Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Web variabel er en billig avtale om sommeren, men dyr om vinteren, de to siste regningene er omtrent dobbel så dyr som ifjor, så vurderer sterkt å gå over til en spotpris avtale:)
Hei Elisabeth! Det er ingen bindingstid på noen av våre avtaler, så du kan trygt bytte til en av våre spotprisavtaler når som helst dersom du ønsker det. Om du ønsker litt informasjon eller hjelp er det bare å ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi hjelpe til så godt vi kan med å finne en avtale som passer deg og ditt behov. Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Går ikke å komme i kontakt med dem og dem ringer ikke tilbake som avtalt...
Skjulte ekstra kostnader. Legger på masse unødvendige tilleggs Tjenester som man ikke har bestilt. Helt utrolig at dette selskapet får holde på.
Hei Ingar. Det er veldig beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi har imidlertid ingen skjulte kostnader i noen av våre strømavtaler. Alt av priser og vilkår skal bli informert til nye kunder via tekstmelding som vi må motta godkjennelse på, og det ligger også tilgjengelig på vår nettside. Men dersom du har fått tilleggstjenester i din avtale som du ikke ønsket eller ble informert om er det selvfølgelig noe vi tar på fullt alvor. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på tlf 21494949 eller vi kontaktskjema på bedriftssiden vår: https://www.hafslundstrom.no/strom/bedrift/kundesenter_bedrift_strom/2026. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
God service og sikker leverandør. Skaper tillit til pris og leveranse
Vår avtale må velges på nett selv, de tilbyr ikke denne aktivt selv.
Etter mye krøll med faktura måtte jeg ringe kundeservice, der snakket jeg med en som forklarte meg at grunnet høy pågang ville de sannsynlig holde telefonen åpen noe lengre den dagen. Jeg ringte inn igjen, i god tid før regulær stengetid, men da hadde de stengt hele kundeservicen for alle privatkunder på grunn av høy pågang..