Meny
Bedriftsabonnement fra Telia
Bytt på nettsidene til Telia
Telia Dobbel 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
548 omtaler
2 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Dobbel 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
548 omtaler
6 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Dobbel 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
548 omtaler
15 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Ubegrenset
Fri tale, SMS og MMS
548 omtaler
100 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 39 innen
mobilselskap
30%
anbefaler
Telia
Misfornøyd B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ubrukelig nett"

De leverer ikke den hastigheten de lover. Nettet har vært ubrukelig i langt over 1 uke. Kan ikke engang se en youtube-video med 480 p.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Arrogante og rassistisk kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk beskjed om at de bare snakker norsk og ikke engelsk. "Snakker du ikke norsk så Kan vi ikke hjelpe deg" kommer ikke til og anbefale telia til noen. Telenor er mye bedre en telia I hvertfall når det kommer til kundeservice.

Suzan A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hei, jeg beklager for at jeg sender dere denne klagen, men det jeg er misfornøyed med er at dere bruker veldig langt tid til å svare på oss. Jeg vet at det er mange som ringer, men da bør dere ansette flere som kan ta telefonen når vi ringer. Hver gang jeg ringer må jeg vente min 30/40 min for at dere skal svare på en liten spørsmål. Jeg kan ikke benytte chatten for min skriftlig norsk er svak, og denne klagen blir skrevet av en venn av meg. Jeg jobber hver dag til og me lørdager, så jeg kan ikke bruke opp til 30/40 min for å bare utsette en faktura eller stille ett spørsmål. Jeg er fornøyd med alt annet hos dere derfor bytter jeg ikke abonnenten min, men det med kundeservicen er litt dårlig.

Raino M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rotete, uprofesjonelt og alt for glad i gebyrer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Di sender regninger på nytt som allerede er betalt og nekter å innrømme at di tar feil, hvis du har to abonnement mobil og mobilt bredbånd så blir det veldig uoversiktlig over dine fakturaer, her må det organiseres bedre sånn at det ikke kan misforstås, et mer kundevennlig system og profesjonell kundeservice mangler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lang behandlingstid for feil og kundebehandlere uten forventet kompetanse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Et serieprogram mangler plutselig teksting i flere dager, chatrobot ubrukelig, chat sier de melder problemet videre torsdag, telefon til kundeservice svarer noe uforståelig om andrelinjetjeneste og teknikk og at de ikke kan gjøre noe, må vente til neste tirsdag for å få svar. Utrolig dårlig kundersevice. Burde kunne rette ved ett tastetrykk av folk med nødvendig kompetanse

Mona K. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Datamengde"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skulle vært Litt billigere for ubegrenset data bruk :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig og likegyldig kundebehandlere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandlere føles som om de kun sitter å venter på lønningsdag, filer negler og tygger for livet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og 4G på vestland."
3 syns denne omtalen er nyttig

Lot meg dessverre overtale til å skifte til telia. Vesentlig dårligere dekning både på tale og 4G en Telenor i de områder jeg oppholder meg

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR