DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forstår ikke hvorfor en må ha to forskjellige versjoner for bedrift og privat. I den grad det ligger begrensninger i hva en kan utføre av transaksjoner på den ene eller andre typen - bedrift/privat - så burde det ligge i hvilke handlinger som responderes i det aktuelle skjermbilde avhengig av kontoen. Det er mye bedre søkemuligheter, spørremuligheter, informasjonsmuligheter og handlingsmuligheter i den «private» nettbanken. Helt utrolig at en så stor bank kaster bort ressurser på to forskjellige løsninger.
Hei. Takk for tilbakemelding. Vi tar med oss dine innspill og vi ønsker å få til gode tekniske løsninger både via privat nettbank og via bedriftsnettbank. /Elisabeth
Det kunne vært en skala på kundebehandlinga, men DnB faller helt utenfor! Takken for at de får ha pengene mine, er nada interesse for å ha meg som kunde! Heldigvis er det mulig å bytte bank!
Hei, Vidar. Dette var ingen hyggelig melding å lese. Vi vil gjerne vite mer om opplevelsen din, både for å lære av det og gjøre det vi kan for å rette opp inntrykket. Siden jeg ikke har din kontaktinformasjon håper jeg du kan sende oss en melding fra nettbanken. /Even
Elendig kundeservice og portal. Vært kunde i mange år og kommer til å bytte bank
Hei, Bjørn. Dette var leit å høre. Vi vil gjerne høre mer om opplevelsen din, og gjøre det vi kan for å rette opp inntrykket. Siden jeg ikke har din kontaktinformasjon håper jeg du kan sende oss en melding fra nettbanken. /Even
Er helt håpløst og komme inn på fullversjonen via mobilen.. Hvorfor endre noe som var bra... Når jeg logger meg inn på den nye sida nå så kommer jeg kunn inn på mobilbanken. Fikk mld om at jeg hadde fått mld på innboks . Men gir opp... 😡 Kristin
Heisann Kristin! Når du går til dnb.no på mobilen, så kan du bla ned på siden og trykke på "Om oss", da vil du bli ført over videre til fullversjonen av nettsiden vår. Når du logger inn deretter så vil du komme inn i fullversjonen av nettbanken /Lars
Elendig rente, høye gebyrer og nesevise kundebehandlere. Dette er bånn i bøtta, Norges dårligste bank.
Hei Helge, det er leit å høre du har fått dette inntrykket av oss! Det er heller ikke slik kundeopplevelse vi står for! Her råder vi deg til å sende inn en formell klage via nettbanken vår så vi kan få undersøkt samtale med rådgiveren du snakket med, slik at dette ikke kan gjenta seg :) /Vinjar
Skulle bestille bank id på mobil igjen, men fikk beskjed at dette ikke gikk og måtte ringe kundeservice. Ringte dit, etter 20-30 min kom jeg gjennom og de sa at jeg måtte legitimere meg på nytt gjennom fysisk oppmøte. Spurte om hvorfor jeg ikke kunne gjøre dette digitalt men jeg MÅTTE møte opp på karl johan. Så jeg dro dit, men da var det lang kø utenfor lokalet, så jeg rakk ikke det før det stengte (kl 15) som er latterlig tidlig. Jeg bestemte meg for å prøve å gjøre dette selv. Googlet legitimere seg, kom til en link hvor jeg måtte gjennom en prosess med bank id appen og pass-skanning. Etter 4 telefoner og mye styr som ikke førte til noe, greide jeg ordne opp selv uten hjelp av kundeservice. Hvis dere leser dette dnb, med en gang jeg har mulighet så bytter jeg bank. Tror jeg aldri har vært så irritert før. Dere tenker kun egenprofitt nå og driter i kundeservice.
Hei! Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding! Hvis du husker navnet, eller tidspunkt og dato du ringte oss hvor du ble informert feil, anbefaler vi at du sender oss en klage under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så vi kan få ta dette videre internt og sørge for at rådgiverne du har vært i kontakt med blir informert om riktig rutine! :) /Vinjar
Før så kunne man trykke nederst på siden for fullversjon. Nå ere umulig og finne på tlf. Forbanna drit bank. Alt som var lettvint har blitt vanskelig.. fatter ikke at det er mulig og lage det mere tungvindt enn dere
Hei! Det er leit å høre du har dette inntrykket av oss! Fullversjonen er alternativ ved innlogging, når du blir spurt om innloggingsalternativ, som BankID eller BankID på mobil! Vi håper at fremtidige oppdateringer vil gjøre brukeropplevelsen bedre :) /Vinjar
Er du ut etter en bra kundebehandling, da må du styre unna DNB. Verste kundebehandling jeg har opplevd.
Hei Khalid! Leit å høre du har fått dette inntrykket av oss! Her anbefaler vi deg å kontakte oss via nettbanken, så du kan sende inn en klage på din opplevelse der slik at vi kan få vurdert saken din, og få snakket med rådgiver du hadde dårlig opplevelse med /Vinjar
Hatt kontakt med DnB på tlf idag for å bestille time for å stadfeste at jeg er hei. Kom igjennom til servicetlf etter ca 15 minutter. Kunne ikke hjelpe meg men satte meg overtid annen avdeling. Fikk beskjed om minst 14 minutter ventetid. Gikk 1 minutter så fikk jeg beskjed om at det var for mange inne på linja at jeg måtte ringe på nytt. Takk for at det finnes andre banker
Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med oss. Vi jobber stadig med å bli bedre, og setter pris på tydelig tilbakemelding. /Tonje
Bra å ha banken på stedet du har bustad. Plasseringen av kontoret er ikke sentralt.
Hei! Tusen takk for flott tilbakemelding! Utrolig kjekt å høre at du er fornøyd! /Vinjar
Dette gjelder kun DnB fullversjon. Dette er fullstendig umulig å manøvrere fra mobil. Dette er forferdelig irriterende og det skulle vært muligheter for å komme inn på din postboks og mest av alt, kommer inn på dine lån. Altfor dårlig!!!! Dette er ikke service. Hvorfor, når dere er gode på andre ting!
Hei Anne og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er fornøyd med vår løsning rundt fullversjon på mobil. Man vil ha tilgang til både postkasse og informasjon om lån i fullversjonen. Gå til dnb.no via nettleser på mobilen - Logg inn - Tast fødselsnummer - Trykk "Gå til fullversjon" øverst til høyre" - Trykk "Logg inn" på midten av siden - Fødselsnummer - Velg ønsket innloggingsmetode. Dersom du mot formodning ikke skulle finne informasjonen du leter etter, hadde vi satt stor pris på om du tok kontakt med oss direkte. Vi er tilgjengelige alle dager mellom 07.00-23.00 og kan nås via chat og telefon. Våre rådgivere er tilgjengelig på 915 04800. For å snakke med oss på chat, forutsetter dette at du er innlogget i nettbanken. Vi har registrert innspillet ditt om en lettere tilgjengelig postkasse gjennom mobiltelefonen. Vi setter pris på at du gjør oss oppmerksom på dette. Det er mulig å få tilgang til informasjon om lån i DNB ved å bruke vår Mobilbank. Ha en fin dag videre. /Stian
Det er umulig å få åpnet en fullversjon av nettbanken på mobil. Dette er rett og slett for dårlig, da mobilversjonen ikke støtter halvparten av funksjonene i fullversjonen. At jeg i 2022 må logge meg på via PC for å bruke nettbanken fullt ut er talentløst.
Hei Bjørn! Man kan logge inn fullversjon av nettbanken via mobil. Gå til dnb.no via nettleser på mobilen - Logg inn - Tast fødselsnummer - Trykk "Gå til fullversjon" øverst til høyre" - Trykk "Logg inn" på midten av siden - Fødselsnummer - Velg ønsket innloggingsmetode. Dersom dette ikke fungerer hos deg anbefaler jeg å forsøke å slette nettleserdata. Hvis det heller ikke skulle gå håper jeg du kontakter vårt kundesenter på telefon: 91504800 eller via chat fra innlogget nettbank så vi kan se nærmere på problemet. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
Apple pay fungerer som kontaktløs betaling. Altså mobilen din blir et bankkort og fungerer alle steder det er kontaktløs betaling. Informasjonen DnB gir er direkte løgn om at apple pay ikke fungerer optimalt (det fungerer like optimalt som alle stedene du kan bruke bankkortet ditt kontaktløst) jeg har nå bestemt meg for å bytte bank. Vipps ønsker tilgang til apple sin kontaktløs funksjon, noe apple har sakt nei til. Så er vel derfor DnB sier nei til Apple, som igjen går ut over oss som er kunder. Jeg vil heller ha Apple pay enn Vipps…
Hei Erik! Vi vurderer alle relevante betalingsløsninger forløpende, også Apple Pay. Vi vurderer som sagt apple pay, og har ikke lagt det fra oss. Når det eventuelt kan komme vet jeg dessverre ikke. Håper du kan bli fornøyd med oss, og våre tjenester en gang i fremtiden. /Viktoria
DNB argumenter med at «kontaktløs betaling er framtiden» hvis noen spør om hvorfor de ikke støtter Apple Pay. Noe jeg synes er veldig rart, når Apple Pay støttes på alle butikker hvor kontaktløs er tilgjengelig, mens Vipps ikke støtter kontaktløs i det hele tatt, og kun støtter mobilbetaling i de butikkene som velger å ta i bruk Vipps. Argumentet er så dumt at jeg mister hjerneceller hver gang jeg leser argumenter fra DNB. Det er ingen grunn til at DNB ikke kan bruke Apple Pay som alle andre, annet enn at det ikke gidder. Apple Pay og Vipps er to forskjellige apper til forskjellig bruk.
Hei Sivert! Vi vurderer alle relevante betalingsløsninger forløpende, også Apple Pay. Selv om kontaktløs betaling med kort har blitt den dominerende betalingsmåten for folk i fysisk butikk ser vi selvsagt også at noen ønsker å betale med mobilen, så vi vurderer løpende om vi også skal tilby Apple Pay på et tidspunkt, men vi har ikke konkludert på dette enda /Lars
Sitter å er helt sjokkert av behandling jeg fikk fra DNB idag. Alle som jobber der har sin egen mening, Skriver til meg gjør dette så er din konto aktivert men etter å gjøre som blir fortelt så sperre de konto! Så frekk hun som jobbet der og svare telefon. Dette er diskriminering. Skam til dere DNB
Hei Farhad! Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Vi jobber stadig med å bli bedre, og setter pris på tydelig tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 91504800 slik at vi kan undersøke hva som har skjedd. /Tonje
Jeg har ikke pc, og må derfor bruke mobilen. Men det er helt umulig å komme inn på fullversjonen.
Heisann Paul! Om man i nettleseren på mobilen går til dnb.no og så blar nesten helt nederst og trykker på "Om oss" så vil det endres til fullversjon av nettsiden og når du deretter logger inn så vil nettbanken være i fullversjon :) /Lars