Meny

Bedriftsabonnement fra Telia

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Telia Dobbel 2 GB
SIM-kort
eSIM
595 omtaler
2 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Dobbel 6 GB
SIM-kort
eSIM
595 omtaler
6 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Dobbel 15 GB
SIM-kort
eSIM
595 omtaler
15 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Ubegrenset
SIM-kort
eSIM
595 omtaler
100 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia Mobil omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 26 innen
mobilselskap
30%
anbefaler
Telia Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telia sender ut purregebyrer i hytt og pine"
2 syns denne omtalen er nyttig

De klarer altså ikke å få orden på systemet sitt. Det sendes ut purregebyr til stadighet, selv om kundeservice blir kontaktet gang etter gang fordi de har klart å rote det til med autogiro internt. Regningen blir alltid betalt i tide, men purregebyr blir altså sendt uansett, som om det gikk sport i det. Nå jobbes det med å få avviklet dette kundeforholdet og heller gå over til en annen leverandør. -Amatører i kundeservice som bruker altfor lang tid på å svare på tlf.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ventetiden er enorm"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd å ringe Telia over 3 anledninger, alle gangene satt jeg i 1 time uten å få kontakt, og etter det ga jeg opp. Nå, på 4 forsøk, har jeg totalt sitti over 2 timer over 2 perioder. Først ba jeg Dem ringe meg tilbake. Etter snart 4 timer har de ennå ikke gjort det. Og siste gang nå etter jeg var lei av å vente har jeg igjen sitti over 1 time uten svar. Sånt som dette burde ikke vært lov. Noen burde gå inn å tvinge dem til å ansette flere folk til kundeservice. Har du andre valg, velg noe annet enn Telia.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen som svarer noen gang"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig. Ingen som noen gang tar telefonen hos telia. Har byttet til Telenor for lenge siden

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd i mange år"

Fornøyd kunde i 27 år - siden 2000 ikke hatt noe dekningsproblemer. Ingen problemer med kundeservice. Binder abo for 1 år = 20 % rabatt. Fri roaming i EU er viktig for meg. Dobbel data pga TV kunde. Med roll-over plenty data som jeg stort sett bruker i utlandet- og alt for 263 kroner. Ringepriser til utlandet fra Norge er for høye.

Omar H. B
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Et gigant-firma uten som har tart bort alle mulige kostnader som et så stort selskap skal ha."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle vurdere å jobbe hos Telia med salg. Men etter å ha ringt kundeservice to dager på råd, og sitte i kø i minst 25 minutter for å stille et enkelt spørsmål. Så skjønner jeg nå at dette er det største cowboy-selskapet gjennom telebransje-historikk i Norge. Det er er total utnytting av alle retningslinjer og muligheter til å omsette mest mulig og betale minst mulig til sine ansatte. EKTE BANDIDOS, som gjemmer seg bak elektroniske løsninger, som ser veldig hjelpsomt ut. Desverre er dette bare fordi de som ønsker å kjøpe noe, ikke eksiterende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lange ventetid i kø, ikke kontroll over hva de selger over telefon til deg. Glemmer fort hva er avtalen når faktura kommer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tar MVA i tillegg"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telia Tar MVA i tillegg på privatabonnement. Styyyr unna !! Jeg har hjulpet min mor med hennes mobilregning. Vi går for Happybytes.no Det har jeg.

Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sylfrekke selgere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fordi jeg har et enkeltpersonforetak, blir jeg stadig belemret med oppringninger fra Telia bedrift. De skal ha meg over på et bedriftsabonnement fra Telia. Jeg svarer som sant er at jeg er fornøyd med mitt nåværende abonnement hos en annen leverandør (privat abonnement). Likevel fortsetter de år inge. Jeg sjekket nettsiden deres, og abonnementet de prøver å prakke på meg, er dobbelt så dyrt som det jeg har, og med mindre data!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR