Ett selskap som leverer og yter god service. Når man ringer inn, møter man hyggelige kundeveiledere/kundebehandlere som tar seg tid til deg som kunde. Opplevde noe som manglet på Talkmore appen og forela saken til kundeveilederen og det skulle tas tak i så raskt som mulig. Og fikk en hyggelig samtale der man fikk klarhet og luftet de tingene som det lå litt usikkerhet om. Etter samtalen sitter man igjen med god forståelse på det man er og var usikker på. De hjelper så godt som de kan for at du som kunde skal være fornøyd og ivaretatt. Ett flott selskap jeg er fornøyd med å stolt over å få være kunde i. Anbefales på det varmeste.

Har du en tilsvarende erfaring med Talkmore?
Gjør som Christian og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Talkmore du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Slutt å ring 13 ganger! Dette er telefonterror! Og jeg blokker heke tiden men kommer nytt nr hele tiden!

Hyggelig kundebehandler som gjorde jobben sin!!!Solgte ikke på nye produker men gjorde som JEG ønsket..

Dette var unødig og masete selger som ikke engang hadde riktig informasjon om min adresse og mulighet for trådløst bredbånd. Det ble hevdet at min kobberlinje ville gå ned uten forvarsel og ville bli mye mer kostbar nå enn den trådløse bredbånd som dere kunne anskaffe. Etter nærmere sjekk med Telenor kundeservice er ikke mitt beste kontaktpunkt klar ennå for dette og min kobberlinje vil bestå og jeg vil i god tid få motsatt beskjed . I tillegg er min pris idag bedre en deres tilbud. Dette har tatt min tid og jeg vil absolutt ikke høre noe fra deres selgere i all framtid

Jeg er kjæmpe fornøyd med talkmore. Ingen overraskelse når regningen kommer og god dekning overalt. Anbefaler virkelig talkmore
