Meny
Bedriftsabonnement fra Telia
Bytt på nettsidene til Telia
Click Basis 0 GB
Fri tale, SMS og MMS
375 omtaler
0 GB
pr. mnd
99 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Click Mini 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
375 omtaler
1 GB
pr. mnd
238 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Click Medium 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
375 omtaler
5 GB
pr. mnd
298 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Telia Dobbel 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
375 omtaler
2 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Click Flyt 10+
Fri tale, SMS og MMS
375 omtaler
10 GB
pr. mnd
398 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Telia Dobbel 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
375 omtaler
6 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Telia Dobbel 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
375 omtaler
15 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Telia Dobbel 50 GB
Fri tale, SMS og MMS
375 omtaler
50 GB
pr. mnd
699 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia omtaler og erfaringer
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 36 innen
mobilselskap
36%
anbefaler
Telia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste"

Før get byttet til telia var alt helt fint - det var av og til småfeil, men disse ble fort fikset. Nå har de byttet til telia og problemer har oppstått. Internett har ikke fungert i 1 døgn og de har ikke fikset opp i dette. Jeg har tatt kontakt med de gjennom dagen - fikk aldri oppdatering, bare tomt svar «det fikses nok snart» eller «de jobber på feilen». Tror ikke de jobbet på feilen hvis den ikke ble fikset i en hel dag? Få dere en annen tjeneste, ikke bruk tid på dette her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Drit kundeservise"

Jeg hadde leid en film og fikk ikke refundert filmen når jeg så jeg hadde sett den tidligere.det kunne de ikke,snakke om kommer,skal ikke leie flere av dem etter dette da,Takk for meg telia

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårlig kundeservice"

Forferdelig kundeservice, utrolige dårlige tilbud, og altfor dyrt for det man får.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"hjelpes"

skulle ha get sitt trådløse internett de startet med tidligere i år. jeg og naboen medlte seg på dette. ved installasjondatoen som naboen får montering først. viser det seg at signalene/styrken på nettet er svært dårlig. så montør valgte og ikke montere. han ringte selv get/nå telia og meldte ifra. get/telia og jeg blir enige i at vi skal overvåke naboen nett om/når det blir bedre for montering. 5 mnd senere med mange telefonsatamer om de skal sende montør for de skal prøve og fikse naboens nett. og jeg må nevne problemstilling flere ganger. de maser på sms/mail og telefon og jeg må repetere det samme om og om igjen. igår motttok jeg regning på avtalebrudd 4500 pga de ikke klarer og levere i mitt distrikt. nå rimelig strekka og frustrert er ikke kundeservice tilgjenglig og ting tar lang tid før løst. slik skal det ikke være.. redd for jeg må sende sak videre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøst!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det mest useriøse jeg har vært i kontakt med noen gang! Ligg langt unna, bruker heller røyksignaler enn Telia

Charlotte K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Forutsigbart"

Bare god erfaring med Telia. Har fått forutsigbare fakturaer hele veien, og god hjelp på kundeservice når det har vært noen spørsmål. :)

Annelise T
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Leverer til forventningene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er så langt fornøyd. Både når det gjelder pris og mengde data. Men når datapakker er brukt opp går det veldig tregt.

Joachim A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"TELIA ER NOE DRITT!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk stadig mye høyere regning enn abonnementet. Og beskjed at grunnen var jeg hadde brukt opp mobildata, hadde da 3GB i mnd. Byttet til ICE 1 GB i mnd og har aldri vært noe problem. Klarer heller ikke bruke opp denne 1 GB hos ICE.. Og nå, over 1 år etter jeg betalte meg helt ut av Telia får jeg plutselig faktura på 49,- for noe svitsj abonnement jeg aldri har hatt, nå fikk jeg ny på 369,- TELIA ER NOE DRITT!!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR