Meny
Bedriftsabonnement fra Telia
Bytt på nettsidene til Telia
Telia Dobbel 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
471 omtaler
2 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Dobbel 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
471 omtaler
6 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Dobbel 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
471 omtaler
15 GB
pr. mnd
449 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Ubegrenset
Fri tale, SMS og MMS
471 omtaler
100 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia omtaler og erfaringer
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
24
av 37 innen
mobilselskap
32%
anbefaler
Telia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst"

Forsøkte chat ifbm. ønsket bytte til Telia Box. Store problemer med oppkobling. "God dag mann økseskaft-svar". Håpløst etter at Get ble Telia. Ønsker mitt borettslag skifter til annen leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste kundeservice noen sinne"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt problemer med nettet i over en mnd og det er ingen hjelp å få på kundeservice.. De sender bare problemet videre og her får jeg ingen oppdatering om hva som skjer. Har måttet ringe inn flere ganger for å få en oppdatering og får ingen flere svar. Er for dårlig at man skal sitte uten nett over så lang tid uten at de sender ut noen eller i alle fall ringer og oppdaterer meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Verste servicen og det verste bredbåndet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt problemet internett og Tv bredbåndet i flere måneder. Alt stopper opp og nette går av og på til tider i tillegg til at det er treigt. Alt stanser opp idet jeg tar opptak eller ser på tidligere sendinger og dessverre blir dette for dårlig da vi er i 2021. Alt går i slow-motion og og hver gang jeg ringer inn for å klage innser de ikke hvor dårlig systemet er, selv om en av teknikerne innrømte at bredbåndets signaler er dårlig og at de jobber med saken. I tillegg til at jeg blir nektet refusjon!!! Unner ingen dette og håper omtalen kan være til stor hjelp for andre som vurdere TELIA- for HOLD UNNA!

Ole H. A. J
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Katastrofe,Styr unna!"

Usedvanlig inkompetent teknisk avdeling. Usedvanlig inkompetent service. Laaang ventetid ved oppringing. Ved kontakt: Du skal til «næring« Så settes en over uten en får sakt et ord ( eksempelvis at det er privat). Ny venting og «du skal til privat» ogjeg forsøker å forklatre men vedkommende snakker i munnen på meg, før vedkommenende nordlending skriker: «nå holder du kjeften» idet jeg forsøker å avbryte ham. Har mått telemetrikort til «rinng hytta varm» uten at dette fungerer etter tre tilsendelser og elektriker for installajon. Elektrikeren har ring dem flere ganger og de har lovet å ringe tilbake uten at noe skjer. Jeg får faktura for bruk i tillegg til et trekk på kr. 100,- i tillegg til abonnementsavgift uten at noen forklaring blir gitt. Jeg gir opp og ber dem fremme sitt krav på kr. 150,- gjennom forliksrådet. Ønsker ingenting mer med dem å gjøre. Værre en til og med Telenor. Det burde si litt.

Julia K. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ikke opplevd maken til problemer med et selskap alene"
2 syns denne omtalen er nyttig

På hjemmekontor og må bruke mitt mobilnett litt for ofte grunnet problemer med leveranse av nett. Telia ønsker i tillegg at jeg skal kjøpe en oppgradert Get boks da de "anbefaler alle deres kunder å gjøre det ettersom de har mange problemer med deres standard Get boks". Er det jeg som skal stå for kostnaden på en oppgradert Get boks slik at jeg får det jeg er lovet av en standard boks? Denne boksen ble etter mye om og men levert inn til Telia i bytte mot en ny - som fungerer fint. Eneste problemet nå er at Telia fakturerer meg for en ekstra boks (som jeg ikke er eier av da denne ble levert inn innbytte mot en ny). Har faktisk ikke opplevd maken til problemer med et selskap alene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt nett! Å komme i kontakt med kundeservice gir ikke løsning.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd med alt, unntatt dekning enkelte steder."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig kundeservice. Ble tilbudt en 1 GB mer i abonnementet mitt til samme pris før, og en stund etter ble jeg tilbudt 30% rabatt mot å binde meg et år. Aldri vært noe tull, men har dårligere dekning i grisgrendte områder enn kona som har Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig trist og dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter brent adapter hjemme testet jeg kundeservice, først via chat. Jeg ba de ringe meg - men hørte ikke noe. Så ringte jeg inn. Vedkommende skulle sjekke om ny del.. vi ble brutt - ingen ringte opp. Jeg ringte så på ny -ny saksbehandler - det samme skjedde... man sitter og venter intet hører man .. og man blir brutt. Etter 3 dje forsøk med ny saksbehandler så nevner jeg historikken og han finner at saken er registrert... jeg ber om at han setter meg til teknisk med em gang så jeg får kommunisert med de som kan duppe dingeser. Jeg blir så satt til teknisk - de vet hva der er, men får ikke gjort noe for nå er jo alt stengt.. Da har vi brukt 3 timer av dagen på dette. Det går not påskehøytid og vi får ikke brukt noe.. Stur unna dette møkka selskapet hvis du kan er mitt tips.. Selv den siste samtalen ble vi lovet at det skulle sendes en Mail slik at vi kunne sende bilde av komponenten som er ødelagt - den kom heller ikke. Godt GET ble kjøpt opp - men at de ble kjøpt av noen som er enda dårligere er jo ufattelig trist for kundene. Opptaket mitt er tatt opp - så da kan jo Telia spille dette av når de skjønner at de har mistet oss som kunde.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR