Meny
Bedriftsabonnement fra Telia
Bytt på nettsidene til Telia
Telia Dobbel 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
435 omtaler
2 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Dobbel 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
435 omtaler
6 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Dobbel 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
435 omtaler
15 GB
pr. mnd
449 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Ubegrenset
Fri tale, SMS og MMS
435 omtaler
100 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia omtaler og erfaringer
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
34%
anbefaler
Telia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra dekning og priser!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos telia i mange år nå. Er veldig fornøyd med kundeservicen som stadig vekk gir meg gode tilbud som ingen andre kan matche. Dekningen er også stabilt god og selv om jeg reiser mye med bil og streamer musikk faller sjeldent dekningen bort.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Arrogant, holder ikke avtaler, klarer ikke å holde orden på fakturering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i Chess siden 2006 og så bli Chess til Telia aldri opplevd noe så arrogant i håndtering av kunder som dette , lover og lover men klarer ikke å holder løfter ! Hadde 6 abbo hos Telia og så begynte de å sende direkte til inkasso selv om folk i den såkalte Servicetelefon fant ut at de har skjedd en feil bli det ikke rettet opp men heller pålagt inkassosalær , etter jeg ringte igjen varslet jeg at med hver inkasso som kommer sletter jeg et abbo i dag er det kun et igjen. når jeg slettet den første kom en sms at det var beklagelig og hva er grunnen til flytting , jeg svarte og siden kom ikke noe mer isteden for kom neste inkasso og påstand at de ikke fikk betaling fra banken selv med til gode på kontoen på over 300.000 kr Nei kan ikke anbefale dette men en se jo at de klarer med sine usanne uttalelser å for nye kunder som er like skuffet som jeg etterpå og betale for noe som de aldri fikk ! Jeg holder meg langt unna denne firma og hadde ønske at finanstilsynet kunne ta en titt på det men med store søster telenor i ryggen er de vel redd å ta de :-) Dipper og Ice har veldig god service og gode priser

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Aldri likt de"
1 syns denne omtalen er nyttig

De klarer ikke å fikse dekning i storby på mobil. Internet som de har tatt over fra get er håpløst. Siden det er borettslag så kan jeg ikke gjøre stort.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hvor arrogant går det an å bli?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telia klarer det utroligste! Leverer ikke det de lover. Svarer ikke på henvendelser. Ventetid på timer i telefonen. Skulle de svare så er det til ingen nytte. Enig med annen: STYR UNNA!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid vært fornøyd med Telia ,til nå...vært innom Telia på Linderud to ganger for å kjøpe ny IPhone 12.Kvinnelig arrogant,elendig service begge gangene.Hun står bare og hakker på pc sin isteden for å hjelpe meg.Når jeg spør,svarer hun i ekkel tone.Vurdererfaktisk å skifte til Telenor etter mange år med Telia

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Dårlig dekning på telefon. I løpet av en samtale kan en bli brutt 3-4 ganger. Telia er ikke interessert i å rette opp i feilen på sender. STYR unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

De skulle sende en trådløst ekspert mellom 12-16. han kom ikke, også sier de at det var satt opp feil person på avtalen. Ventet i 4 timer for ingenting !!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overholder ikke surfegaranti"
1 syns denne omtalen er nyttig

Overholder ikke surfegaranti I mitt produkt så har jeg surfegaranti, der man får 24 timer med databoost om bredbåndet er nede. I det siste året så har jeg ikke fått dette, og når jeg tar kontakt (som så klart skjer utenfor deres åpningstider) så tar det enten opptil 3 uker før jeg får svar, eller så får jeg ikke noe som helst data tilbake - eller databoost. Har snakket med kundeservice i dag i nesten en time der de ikke ønsker å overholde surfegarantien, selv ved planlagt nedetid. Anbefaler ingen denne mobiloperatøren nå lengre. Før kunne jeg leve med litt ustabiliteter med denne surfegarantien og grei kundeservice, men i det siste året må det har skjedd en omstruktuering som har gått over kunderservicen.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR