Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
OneCall
3.3
359 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Positiv trend

OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
359 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
OneCall er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 359 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
128
48
40
44
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om OneCall
OneCall har 359 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig dekning, tregt

Omtale av  Asle H

Dårlig dekning, tregt nett, av og til tar det lang tid sende/ motta sms

Svar fra OneCall
29.08.2018 15:55

Hei Asle, Slik skal det ikke være. Supert om du tar kontakt med vår kundeservice. Ofte er det mye vi kan gjøre for å hjelpe, så lenge vi får litt mer detaljer om hvor du oppholder deg etc.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig service

Omtale av  Jj

Selgere som ikke vet hva de snakker om, ingen hjelp og forståelse, selv lederen gir blanke

Meget bra

Omtale av  Egil B

Alt er bra, aldri noe problemer, bare positivt å sei om OneCall

Svar fra OneCall
21.08.2018 13:09

Så hyggelig å høre Egil! Vi står på videre for å fortsette å gjøre deg og alle andre fornøyd :)

Litt dårlige dekningsforhold

Omtale av  Jane

Prisen er vel en av de billigste, da vi har Familiepakka og data roll over, og det liker vi. Mine ungdommer er litt misfornøyd fordi det på en del områder er dårligere dekning enn mange venner har, og som har andre leverandører, f.eks. Telenor. Dette kan absolutt være et forbedringspotensiale i One Call.

Svar fra OneCall
16.08.2018 13:50

Hei Jane! Så bra dere er fornøyd med FamiliePakka og funksjonene rundt, her kommer det mye spennende også fremover ;) Når det gjelder dekning, så var det ikke fullt så lystig lesning. Her håper vi du vil ta kontakt med oss direkte via kundeservice, så vi kan få litt mer info om hvilke området det dreier seg om - på den måten kan vi sjekke om det er problemer med nettet (som vi kan fikse) eller om det er området vi trenger å bygge ut mer kapasitet i.

Veldig fornøyd

Omtale av  Terje

Har hvert kunde her i 3 år. Byttet til ett annet selskap pga at Telia har dårlig dekning på hytta. Var kunde i Telipol i 6 dager før jeg byttet tilbake. One Call har kjempe god kundeservice samt flinke kundebehandlere. De har lange åpningstider, og det viktigste av alt du får det du betaler for. Super fornøyd 😁👍

Svar fra OneCall
08.08.2018 10:38

Hei Terje, Så hyggelig å lese at du er fornøyd så langt! Vi skal gjøre alt vi kan for at du fortsatt er fornøyd i mange år fremover :)

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bare rot

Omtale av  Mari

Fra dag 1 har det kun vært rot, rot å rot. Først med adresser, tok vel to mnd før de klarte å få rett adresse. Så får jeg regning som tilhører en annen. SÅ når vi bestiller familiepakke så topper alt seg 😡 da fungerer brått ikke det ene nr,, så der må vi bestille datapakker ITILLEGG til databøtta.. så får vi prøvd å melde i fra, ringer og chat. De sier de skal kreditere oss for datapakkene da det har skjedd en feil siden det ene nr ikke får sin databøtte. MEN neida, nå har vi fått regning på 1900 kr :-O Fy fader for en elendig service å så mye rot :( Aldri mer.

Dyreste å dårligste opplegget noensinne!

Omtale av  Malin S

Jeg har vært kunde i Onecall siden det startet! Men etter å ha byttet å blitt familie istedenfor bare en så har det bare vært rot!! Mobilnett som ikke fungerer, datapakker som deres kundebehandler setter inn pga dette så får vi ekstra regninger?? Å når vi tar kontakt så blir vi beskyldt for å være løgnere!? Kan vel strengt tatt se hvem som har satt over hva!? Er så forbanna at jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal starte!! Vi jakter på et annet mobilabonnement etter alt dette!!

Svar fra OneCall
08.08.2018 10:37

Hei Malin, Dette høres ikke bra ut, og slik skal det selvsagt ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du vil ta kontakt med oss så vi kan se på dette på ny, og forhåpentligvis finne en løsning du blir fornøyd med.

OneCall har 359 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til OneCall mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR