AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selgeren ringer å tilbyr strøm til spotpris uten påslag. I praksis kommer det et påslag på fakturaen. Om du sier opp dukker det plutselig opp et heftig bruddgebyr. Om du klager sier de at du har akseptert dette med liten skrift. i en SMS. Men selgeren sa ikke noe om dette. Han sa derimot at det var ingen bindingstid.
Hei Vilhelm! Vi beklager virkelig om selger har feilinformert deg angående bindingstiden, dette er svært uheldig og det vil bli tatt videre. Vår spotavtale har ingen påslag i kampanjeperioden, så om du er blitt belastet med gebyr/påslag kan det være en feil fra vår side. Vi setter pris på om du sender oss en mail til [email protected], slik at vi har mulighet til å se på saken og rette opp i eventuelle feil vi har gjort. Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT
De lokker deg med fristende tilbud uten bindingstid, deretter får du et kjempedyrt strømabonnement med binding uten samtykke.
Hei! Dersom det er prøvestrømabonnementet du mener, så bli kunden informert om avtalevilkårene i eposten og har mulighet til takke nei til tilbudet. Send oss gjerne en epost om vi kan hjelkpe deg. Mvh AKRAFT [email protected]
Useriøs innrullering av kunder. Slik mange andre også har opplevd (les flere innlegg her på siden). 1. Innrullerer man kunden, så setter man premissene. Kundeservice svarer ikke på ett eneste spørsmål som jeg stilt! Kan virke som de bruker standard tekster i sine generelle svar tilbake til kunden. De legger ikke frem dokumentasjon for tid og metoden når de bestemmer årsforbruket.
Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send oss gjerne en epost, så skal vi svare deg på det du lurer på. Årsforbruket får vi inn fra kundens netteier, så om noe er uklart angående årsforbruket anbefaler jeg å kontakte netteier. Mvh Akraft
Har 2 måleradresser og derav 2 x 800 kr i oppsigelsesgebyr. Særdeles dårlig kundebehandling.
Hei! Om du har en bindende avtale eller en kampanje, vil du bli belastet med oppigelsesgebyr dersom du sier opp avtalen før bindingstid/kampanjeperiode er over. Det er ikke uvanlig med bindingstid på kampanjeperioder eller fastprisavtaler. Send oss gjerne en epost til [email protected], om vi kan hjelpe deg med noe. Dette står det også informert om i avtalevilkår, på hjemmesiden hvor du bestiller, eller i SMS-bekreftelsen du må svare OK på fra selger. Mvh AKRAFT
Mens jeg hadde han på tlf, søkte jeg opp Akraft, de hadde bruddgebyr. Han sa det ikke var noen gebyr, men da kom han fram til at de også måtte tjene penger. Så la han på!
Hei! Vi beklager den opplevelsen du har hatt med en av våre selgere. Dette er ikke greit og vi ønsker å ta dette videre til selgeren det gjelder. Send oss gjerne en epost med mer informasjon. Mvh AKRAFT
Ble oppringt av skrift med tilbud om strøm for 299,- i mnd i 2 mnd. Hvis jeg brukte under 38000kwh i året. Det viste seg etterhvert at jeg brukte 38200kwh. Dette viste de selvfølgelig på forhånd, men dum som jeg var så slukte jeg tilbudet. STYR UNNA!!!
Hei! Vi har en grense på 35000kWh i året, dette sto også i SMS-en du fikk tilsendt fra selger. Jeg beklager om selger har feilinformert deg her, men det er det som står i SMS-en som er gjeldende og det er SMS-en du har bekreftet. Angående forbruket ditt, får vi ikke informasjon om det fra din netteier før din avtale er aktiv. Mer informasjon om dette finner du i våre avtalevilkår. Mvh AKRAFT
Godtok tilbud fra Akraft etter vi ble lovet billigere strøm enn det vi hadde. Etter første regning viste dette seg å ikke stemme. Vi avsluttet abonnement innen 14 dagers frist som skulle gjøre det kostnadsfritt, noe det definitivt ikke ble. Vært i kontakt med kundeservice ved 4 anledninger og fått 4 separate giroer og purringer. For hver giro har vi ringt kundeservice, forklart dem hva som har skjedd, fått fjernet purregebyr og fått beskjed om å betale en sluttregning. Regning blir betalt- og likevell kommer det purring og varsel om inkasso 3 uker senere. Akraft fremstår som et særdeles useriøst firma og jeg kommer aldri til å ha noe med dem å gjøre igjen.
Hei! Vi beklager det du har opplevd, vi ønsker å sjekke opp saken. Fint om du kan sende oss en epost med kundenummer, slik at vi kan se hva som har skjedd her. Mvh AKRAFT
Har gått over til Akraft med ønske om billigere og ryddigere strøm faktura som de lover. Etter jeg går over til dem for jeg 20.000 kr faktura fra Hafslund og forrige strøm leverandør pga uerfaren og uprofesjonell person fra Akraft. Han jobber i strøm bransje og leser strømmåler så feil at han tar med en siffer mer enn det skal som resulterer med mye telefon tid, mange fakturaer og at på flere ganger jeg avslutter med Akraft for jeg tre faktura fra dem. Og med inkasso i tillegg. Så er du klok hold deg absolutt fra Akraft. Livet ble ikke ryddigere, billigere og lettere som de lovet men rent en stor trøbbel som jeg enda strever med å rydde opp i tre måneder.
Hei! Vi i Akraft har ingenting å gjøre med faktura som du får fra din netteier. Vi får all informasjon fra netteier og det er den infromasjonen vi må forholde oss til. Om det er noe feil i måleravlesningen vil dette rette seg ut da vi får inn en reell målerstand. Ta gjerne kontakt på kundeservice [email protected], så hjelper vi deg. Mvh AKRAFT
De ringte på døra å anbefalte meg å bytte til deres leverandør. De sa at jeg må bare betale en fast beløp hver måned med 12 måneds bindnings avtale. Jeg må ikke tenke på strømbruk, jeg kan bruke så mye strøm jeg har behov for hele året. Men etter 9 måneder fikk jeg en epost fra AKraft at jeg nesten har brukt alt strøm som inkluderer i avtalen og jeg må kjøpe tillegs pakke for å ungå gebyr. Jeg måtte kjøpe en pakke som kostet 2500 kr. Hvis de hadde sagt til meg i starten at jeg måtte betale ekstra hvis jeg bruker mer enn 10000 KW, jeg kunne tenke meg om å bytte til dem. Kanskje jeg skulle si nei. Jeg ble lurt av AKraft. Jeg vil aldri (aldri) bruke AKraft etter slutten av min bindningstid.
Hei! Beklager om selger ikke har informert deg slik han skulle. Med Full Ctrl abonnementet er det en fordel att pakken du har passer ditt årsforbruk, ellers vil det ikke være en god avtale. Beklager virkelig dette. Selgerene vil få beskjed! Mvh AKRAFT
Ble tilbudt prøvestrøm til en billig penge (199, - per måned) Utrolig billig! Ingen bindingstid. De sjekker hvor nye strøm man bruker i gjennomsnitt for å regne ut hvilken pakke man bør gå for etter prøveperioden. Man får et tilbud som man kan takke ja til, eller nei. Noen klager på skjulte bruddgebyr og lignende. Da bør de forhøre seg og lese gjennom skikkelig før de inngår avtaler. Jeg spurte det jeg trengte før jeg inngikk avtalen. Fornøyd med pakken, har billigere strøm enn noensinne.
Hei Nina! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT
Har hatt en meget ubehagelig episode med tidenes mest frekke telefonselger fra Akraft. Var etter det i kontakt med kundesenteret, som lovte at jeg ALDRI skulle bli kontaktet igjen. Så ringer de idag igjen, kun noen måneder etterpå. Selger er frekk, og forteller meg at jeg ikke har grunn til å bli sur, når han ikke gir seg. Dette er et selskap som tydeligvis IKKE tar hverken kunder eller folk på alvor så atter en gang: STYR UNNE DETTE SELSKAPET.
Bra er, finnes ikke et problem med å bli kunde. Det resterende er en tragedie. Ingen billig strøm. Umulig å si opp etter bindingstid. Kundeservice, jeg tror de selv undres om hva det er.
Hei! Send oss gjerne en epost til [email protected], så ser vi på avtalen din. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh AKRAFT
Tvinger på deg binding for 12 mnd. Etter prøveperiode. Prisen etter prøveperiode er dobbelt så dyr som resterende marked.
Hei Mats! Avtalen vi sender deg tilbud om på epost, er kunn en anbefaling. Om du ikke ønsker denne, tar du kontakt med oss på kundeservice så setter vi deg på en annen avtale. Du står helt fritt til å bytte avtale/leverandør i prøveperioden. Ønsker deg en fin dag videre :) Mvh AKRAFT
Hjemme hos oss var vi uten strøm i 2 timer, ringer for å sjekke hva som er galt, tar først 6 min før jeg får tak i noen også får jeg beskjed om at det ikke er noe dem kan hjelpe meg med... Ingen hjelp I det hele tatt, når jeg betaler over 1 000 kr hos dere for strøm forventer jeg ordentlig hjelp... Kundebehandleren må ha hatt en av sine verste dager, frekk og ikke til hjelp......
Hei Sayed! Når strømmen går, må du kontakte din netteier. Det er dem du betaler for at de skal få strømmen du kjøper hos oss inn i huset ditt. Kundebehandleren hos oss kan dessverre ikke hjelpe deg med dette. Beklager lang ventetid i telefonen, vi har hatt stor pågang de siste dagene. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT
Har blitt ringt opp mange ganger nå trås jeg har reservert meg mot telefonsalg. Har sagt HVER gang at jeg ikke er interessert, og at de må slutte å ringe. Har anmeldt dem nå hos forbrukerrådet. Håpet de slutter nå!! 😠😠😠.
Hei! Dette beklager vi. Ta gjerne kontakt med mer informasjon til oss, så tar vi kontakt med selgerene. Du kan nå oss på 48894994, eller sende en epost til [email protected]. Ønsker deg en fin dag:)
Holder ikke det dere lover. Fikk tilbud om en bedre avtale da jeg ville skifte leverandør. Den jeg fikk er mye værre.
Hei Kjell! Beklager om du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi ønsker selvsagt at alle kundene våre skal være fornøyde. Send gjerne en epost til [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre:) Mvh Akraft