AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig kundebehandling, alt er svindel. De lurer deg rett og slett. Hold deg til noen andre.
Hei Lars! Vi ønsker selvsagt at alle våre kunder skal ha en god opplevelse hos oss. Send gjerne en epost til [email protected] med mer informasjon. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh Akraft
Sparade penger gjenom at skifte fra Hafslund til Akraft spot, bruker ikke mye strøm så var deilig at bli av med fastegebyrer. Fikk rask hjelp av kundeservice da jeg inngikk en fastpris avtale som blev for dyr da mitt forbruk var alt før lavt. Anbefales varmt, og skjønner ikke svindelkommentarer.
Hei Joakim! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ta kontakt på kundeservice om vi kan hjelpe deg med noe. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh Akraft
Akraft burde ikke fått ei stjerne en gang. Flinke til å prate for seg, men ingenting stemmer. Bytta selskap i går. Kommer aldri til å bli kunde der igjen. Delt det på facebook siden min så mine venner vet hva de gjør hvis Akraft skulle ringe.
Hei! Beklager om du har hatt en dårlig opplevelse med AKRAFT, som din strømleverandør. Send oss gjerne en mer spesifikk mail til [email protected], slik at vi har mulighet til å forbedre oss. Ønsker deg en fin dag videre!
Et halvt år etter at regning er betalt sendes ny regning på samme beløp. Var kunde i en uke og måtte betale Kr. 2447,- for en ukes strømforbruk tiltross for at husstanden bestod av 4 personer. Dette var om sommeren. Kjøp ikke strøm fra A-kraft.
Hei! Dette beklager vi selvsagt på det sterkeste. Feil kan forekomme i alle bedrifter og vi setter pris på tilbakemelding ang dette. Send oss gjerne en mer spesifikk mail til [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre!
Vi har akkurat hatt deres strømselgere på døren. De påstod at styreleder gav sin anbefaling. Det syntes jeg var ganske overraskende informasjon, siden jeg de siste fem år har sittet i borettslagsstyret, og dette er noe som aldri har vært oppe til behandling. Styreformann har aldri vært i kontakt med noen av dere. I en annen oppgang påstod de at de måtte få komme inn for å se på strømmålerne, siden de snart skulle byttes. Dette trodde jeg var Hafslund Nett sin oppgave? Etter å ha gått igjennom tilbakemeldingene, så er dette noe som gjentar seg hele tiden. Akraft kan ikke si at dette er uakseptabelt og noe de tar på alvor. For det gjør dere ikke.
Hei Thomas! Vi setter stor pris på tilbakemeldinger om våre selgere- på godt og vondt. Vi er avhengig av det for å utvikle og forbedre salgsavdelingen vår. Vi har god dialog med avdelingen og sender avsted både ros og ris, som vi på kundesenteret mottar. Samtidig er det viktig å hugse på at så lenge det eksisterer salg, vil det dessverre oppstå uønskede hendelser. Vi håper på å minimere de uønskede hendelsene ved å få inn tilstrekkelig med informasjon om disse hendelsene. Ta gjerne kontakt på [email protected]. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Selger lyer og sier styreleder i borettslaget anbefalte Akraft. Dette var ikke tilfelle; styreleder advarte sterkt mot selskapet og oppfordret til å bruke angrefristen. Alle har fått rundskriv med advarsel!
Hei! Vi beklager om du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi settter stor pris på om du sender en epost til [email protected], med mer informasjon om dette. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Kom på døra på kveldstid. To unge dørselgere som tygget tyggis med åpen munn. Mulig at de var under 18 år. Virket på ingen måte som seriøse selgere. ID kort var gjemt under klærne, den ble vist fram kun etter min oppfordring. Ingen presentasjon, kun at de var fra Akraft og ville vite mest mulig om den avtalen vi har fra før. Skulle ønske at man kunne reservere seg mot slike dørselgere. Veldig påtrengende salg etter min mening.
Hei Elisabet! Vi beklager sterkt på vegne av selgerenes oppførsel og det er allerede tatt videre til salgsteamene det gjelder. Vi på kundesenteret setter stor pris på slike tilbakemeldinger. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Ble lovet strøm til innkjøpspris uten noe påslag av selger på telefon. Dette fikk jeg selvfølgelig ikke. Når jeg byttet tilbake ble jeg avkrevd for oppsigelsesgebyr på 160 kr. Det unnlot dem å informere om når jeg inngikk avtalen!
Hei Raymond! Vi beklager om selgeren har feilinformert deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret, så kan vi finne en løsning på dette. Ønsker deg en strålende dag! Mvh AKRAFT
Fikk en selger fra Akraft på døra. Han var frekk, pågående og veldig konfronterende. Uaktuelt å handle å kjøpe strøm fra dette selskapet. Styr unna folkens.
Hei Ivar! Beklager veldig om du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Fint om du kan sende oss en epost med mer informasjon, slik at vi får tatt det opp med selgeren det gjelder. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Selgerene til Akraft er forferdelig innpåslitne, tar ikke et nei for er nei.
Hei Jan! Beklager om du har hatt en uheldig opplevelse med en av våre selgere. Send oss gjerne en epost med mer informasjon, slik at vi får tatt det videre med selgeren det gjelder. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Veldig fornøyd med akraft, lave priser og 100% forutsigbarhet.
Hei Ola! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en strålende dag :) Mvh AKRAFT
Skulle betale 600 i måneden men måtte betale det dobbelte allerede på første regning.
Hei Jan! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det høres ut som du har hatt en Full Ctrl avtale. Kan det være at du har hatt en pakke som ikke passet ditt forbruk, og dermed måttet betalt for ekstra kraft? For at Full Ctrl avtalene skal fungere slik vi ønsker, er det en fordel at du har ett forbruk som passer en av pakkene vi har å tilby. Om ikke, vil det bli dyrere enn antatt med eksta kraft og/eller tilleggspakke. Ta gjerne kontakt om vi kan gjøre noe. Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT
Ble oppringt av selger fra Akraft idag, og har aldri opplevd makan! Han starter med å si at han ser jeg betaler aaaalt for mye og at jeg var lite smart som ikke hadde bytta til akraft for lenge siden da jeg med min nåværende strømavtale betaler masse. Og nedverdigende var han og. "Åja du er er bare ei ungjente ja, "sier han og mener det er derfor jeg har vært så dum og brukt feil leverandør. Og før han fikk høre hvilken jeg brukte snakket han ned om leverandøren min og påstod jeg hadde den dyreste. Han sa til og med at forbrukerrådet har gått ut med anbefaling av akraft! Men eneste jeg finner er at de må rydde opp i feil og avvik!! Å lyve sånn og snakke så nedverdigende til en kunde er rett og slett FLAUT! Og til slutt når han innså at jeg ikke bare er ei "dum ungjente" så bare la han på?
Hei Aina! Dette må vi bare beklage. Slike tilfeller tar vi på kundesenteret svært alvorlig og det er allerede tatt opp med salgsteamene. Beklager på det sterkeste. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Selgerne, på døra, påstod de hadde "kartlagt" strømforbruket mitt til xxx i måneden for noen måneder siden. Det stemmer ikke sier jeg, men det hopper selvsagt selgeren glatt over, før ham påstår at jeg bruker xxx kroner på strøm om vinteren. "Skal du selge meg strøm?" spør jeg, men selgeren bare fortsetter å påstå at jeg betaler for mye. Her har man tydeligvis en strategi om å utmatte potensielle kjøpere med masse ord og uttrykk ispedd reinspikka løgn. Hold deg og dine unna.
Hei Thomas! Dette må jeg bare beklage. Vi på kundesenteret setter stor pris på slike tilbakemeldinger, da vi ønsker å ta slike hendelser opp med selgerene det gjelder. Fint om du sender en epost til [email protected] med mer informasjon. Ønsker deg en fin dag. Mvh AKRAFT
Useriøst selskap som setter deg opp på abonnement du ikke engang har bestilt. Fikk tilogmed regning på en husstand som er frakobla strømnettet. Og nå etter jeg bytta strømselskap terroriserer de hver dag med telefonselgere. STYR UNNA.
Hei Bjørnar! For å komme inn i våres systemer må du ha bestilt strøm på vår hjemmeside, eller svart OK på en SMS ifra selger. Om du ønsker at vi skal sjekke mer opp i dette, er det fint om du sender en epost til [email protected]. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Ble oppringt fra Akraft med spørsmål om å bytte strømleverandør. Selger var først helt uenig i mine beregninger over hvor mye strøm min familie bruker i året. Ellers var det lite info å få om jeg ikke spurte de riktige spørsmålene (bindingstid og brudd, hva om jeg bruker mer strøm, etc). Deretter ville han at jeg skulle sende svar på SMS umiddelbart FORDI HAN FIKK SÅ MYE PES FRA SJEFEN SIN OM HAN SENDTE UT EN MASSE SMS UTEN Å FÅ SVAR (!!!)... Hallo? Jeg sa jeg skulle tenke på det ila en time, selv om jeg allerede da visste at dette ble jeg ikke å ta i på. Etter en time fikk jeg ny sms, ny oppringing fra firma og et annet uregistrert nr. Begge nr er nå blokkert. Snakk om pågående og USERIØST opplegg. ☹
Hei Sissel! Dette beklager jeg virkelig, det er ikke slik det skal være. Vi på kundesenteret setter stor pris på slike tilbakemeldinger. Fint om du kan sende en epost til [email protected] med mer informasjon om hendelsen og selgeren. Ønsker deg en fin dag :)