Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har også tvilling sim kort til abonnementet. Minus for litt ventetid på kundeservice.
Hei Anne og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre at du er fornøyd med oss, abonnement og appen. Det kan forekomme litt ekstra trykk på kundeservice i månedsskiftet, dette er siden vi sender ut faktura helt i starten av måneden. Om du tar kontakt med oss på senere tidspunkt burde det ikke være noe ventetid :-) Ønsker deg en riktig fin helg, med vennlig hilsen Thomas.
To kids som som spør om jeg husker dem fra Talkmore, og synes det er veldig morsomt når jeg lar dem melke litt.. Ja..verken komiker eller selger-talenter her.
Hei Morten! Dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] med litt mer informasjon så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og rette opp i dette. Med vennlig hilsen Thomas.
Aldri noe tul og god hyggelig kunde sørvis. De er altid imøtekommende og har en god dialog mellom kude og oppratør på alt. Har til dags dato aldri noe negativ erfaring med kundeservicen talk more gir.
Hei Asle! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på. Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice. Dette strekker vi oss alltid lang for å oppnå. Da må bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre! Jørgen
Jeg har veldig gode erfaringer, etter at jeg ble kunde hus talkmor. For eksempel når jeg kontakter kundeservice får jeg raskt hjelp med en stor respekt😊😊
Heisann Jawad! Dette er jo helt supert! Så godt at du er fornøyd med oss, vi setter virkelig stor pris på det. Så fortsetter vi å jobbe med å holde deg fornøyd :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Har brukt Talkmore i mange år(Telenor dekning) i fjor byttet jeg til Telia ettersom jeg tenkte at de måtte klare å levere i 2020- men neida, dekningen til Telia er fortsatt pinlig dårlig (til tross for iPhone X). Har dessverre binding med Telia, men jeg blir å bytte tilbake ved første mulige anledning til Talkmore. Og dette er kun på dekningsbiten. Utover det så er Talkmore veldig brukervennlig med suveren app løsning/faktura løsning/kundeseevice og gode konkurransedyktige produkter og tilleggstjeneste. En av de få leverandørene som ikke prøver å lure deg med priser på utenlandsbruk etc. Anbefaler Talkmore sterkt! (Og nei jeg jobber ikke i Talkmore etc, har ingenting med dem å gjøre utenom at jeg har vært kunde og vil bli det igjen i fremtiden så snart bindingstiden hos Telia er over).
Hei Christian! For en utrolig hyggelig tilbakemelding, tusen takk! Vi gjør alt vi kan for å gi våre kunder best mulig produkt for pengene, så det du trekker frem av eksempler blir vi veldig glade for å høre. Når dagen kommer og du blir kunde igjen så skal vi stå klare med åpne armer! Med vennlig hilsen Thomas.
Vært kunde noen år og kommer til å fortsette med det😃Knallgod service og kjempehyggelige folk😃Alltid god hjelp å få😃
Heisann Anne! Dette er jo bare helt fantastisk! Det er ikke noe vi liker mer enn fornøyde kunder, så dette er bare gulle godt :-) Ha en super dag videre, hilsen Petter.
Veldi bra samtale med kunde service og bra tilbud fra talkmore
Hei Shahzad! Helt supert at du er fornøyd med kundeservicen du fikk! Vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen så skal vi gjøre vårt beste for å holde deg like fornøyd videre :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.