Har benyttet Phonero noen år nå, og har kun gode erfaringer med både telefoni, datatrafikk og sentralbordløsning. Selvbetjeningsløsningen på web er også oversiktlig og fin for å holde kontroll på bedriftens abonnementer og opprette nye/endre. Kundeservice har vært kjappe i responsen og gode svar de få gangene det har vært nødvendig, både i samtale via telefon og chat på web. App for egen brukers oversikt er også utmerket og enkel i bruk!

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Ken I og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Kundeservicen på kommuneteamet er topp! De bistår oss til enhver tid.

Rask tilbakemelding og hyggelig kundebehandlere sente mail..og fikk svar raskt

Vi blir alltid møtt og ivaretatt på en servicevennlig måte når vi kontakter Phonero.

God service og hyggelig kundeservice Alltid behjelpelig når man trenger hjelp Takk phonero 😊