Meny

Bedriftsabonnement fra Telia

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Telia Dobbel 2 GB
SIM-kort
eSIM
630 omtaler
2 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Dobbel 6 GB
SIM-kort
eSIM
630 omtaler
6 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Dobbel 15 GB
SIM-kort
eSIM
630 omtaler
15 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Ubegrenset
SIM-kort
eSIM
630 omtaler
100 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Telia Mobil

Telia, tidligere kjent som Netcom er et norsk selskap etablert i 1991. Selskapet het opprinnelig NetCom, men endret 1. mars 2016 navn til Telia. Selskapet driftes i dag under navnet Telia Norge AS som videre er et datterselskap av det Svensk-Finske selskapet Telia Company AB. Telia var den første privateide mobiloperatøren i Norge til å få konsesjon til å drive GSM-mobilnett i Norge.

Sammenlign Telia sine mobilabonnement

Dersom du vurderer å bytte mobilabonnement kan du ved hjelp av vår omfattende sammenligning av mobilabonnement enkelt sammenligne Telia sine mobilabonnement mot mobilabonnementene til de andre norske mobiloperatørene. Klikk her for å sammenligne Telia sine mobilabonnement mot andre norske mobilabonnement.

Les omtaler om Telia

Vi har samlet inn en hel del brukeromtaler fra andre norske forbruker om de ulike selskapene tilknyttet personlig økonomi, slik at du enkelt kan få innsikt i hvordan andre kunder opplever de ulike selskapene. Her kan du lese andre norske forbrukeres erfaringer med Telia Mobil.

Telia Mobil omtaler og erfaringer
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
25
av 26 innen
mobilselskap
28%
anbefaler
Telia Mobil
Sint M. I. U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kunderservice er dritt, får ikke tak i noen når jeg ringer inn… alt av tjenester og vilkårene deres burde være spesifisert spesielt før men skriver under en avtale.. dårlig etisk tankegang fra Telia sin side

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Lover gull og grønne skoger. Hjelp til alt???"
1 syns denne omtalen er nyttig

Direkte fryktelig. Da jeg har hatt problemer og med mitt abonnement skulle jeg ha sikkerhet og hjelp til alt. Eneste som skjer er å bli sendt fra kundeservice til Amanda senteret. De kunne ikke hjelpe så måte ringe kundeservice som. Jeg har gjort så veldig mange ganger uten noen form for hjelp

Daniel J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tok mye mer penger enn avtalt"
5 syns denne omtalen er nyttig

De bare fakturerte i voldens sky. Null oversikt på dere hjemmeside. Er låst i 1 år så kommer ikke ut.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ustabilitet, ikke-eksisterende kundeservice, og svindel."
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet et raskt stabilt nett. Fikk isteden ett nett hvor ping hvert 5te sekund spiket til 500 og når dette ble adressert med kundeservice ble man sendt tilbake til samme samtale og kom ingen vei. Fordi de behandler deg som et fehue som ikke har peil. Selvom de vet selv at feilen er hos dem lokalt. Hold deg langt unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Pratet men en kunderådgiver som var veldig frekk og lite interessert i å hjelpe. Hun svarte på spørsmålene jeg lurte på, men på en veldig sur måte. Når vi da skulle legge på, rakk vi ikke å avslutte samtalen før hun bare la på røret, midt i når jeg var i en setning. Skuffende. Dette kan være et engangstilfelle, men det ødelegger så mye for hele kundeopplevelsen. Håper så mange som mulig slipper slike hendelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Direkte svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Binder deg til et abo og øker så prisen på tilleggstjenester og mener at du som kunde skal måtte betale flere tusen kroner ekstra i året ifht den avtalen du har inngått med selskapet... Her er det rett og slett bare å holde seg unna, for sånn oppførsel kan vi ikke godta. Ikke lar de deg bryte avtalen kostnadsfritt heller, selv om det er de som i praksis har brutt avtalevilkårene først.

Mohammed A. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det verste leverandøren i hele Norge"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice Elendig utstyr Elendig selgere med null info om produktet Telia selger solgt oss et produkt vi ikke hadde bruk for Bruker vi angreretten må vi ut med 4020 kr HOLD DERE UNNA TELIA

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"DRITT"
1 syns denne omtalen er nyttig

o det er ikke noe som kan være bedre rustet til sine egne veier er det ikke finnes noen penger

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR