Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
74%
anbefaler
Phonero

"Den beste servicen å få på mobilmarkedet!"

Omtale om Phonero skrevet av Lisbeth for 07.07.2020 22.02

Phonero har totalt 1475 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Den beste servicen å få på mobilmarkedet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kontakter Phonero i 22.00 tiden for å få hjelp til min datters pin el PUK kode, noe jeg fikk hjelp til pr telefon i løpet av fem minutter! Fantastisk. Tusen takk😊. Gjett om ungdommen ble glad.

Svar fra Phonero
20.07.2020 22.08
Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med oss :)

Mvh Mads
Phonero
Bytt.no
"Den beste servicen å få på mobilmarkedet!" skrev Lisbeth om Phonero

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Lisbeth og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk og rask kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice svarer raskt på telefon og rydder opp hvis noe er feil. Fantastisk kundeservice.

Svar fra Phonero
16.07.2020 16.20
Hei,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt ypperlig kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er bare en måte å oppsummere kundeservicen til Phonero på: Superb!!

Svar fra Phonero
16.07.2020 16.19
Hei Jan,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God kundeservice, Dårlige vilkår"
1 syns denne omtalen er nyttig

3 års bindingstid og 3000 kr i bruddgebyr er urimelig for de som skal være pionerer på bedrifts telefoni. Sniker inn at man må betale 0,49 pr bank-id verifisering og signering, dette er ingenting annet enn en måte å få enda mer penger ut av oss som forbrukere. Kundeservicen er det eneste som kan dras frem som positivt her da svartiden generelt er meget rask. Forøvrig leverer mange andre operatører samme løsninger bare at helheten føles mer profesjonelt (hos de større selskapene så klart) og man må ikke betale for bank-id signering.

Svar fra Phonero
16.07.2020 11.18
Hei Per,

Vi takker for din tilbakemelding.

Vi har 24 måneders avtaletid som standard på våre bedriftsavtaler, men tilbyr nå også avtaler uten bindingstid.
På grunn av kostnader knyttet til drift av Bank-ID på mobil har vi innført en kost på dette, men tilbyr også abonnement som har det inkludert.

Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no for å få alternative løsninger til dette.
Jeg håper vi kan beholde deg som fornøyd kunde.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Hyggelig og imøtekommende"

Imøtekommende og løsningsorientert ved telefonhenvendelse. Forsto mitt (kundens) behov og løste sak effektivt og til min tilfredsstillelse.

Svar fra Phonero
16.07.2020 11.17
Hei Bård,

Så godt å se at du er fornøyd med oss.
Tusen takk for hyggelig omtale!

Mvh Mads
Phonero
Phonero har totalt 1475 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR