Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 926 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no

Beste valg jeg her gjort!

Omtale av  Jonas

Byttet abonnementet mitt til Unifon. Det er det beste valget jeg har gjort. Sentralbordsløsningen er genial. Jeg har dekning over alt og prisene er rimelige.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God dekning!

Omtale av  Andre

Har lenge slitt med dårlig dekning, men dette endret seg når jeg gikk over til Unifon. Nå har jeg dekning over alt. God service er det også!

Fantastisk, kjempefornøyd

Omtale av  Håkon

Veldig bra kundeservice, gode priser og knall dekning!

Ekstra kostnader og uryddige gebyrer

Omtale av  Christian C

Jeg tegnet abb for en sum. Når jeg begynte å få regninger, så var det en masse tillegg. Særlig den på 79 kr pr faktura virker meningsløs. Når jeg skulle si opp, fikk jeg beskjed om tilleggsgebyr av kr 3000,-. Vissvass. Hold dere unna dette selskapet.

Svar fra Unifon
12.08.2021 15:01

Hei Christian, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Elendig kundeservice og mye feilfakturering!!!!

Omtale av  Daniel

Feilaktige fakturaer sendes sporadisk ut. Ved henvendelser får man autosvar at henvendelsen er mottatt, men etter det blir det stille. Må purre utallige ganger for å få tilbakemeldinger. Ved oppsigelse fakturerer de likevel flere mnd. frem etter oppsigelsesdato. De opplyser også at de ikke krediterer feilaktige faktura, men at man må betale feilaktig faktura for så å få endret eller tilbakebetalt beløpet frem i tid... dette går ikke an! Til tross for bestridelser av faktura sender de sakene videre til purring/inkassovarsel og til inkasso... De sier også at selv om man bestrider faktura før faktura har forfalt og de sender den til inkasso, kan de hende man må betale inkassoomkostninger... Dette er ulovlig praksis! Mer useriøst selskap skal du lete lenge etter..

Svar fra Unifon
12.08.2021 15:01

Hei Daniel, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Vil gjerne se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected] så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Håpløs kundeservice

Omtale av  Erik

Det er nå seks uker siden linjen ble stengt og fortsatt har vi ikke fått sluttregningen eller forskuddsbetaling tilbakebetalt.. Email blir ikke besvart. Håpløs kundeservice. Velg en annen leverandør om du kan. Unifons kundeservice er ikke bra nok når du trenger hjelp og har tekniske problemer. Ingen tilbakemelding etter feilsøking - vi måtte ringe og be om oppdateringer gang på gang. Skikkelig dårlig behandling.

Svar fra Unifon
12.08.2021 15:01

Hei Erik, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Null respons på henvendelse

Omtale av  Reidar S

Fikk tilsendt en trådløs telefon til erstatning. Denne var rett og slett ubrukelig. Stor taleforsinkelse og masse ekko. Returnerte denne og sendte samtidig melding om dette og ba om en bedre løsning. Null respons etter flere henvendelser. Sendt så oppsigelse, fremdeles helt taust. Har flyttet abonnementet over til Next Gen Tel. Glimrende løsning. derfra.

Svar fra Unifon
12.08.2021 15:01

Hei Reidar, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR