Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var usikker vedr. 2 faktura. Problemstillingen ble oppklart profesjonelt og vennlig av Phoneros kundeservice by
Hei Karl, Så gøy å lese at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for fin omtale! Mvh Mads Phonero
Fikk raskt den hjelpen vi hadde behov for. Gunstig pris og god dekning for mitt bruk.
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig omtale! Fint å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Nydelig pris, god dekning, enkel og oversiktlig app. Rask og hyggelig kundeservice.
Hei Kari, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Koselig å bli fulgt opp, og at den som ringte var kompetent og hjelpsom
Hei Egon, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Fint å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Kjempe fornøyd. Effektive u kundeservice og billig abonnement.
Hei Mehdi, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Styr unna dette svindel fra ende til annen. Det desidert værste mobil og mobilt bredbåndsabonnementet med 24 MND bindingstid og et bruddgebyr på kr 3000 på begge så totalt kr 6000!! Når man skal ha hjelp er det folk som ikke vet hva de snakker om. Styr unna. Jeg har aldri opplevet maken i hele mitt liv
Hei Jan, Takk for tilbakemeldingen. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Pågående tlf.selger fikk meg til å gå fra Ice til Phonero,12 gb til 239,-pr.mnd.(med 24!!! mnd.bindingstid.Bryter du avtalen må du ut med flere tusen i gebyr!!) Det han ikke opplyste om var at i tillegg kommer moms,MMS er ikke inkl. Og på toppen av det hele tar de 59 kr.i fakturagebyr selv om den blir sendt på E post🙈 Fikk første regning fra de nå, over dobbelt så dyrt som når jeg var hos Ice.. Kommer til å kontakte Forbrukerrådet🤮 Dette er svindel,styr unna!!
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din og på hva som har skjedd, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero