Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble byttet fra GNP til Tinde uten forvarsel midt i sommerferien. Vanskelig å ta kontakt med Tinde, uansett om det er mail eller telefon og jeg får ikke oppheve avtalen heller uten bruddgebyr. Ville styrt unna for å unngå problemer med dem. Leser i omtaler at både GNP og Tinde energi driver og bytter over kunder uten forvarsel. Det er dårlig taktikk, og håper de går konkurs sånn som de holder på. Har klaget ved flere instanser på Tinde og GNP og håper det går gjennom.
Tro dette er den beste strømmen til elbiler. Jeg får strøm og den virker som den skal. Jeg har ikke snakket med de, ikke så mye å klage på der.
Ekstremt dårlig kundebehandling. Gir ikke varsel til kunde om faktura, betaling eller opphør av avtale. Når man prøver å ringe dem legger de på telefonen og vil ikke snakke med deg. Styr unna dette selskapet!
Inngikk 3 årig avtale august 2021. Fungerte fint til 10 august. 2022 ble da slettet som kunde. Utestengt fra min side, tlf kutter når jeg ringer får ikke svar på mail. Har sendt info til forbrukerrådet og elklagenemda. Ble oppringt fra elklagenemda de skulle ta kontakt med Tinde og få begrunnelse for oppsigelse. Har ikke hørt noe fra Elklagenemda etter dette. Ble overført til PLIKTSTRØM hos min nettleverandør de har heller ikke mottatt noen begrunnelse. Dette var en dyr løsning så jeg ble anbefalt å finne en ny leverandør av forbrukerrådet det hadde ingenting å si for utfallet av usaklig oppsigelse av Tinde.
Bestilte spotpris med avslag. Avtalen ble overført til GNP Energi uten reservasjonsrett. Der har de kuttet avslaget og heller lagt på en årlig fastavgift uten å opplyse om det. Aldri inngå avtaler verken med Tinde eller GNP!
Var abonnent i Tinde og ble plutselig opplyst at abonnementet var overdratt til et annet selskap.
Vi fick en strömregning på 9400 kroner från Tinde før Agusti månad og fram till 14 sept Vi har aldrig tecknet abonemang med dem, vi hade GNP og blev over førd till Tinde utan førfågan. Vi har nesten ikke varit i huset under Agusti og normalt er fakturaen under sommaren på Max 1000 kr. De tar ikke telefonen eller svarer på Mail. Vi har stoppet regningen og venter på svar från Tinde......
Ikke noe seriøs bedrift, vi ble flyttet over dem fra GNP! Uten varsel! De tar ikke tlf, sender regning uten noe betalings informasjon, svarer ikke på e-post! Og får beskjed om å kutte strømmen hvis fakturaen ikke blir betalt!! Styr unna denne bedriften!!
Ble overført fra GNP Energi mot min vilje, måtte betale forskudd, gjorde det, har ikke fått de i tale på 1,5 mnd. Utrolig at de ikke er anmeldt
Bare søk opp nøkkeltall om Tinde, så skjønner du at de har gjort alt de kan for å redde stumpene. Konkursen er bare ikke offentliggjort ennå. De har forsøkt å lure til seg det de kan fra GNP-kunder før de konket...
Tegnet en god spotprisavtale med Tinde Energi i november 2021. Nå i juli oppdager jeg plutselig at GNP Energi er min strømleverandør. I tillegg er vilkårene i strømavtalen endret, slik at jeg nå har en mye dårligere strømavtale. Verken Tinde eller GNP svarer når jeg forsøker å komme i kontakt med de. Etter å ha googlet ser jeg at Tinde og GNP ofte overfører kunder med gode strømavtaler til hverandre slik at de selv kommer ut av avtalene de har inngått. Jeg har ikke fått noe varsel om flytting, og har ikke akseptert verken bytte av strømleveranør eller endring i mine avralevilkår. I avtalen jeg hadde med Tinde var jeg garantert prisen i 12 måneder. Dette er SVINDEL!
Er blitt tvangsflyttet fra GNP til Tinde fra den 14.7.22 uten forhåndsvarsel. Sender faktura på høye forskudd uten spesifikasjon av pris eller kWh. Fakturaprinsipp hos GNP var månedlig fakturering etter faktisk forbruk. På avregning fra Tinde for juli er vi i tillegg blitt fakturert for 2 måneder forskudd. Vi hadde en prissikringsavtale hos GNP med et pristak på kr 0,85 pr. kWh. På avregning for juli fra Tinde er vi fakturert med en pris på kr 3,1766 pr. kWh. Hos GNP hadde vi 30 dagers betalingsbetingelser nedfelt i avtalen og faktura på EHF. Fra Tinde får vi faktura i post med 14 dagers betalingsbetingelse, og mottak få dager før forfall. Vi er et firma med et forbruk på mer enn 500 000 kWh, så sletting av prisstak gir store konsekvenser, og er et alvorlig avtalebrudd. Har sendt flere mail og ringt, men får ikke svar eller kommer igjennom. Får heller ikke logget meg inn på "Min side". Dette er rett og slett det mest useriøse strømselskapet vi har vært borti!!!!
Svarer ikke på tlf eller mail. Fakturaen er heller ikke trå med avtalen. Vanskelig og få rettet opp i feilen. Er heller ikke dette selskapet jeg tegnet avtale med
Blitt ufrivillig flyttet fra GNP til Tinde. Mottar en faktura som ikke er spesifisert og som ikke henger på greip. Sender Mail, får svar om at de har så stor pågang at de må prioritere telefonhenvendelser. Ringer, står nesten en time i kø før jeg møter en ubehagelig kundekonsulent som ikke kan svare på noe. Han starter samtalen med å si at jeg måtte se å få betalt fakturaen min… uaktuelt å betale en faktura som er 6 ganger så høy i forhold til tidligere måneder. Ble ikke noe klokere etter samtalen så sendte ny Mail med oppsigelse fra bindingstid slutt i slutten av november. Nå har jeg ikke lenger mulighet til å logge meg på - da målernummerer ikke eksisterer….vet ikke om de har gått konkurs eller hva som har skjedd…. Men dette er hvertfall et selskap å styre unna.
Useriøs, sender enorme fakturaer uten mål og mening, gnp opplyste om at disse var «åpenbart feil» men er totalt umulig å få tak i tinde verken på tlf eller Mail, og får du tak i dem (skjedd 1 av 6-7 forsøk, så svarer de ikke og legger på.
Har prøvd å få kontakt med Tinde Energi gjentatte ganger pr.telefon, 0 svar