Meny

Unifon omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
Unifon

"Smertefri bytteprosess og god pris i forhold til vilkår"

Omtale om Unifon skrevet av Eirik B for 14.10.2020 13.54

Unifon har totalt 70 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Smertefri bytteprosess og god pris i forhold til vilkår"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra Ice til Unifon og fikk et vesentlig bedre tilbud enn jeg hadde fra før. Ellers har tjenesten fungert som den skal og jeg har pr nå ikke noe å utsette på Unifon.

Svar fra Unifon
19.10.2020 07.49
Hei Eirik,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd, det betyr mye for oss!

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Bytt.no
"Smertefri bytteprosess og god pris i forhold til vilkår" skrev Eirik B om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Eirik B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Innfører bindingstid på gamle kontrakter"

Da de kjøpte opp phonect la de på bindingstid på min avtale uten å gi meg beskjed.

Svar fra Unifon
15.10.2020 10.28
Hei Asle,

Takk for din tilbakemelding.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold og endrer ikke på avtaler i ettertid.
Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men vil gjerne høre fra deg.

Send gjerne en mail til bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"

Har ingen avtale med apple, så esim til iphone og apple watch kan ikke leveres.

Svar fra Unifon
15.10.2020 10.23
Hei Tore,

Takk for din tilbakemelding.

Våre eSIM støttes av flere iPhone enheter.
Vi har foreløpig ikke mulighet til å levere eSIM til Apple watch. Det er Apple som styrer dette og har inntil videre begrenset tilgjengeligheten til hovedleverandørene.

Har du andre spørsmål vedrørende dete, send gjerne en mail til bytt@unifon.no

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Julie A. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Love mye, levere lite."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplevde deres salg teknikken som uærlig hastverk. Spurte om bindings tiden og fikk som svar det var null bindings tid , vise seg det er 24 mnd. Trodde jeg skulle få en billigere alternativ men betalte mer i to mnd enn det jeg betale i nesten 1 år . Skrev flere ganger og sa jeg hadde ombestemt meg og vil ikke abonnere, fikk aldri svar , kun en sms med detaljene om sim kortet som ble sendt i posten. Aldri aldri igjen!

Svar fra Unifon
15.10.2020 10.22
Hei Juie,

Takk for din tilbakemelding!

Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Her skulle jeg gjerne skrevet med stygge ord og vært direkte nedlatende. Styr unna useriøs aktør. Anbefales absolutt ikke! Rett og slett blitt lurt. Lovet helt andre priser enn hva som er blitt fakturert. Bedritent.

Svar fra Unifon
09.10.2020 08.31
Hei Derbent,

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Unifon har totalt 70 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR