Huskraft Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Huskraft Energi har opprettholdt de prisene som dem lovet meg da jeg ble kunde. Kundeservice er 10/10 og de er veldig hyggelige. Det er veldig lett å kommunisere med de.
Vi inngikk Webspot-avtale med Huskraft i april, der det var spesialtilbud med negativt påslag. Til å begynne med var strømprisene lave, og vi så ikke spesielt på regningen. I desember var det imidlertid ekstremt høye spotpriser, og jeg begynte da å se litt nærmere på regningen, der Huskraft merkelig nok opererte med mye høyere spotpriser enn andre, selv om alle jo kjøper til samme pris fra Nordpool. Ved å regne på forbruk og pris time for time oppdaget vi at de tok rundt 10% mer pr kWt enn spotpris. Det syns ikke så godt ved lav spotpris, men blir tydelig når strømmen er dyr. Jeg klagde, og de sa raskt at det hadde skjedd en faktureringsfeil, og refunderte den overskytende summen for desember. Da jeg skrev igjen, og ment at det var feil på tidligere måneder også (skudd i blinde), bekreftet de fort at det var 'faktureringsfeil' der også, og ville refundere resten. Hadde jeg ikke satt meg ned og regnet og funnet at det var feil på desemberregningen, ville dette bare fortsatt. Og de gjorde ingen ting for å avdekke at det var systematisk feil på alle regningene, før jeg krevde en ny gjennomgang. Lurer på hvor mange dette gjelder? 10% av alle kundenes strømregninger gir jo et pent overskudd... Anbefaler ingen å bruke dette firmaet, og til de som har det: sjekk prisen mot spotpris hos Nordpool, og klag. For denne typen 'feil' gjør kunden fattig, og den andre parten merkelig rik.
Hei! Det er synd å høre at du ikke var fornøyd som kunde i Huskraft Energi. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Både de positive og de konstruktive. Du benytter sterke ord her som vi ikke kjenner oss igjen i. Vi har ingen skjulte kostnader på våre avtaler. Jeg har forstått at saken har blitt løst raskt og feil har blitt rettet. Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Ringte ca kl 1030, ble tilbakeringt etter kl 16. Da velger en å ikke ha kundeservice
Hei Torstein! Takk for din kommenter. Vårt kundeservice er stengt etter kl 15:00 og vi ringer ingen etter denne tid. Makstid for å ringe tilbake til kunde hos oss er 5 minutter hos oss etter oppringning. Mest sannsynlig skjedd en misforståelse. Vi har har hatt kunder som har forvekslet oss med andre strømleverandører. Vi har ingen telefonsalg eller dørsalg så muligens skjedd en misforståelse her. Kontakt oss gjerne på [email protected] eller på telefon 35 68 88 80 i våre åpningstider så hjelper vi deg gjerne. Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Jeg er veldig fornøyd med Huskraft Energi og kunderservicen jeg har fått . Min strømregninger har gått etter å ha gått fra min tidligere leverandør. jeg anbefaler på det sterkeste!
Hei Abdi A! Så hyggelig at du er fornøyd med vårt kundeservice og pris. Vi jobber hver dag for å gi våre kunder den beste kundeservicen og prisen de fortjener. Vi takker for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar og din anbefaling. Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Er meget godt fornøyd med leverandøren. Kan anbefales
Hei Jostein! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig omtale og anbefaling. Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen Huskraft Energi
Jeg registrere meg hos dere i dag. Men nå lurer jeg på hva er forskjellen på webspot og lavpris? Jeg har registrert avtale på webspot. Men så hører jeg at lavpris er en bedre avtale. Men det står ikke hva som inngår i avtalen. Bor i Oslo. Forbruk ca.6000 kWh i året. Har jeg fått billigst avtale med webspot eller bør jeg skifte til lavpris?
Hei Kristin! Takk for din omtale dette setter vi stor pris på :) Alle våre avtaler er gode langsiktige og billige strømavtaler som skal komme kundene våre til gode. Vi er også et gebyrfri selskap som ikke tar noe fakturagebyr verken på brev, e-post, e-faktura eller avtalegiro. Som en ny kunde er Huskraft Webspot er bedre alternativ da denne avtalen er en kampanje avtale med et minus påslag og 0 kr fastbeløp med en pris garanti på 14 måneder. Kontakt gjerne vårt kundeservice om du skulle ha mer spørsmål rundt dette. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Huskraft Energi