Meny

Kabelbredbånd fra Eidsiva Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Eidsiva Bredbånd
Bytt på nettsidene til Eidsiva Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
KABELTYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Bredbånd Fritid 25
Koaksial - Eidsiva Bredbånd
42 omtaler
25 mbit/s
nedlasting
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd Fritid 80
Koaksial - Eidsiva Bredbånd
42 omtaler
80 mbit/s
nedlasting
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd Fritid 100
Koaksial - Eidsiva Bredbånd
42 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
649 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eidsiva Bredbånd omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
75
av 88 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Eidsiva Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lav hastighet, upresise Tv signaler og elendig kundeservice"

Var unike på lovnader FØR avtalen ble signert. I ettertid er de NULL servise. Har aldri hatt så mye problemer som med Eidsiva som leverandør. Deres « monopol» utnytter kunder på det groveste, med skyhøye priser og elendig produkt. Jeg må bruke KABEL inne i et åpent rom for å få signaler 6 m fra routeren…… Eidsiva bare bortforklarer og er ikke villige til å ta noe ansvar. TV signaler hakker, hopper i program, kjører lyd på høy speed og detter ut. Kvalitet på fiber er dårligere en det billigste internett jeg har hatt noen gang ila 20 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice må skifte navn til kundefrustrasjon med laaaaang ventetid."

Mistet WiFi i ettermiddag og ringte kundeservice. Da var det stengt til 17:30 p.g.a. Intern Tilstelling. ringte 17:30 og fikk svar 18:45, det skal ikke være mulig å vente så lenge. På tide de ansetter flere folk på kundeservice. Stakkars de som jobber der og får all kjeften, den burde sendes til ledelsen ( hvis der finnes slik i dette firma )

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"katastrofalt"

umulig å komme i kontakt med på telefon for de som trenger det! Har forsøkt å ta kontakt på telefon opptil flere ganger men havner i tlf.køen og ventet i opp til45min. Da har jeg mistet tålmodigheten. kommer heller ikke i kontakt på Eidsiva sin nettside da det det står at mitt passord er feil uansett hvilket passord jeg prøver.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig hastighet, elendig kundeservice og generelt sett dårlig oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Eidsiva bredbånd klarer ikke å fikse elendig hastighet etter gjentatte samtaler. Ingen tilbakemelding, ingen case nummer som gjør at man kan følge saken, håpløs kvalitet på telefonsamtaler. Styr langt unna om du har alternativer.

Kristin J
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke påkoblet bredbånd som skriftlig lovet!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er skriftlig bekreftet åpning av bredbånd til (anonymisert), 13. August. Jeg ser ved en tilfeldighet at det passordet jeg må ha, er sendt til feil telefonnummer. Jeg har sittet i telefonen et utall ganger og opp til 20 minutter med et lydbånd som forteller det samme om og om igjen, siden fredag, og snakket med en kontakt som vistnok har meldt inn problemet til et senter. Jeg er frustrert og sint! Dette må dere klare å fikse i dag! Dere har for få til å svare på telefon! Vær så snill å melde i fra når det høyst nødvendige bredbåndet er åpnet. Mvh Kristin J.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Den verste kunderservis både chat/telefon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hører ikke, lange ventetider, hjelper ikke med å løse problemer. Anbefaler å bytte til noen andre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Dønn stabil"

Har hatt så og si null problem. 99.9% oppetid. Har fiber500 og altibox tv. Vært fiberkunde siden 2013. Hyggelig support de få gangene jeg har hatt behov. Dyrt? Kanskje. Men med kvaliteten og stabiliteten jeg får så er jeg fornøyd. Og at de er de eneste som gadd å bygge fiber her jeg bor. Måler 530mbit ned og 496mbit opp med kabel rett i modemet. Over wifi så får jeg selvfølgelig varierende resultat. Hadde radiobrebånd fra Eidsiva før 2013. Det var dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"På tide med et kurs i kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Frekk og arrogant kundebehandler. Dårlig opplevelse. Send kundebehandleren på et oppfriskningskurs.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR