Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hver gang jeg ringer blir jeg møtt av en imøtekommende og hyggelig medarbeider. De er fokusert på å løse mitt problem og svare på mine spørsmål. Jeg oppfatter at jeg som kunde er viktig .
Heisann Elise! Dette er jo helt tipp topp å lese! Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Det er jo kunder vi jobber for å gjøre fornøyde. Så det er helt riktig at du er viktig for oss :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Bare positive ting å si om Talkmore. Lett å komme igjennom. Veldig hyggelige kundebehandlere,noe som er viktig for meg. Har hatt Talkmore i mange år, og har bare positive ting å si om dem.
Heisann Harrieth! Dette er jo bare helt fantastisk å lese! Vi setter virkelig stor pris på det. Vi får fortsette å jobbe med å holde deg om ikke enda mer fornøyd videre også. Så ser vi frem til enda flere gode år :-) Ha en fantastisk dag videre, hilsen Petter.
Kundeveilederne er høflige,forståelsesfulle og behjelpelige.
Hei Maja! Så godt å se at du er fornøyd med hjelpen du fikk av oss! Vi prøver å være så behjelpelige som mulig, så vi setter STOR pris på tilbakemeldingen :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Fikk sånn kjempe god service og hjelp i en sak i dag. Løsningsorientert og fantastisk hjelpsomme person som gjorde at dette ble fikset. 👍👍👍👍♥️😀
Hei Bjørn! Det er helt supert å se at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Dette er noe vi fokuserer mye på med å yte god service, så vi setter stor pris på tilbakemeldingen. :-) Ha en fin dag videre, hilsen Petter.
Den beste opplevelsen hos en kundeservice, hyggelig og hjelpsom ,forståelsesfull og imøtekommende, godt humør, kundebehandler på øverste hylle, Takk Talkmore
Heisann Roar! Tusen takk for de utrolig hyggelige ordene. Vi jobber hardt med å tilby kundeservice i verdensklasse, så vi setter virkelig stor pris på slike tilbakemeldinger. Ha en super dag videre, hilsen Petter
Det fungerer veldig bra, har en riktig design slik at det passer perfekt i en hånd
Hei Ali! Så flott at det fungerer bra! Vi har gitt skryten videre til de som designer Appen vår og mine sider :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Problemet jeg fikk burde vært løst eller tipset til meg av Talkmore. Dro etter samtale med Talkmore til Telenor der ekspeditør med en gang så at dette var et problem med App-styring på telefonen, noe Talkmore burde vist ut fra min feilbeskrivelse, evt videresendt problemet innad i Talkmore. Hos Telenor måtte jeg betale kr199 for å rette problemet på en telefon som var 3 måneder gammel og kjøpt hos Talkmore. Dårlig service og garanti i dette tilfellet. Må tilføye at mine tidligere erfaringer med Talkmore har vært meget bra.
Heisann Sigmund! Det er jo ikke helt bra at du ikke fikk løst problemet gjennom vår kundeservice. Det er litt vanskelig for oss å kunne alt av problemer med mobiler, kanskje spesielt når i ikke får sett gjennom selv. Men vi har jo en kundeservice til nettbutikken som pleier å ha noe mer innsikt på slikt/ mulighet for å sende inn til teknikere slik at de får sett gjennom. Uansett ønsker vi å få til en fin slutt på saken, har du mulighet til å sende en mail til [email protected] med nummeret ditt så skal vi få litt mer oversikt :-) Ha en fortsatt fin dag, hilsen Petter.