Talkmore opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god service😊😊 Gikk raskt å få flyttet telefon nummer fra bedrift å over til privat abonnement😊
Riktig god dag, Per! I og med at vi nylig har slått sammen Talkmore og Talkmore Bedrift så er det veldig gøy å høre tilbakemeldinger om at overføring funker som det skal. Jeg håper du blir fornøyd med ditt nye abonnement på privat, skulle det være noe du trenger hjelp med så er det selvfølgelig bare å ta kontakt! Ønsker deg en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Er kunde i mange år nå. Super fornøyd. Anbefales med det sterke
Heisann Ebrahim! Helt supert å se at du er fornøyd med oss etter så lang tid som trofast kunde. Tusen takk for det, så skal vi fortsette med å holde deg like fornøyd videre også :-) Ha en super dag, hilsen Petter.
Abbonoment hos talkmore går smertefritt. Alltid, dekning, alltid riktig opplysninger mtp faktura og data og ikke minst alltid hyggelig og rask kundeservice. Gode priser med "fri data passer meg utmerket. Rabatter er også å få som Obos-medlem eller verve en venn :) Løp og kjøp!
God dag Nicolai :-) Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive om oss, det varmer! Det er veldig gøy å se at du er fornøyd med dekning, faktura, informasjonen og kundebehandlingen. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir fornøyd :-) Håper at du får en flott dag, hilsen Victoria
Dårlig Telenor dekning på min adresse nett er ubrukelig
Hei Børge! Huff, dette var utrolig leit å høre. Det kan forekomme at dekning ikke strekker helt til enkelte plasser, det kan for eksempel være bygget i seg selv som gjøre det vanskelig for signaler å komme inn. En løsning som Telenor tilbyr er Wi-Fi tale, da ringer man over Wi-Fi nettet og skal dermed være til hjelp for de som har problemer med dekning. De aller fleste telefoner støtter for denne funksjonen. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi undersøke dette nærmere og gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd. Ønsker deg en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Ble lovet en ekstra gratis datapakke pga. en feil talkmore gjorde ved å flytte meg over til deres abo for tidlig, slik at jeg plutselig satt på hjemmekontor uten den frie datamengden jeg hadde fra mitt forrige abo. Denne lovnaden var på kundebehandlerens initiativ, en hyggelig gest trodde jeg, og tenkte derfor det ikke var noe problemer rundt dette. Når jeg så kontakter de i sammenheng med dette, får jeg beskjed om at det ikke er skrevet noen notis på dette og at saken er avsluttet. Dette hadde ikke vært noen sak, hadde ikke en kundebehandler, på eget initiativ, lovet meg datapakken. Til talkmore, som jeg ser ber folk her kontakte de for å få ryddet opp i saken: det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg har forsøkt, og opplever bare kundebehandlere som får meg til å føle meg som en byrde, som etterspør noe jeg ble lovet, noe jeg ikke selv spurte om.
Hei Marianne! Dette hørtes jo virkelig ikke bra ut og er ikke slik vi vil ha det. Jeg skjønner at det å ta kontakt med oss ikke er det første du ønsker, men vi håper å få ryddet opp i dette. Da trenger vi at du sender oss en mail med ihvertfall mobilnummer til [email protected] slik at vi får opp brukeren din og får sett gjennom her. Vi ønsker deg ihvertfall en fin dag videre, hilsen Petter :-)
Slipper og tenke på store reinge og partoutkort hele tida
God dag Jan :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er veldig godt å lese at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en flott dag, hilsen Victoria
Hyggelig , blid og hjelpsom kunderådgiver som ordnet det så vi fikk billigere månedsavgift .
Hei Anne Så utrolig hyggelig å lese din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi gleder oss til samarbeidet videre :-) Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Victoria