at jeg skulle få e-post av de innen 30 minutt, den kom aldri. Så nå sitter jeg i jula uten mobiltelefon takket være et enormt rot av Onecall. I tillegg har de lurt meg til å bli kunde hos de, når jeg ikke har fått mobilen som jeg bestilte engang. Sitte kun igjen med et sim-kort. "God kundeservice". Styr unna.

Styr unna! Useriøst og svindleri

Omtale av  Tilla

Kjøpte en mobiltelefon i januar i år (2021). Etter 4 månder begynte mobilen å ikke fungere som den skulle. Hadde mange problemer, som flimrende skjerm, ingen respons etter gjentatte trykk på skjermen, skjermen fryser og svartner og mer. Hadde mobilen inn til reperasjon 2 ganger på kort tid. Den tredje gang krevde jeg å få hevet kjøpet mitt som jeg har krav på da de samme problemene er tilstede for tredje gang. Kundeservice mente jeg ikke hadde meldt inn de samme feilene alle tre gangene og henviste bare til den første delen i informasjon jeg hadde meldt inn, ikke resten av informasjon gitt. Sendte inne mobilen for tredje gang, men krav om å få hevet kjøpet. Nok engang blir ikke all informasjon tatt i betraktning. Etter å ha sendt inn klagebrev og tatt kontakt med kundeservice nok engang fikk jeg hevet kjøpet. Fikk beskjed om å sende inn mobilen, og at jeg ville få refundert pengene jeg hadde betalt innen 3-5 dager etter at mobilen var mottatt. Fikk mail om at mobilen var mottatt(10.12). Nå har det gått 5 virkedager, men fremdeles ikke fått tilbake pengene mine. Snakket med kundeservice nok engang, og de mente at de hadde først fått mobilen i dag (16.12) og at de hadde feilinformasjon meg om at de hadde mottatt mobilen den 10.12. Tull og løyn! Aldri opplevd så sinnsykt dårlig kundeservice før. Og de som reklamerer så veldig for sin "gode kundeservice". STYR UNNA!!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forferdelig kundebehandling

Omtale av  Frode

Ufattelig mye ventetid og bytte av kundebehandlere hvis du ønsker å få svar på kundeservice. Har forsøkt både chatten og på telefon. Vi fikk en telefon som ikke fungerer. De viser ingen interesse i å ordne opp på annet vis en at vi må være uten telefon i lengre tid. Svarene på beste løsning varierer også etter hvem man får i tale. Står pr nå i kø på chatten. Ble satt over til ny agent for 70 min siden! Fortsatt ingen svar..

Uhøflig

Omtale av  Annkarin

Ble ringt opp av en person som sa at noen skulle ha numrene mine, det stemmer. Men personen ringte fra "ukjent" og henviste til den aktuelle person og sa, "Kan jeg få fødsel og personnummeret ditt" Det leverer jeg aldri ut og aller minst til ukjente numre hvor personer ikke presenterer seg. Ja billig er det, men dessverre dårlig dekning nordpå.

OneCall har 359 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til OneCall mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR