Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er overraskende billig i et virvar av sleipe manipulerende strøm avtaler med utspekulerte tillegg. Den er selvfølgelig veldig lite reklamert for.
Som om strømbransjen ikke hadde et dårlig rykte fra før...... Hafslund triumferer som kongen på haugen og suger til seg hvert røde øre den ser!
Hvis det hadde gått an å rangere med null stjerner, hadde det vært et opplagt valg. Dette selskapet fortjener ikke så mye som en halv stjerne! De ansatte på kundeservice er faktisk tilnærmet ubrukelige. Jeg kunne like godt snakket rett til veggen min. Det blir gjort feil på feil, både ved innmelding og utmelding. Jeg skulle gjerne skrevet lenger, men jeg er bare helt tom for ord. Aldri om dere finner meg i deres kundebase (med mindre dere rapper meg ufrivillig på nytt, men da sier jeg selvfølgelig opp umiddelbart) 😤👹👎🏼
Det er umulig å bytte vekk fra denne leverandøren. Faktisk det dårligste og frekkeste jeg har opplevd noen sinne. Ikke bare innen kundebehandling, men generelt sett.
Har generelt hatt lite problemer med strøm fra Hafslund. De har en bra og oppdatert app som gir oversikt over strømbruket, men om man først trenger kundeservice er de lite behjelpelige. Det tar lang tid før de svarer, og noen ganger svarer de ikke i det hele tatt.
Hafslund har etter min mening en av markedets bedre apper i forhold til oversiktlighet. Enkelt å følge med på forbruk, nettleie hos en og samme leverandør og ingen overaskelser prismessig etter min erfaring. Etter å ha forsøkt å flytte abonnementet mitt gjennom div skjemaer på hjemmesiden til Hafslund, står jeg fremdeles registrert på gammel adresse og betaler fortsatt strøm her. Gjentatte forsøk på å nå kundeservice gjennom nettet viser seg å være vanskelig. Hadde vært fint om strømselskaper generelt viste like stor desperasjon for eksisterende kunder, som kunder de prøver å erverve gjennom telefonsalg.
Gikk over til Fjordkraft, og fikk så telefon fra en selger fra Hafslund som mente at jeg hadde blitt lurt. Ifølge ham hadde Hafslund et bedre tilbud. Takket ja til dette, fordi det var angrefrist, og så tenkte jeg sjekke mer nøye. Etter undersøkelse kom Fjordkraft bedre ut, så jeg kontaktet Hafslund innafor angrefristen. Hørte ikke noe. Fikk så en SMS halv seks en lørdag morgen: "Hei, er du helt sikker på at det er så lurt å bytte strømleverandør? Hos oss hadde du en en trygg, rimelig og forutsigbar avtale. Hvis du vil fortsette med Hafslund Strøm og unngå ubehagelige overraskelser (...)". Ellers hva da? Kommer de med balltre på døra? Skikkelig ubehagelig melding å få.