Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært på mange år som kunde hos talkmore og jeg veldig fornøyd med service
Hei Zinab! Så hyggelig å se at du har vært kunde hos oss så mange år. Det setter vi stor pris på, så skal vi jobbe for å holde deg like fornøyd i mange år til :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Petter.
Har benyttet meg av kunderådgiver en del ganger med stort hell hver gang! Det virker som rådgiver er godt skolert i sin jobb og vet å behandle kunden med respekt og viten. Aldri påtrengende og man får tillit. Vil fremheve siste kunderådgiver F. Utrolig kunnskapsrik og svært høflig og tålmodig!
Heisann! Vi bruker mye tid og ressurser på kompetanseutvikling for å sikre at kundene våre skal få god hjelp når de trenger det. Det er virkelig godt å se at du sitter igjen med opplevelsen om at det stemmer. Da gjør vi i hvert fall noe riktig :-) Ønsker deg en super dag videre, hilsen Petter.
Jeg er veldig fornøyd med selskapet, og samtalen var vakker, og jeg ønsker din bedrift suksess og velstand
Hei Ali! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Det setter vi stor pris på :-) Ønsker deg en super dag og god sommer videre, hilsen Petter.
Kundebehandler hadde klare svar på mine spørsmål og kom med gode råd vedrørende eksisterende abonnement.
Heisann Torbjørn! Så godt at du fikk klare svar på spørsmålene du hadde. Vi prøver å tilby tjenester som kan skreddersys hver enkelt kunde. Slik at alle kan være sikre på at de får det som passer best, og da gjelder det å komme med gode råd :-) Ønsker deg en god dag, hilsen Petter.
Jeg har hatt Talkmore i ca 8 år nå og har aldri hatt en dårlig opplevelse med dem. De er hyggelige, hjelpsomme, raske og medgjørlige. Anbefaler dem på det sterkeste.
Heisann Tone! Dette er jo helt fantastisk! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi setter virkelig stor pris på det og så skal vi jobbe for å holde deg like fornøyd i mange år til :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Petter.
Fikk kontakt med en veldig hyggelig person, som tok mine spørsmål alvorlig
Hei Bjørn! Så godt å se at du fikk god hjelp og ble møtt av en hyggelig kundebehandler. Vi ønsker, og jobber for å tilby våre kunder den beste kundeservicen, og da gjelder det å ta hver sak på alvor for å finne beste mulige løsning :-) Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Petter.
Hun var kjempe flink, løsningsorientert , behjelpelig , hadde oversikt og kunnskap ! Fikk meg i godt humør ik minst
Hei Hassan! Så utrolig gøy å høre at du er fornøyd med vårt kundesenter. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fortsatt god dag, hilsen Amalie.