Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
106
av 106 innen
bank
22%
anbefaler
DNB Bank

"Dårlig kundebehandling"

Omtale om DNB Bank skrevet av Ibrahim for 11.05.2020 14.13

DNB Bank har totalt 396 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nesten umulig å få tak i kundeservice, 65 min ventetid telefonkø. Ingen hjelp og ingen svar på spørmålet.

Bytt.no
"Dårlig kundebehandling" skrev Ibrahim om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Ibrahim og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kundeservice? Helst ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nå har de ikke åpent på kundeservice (chat) for spørsmål om kredittkort. Og de tilbyr ikke e-post som en kontaktflate mot dem. Helt utrolig.

Tuva S. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rett og slett trist"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ringte DNB kundeservice og fikk snakket med en bergenser med navn (anonymisert). Han ville ikke oppgi etternavn, med god grunn. Jeg ringte fordi jeg prøvde å hjelpe min bestemor med å opprette bankid på mobil og fikk feilmelding hver gang vi trykket. Til svar fikk jeg spørsmål om hun hadde behov for bankid på mobil og når jeg svarte ja sa han at det var dumt, fordi da burde hun klare å ordne det selv. Når jeg sa i fra om at det ikke var greit å si ble han tydelig sinna og kjeftet meg opp og ned om at det ikke var lov å ringe fra mitt nummer hvis jeg skal hjelpe noen andre med sin bankid. Det er helt greit, men da kunne han sagt det først og avsluttet samtalen der. Bestemor ble skikkelig lei seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Vært kunde der siden ungdomsår, men verre behandling i en vanskelig situasjon har jeg ikke opplevd."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg forklarte situasjonen min til vedkomne ansatte hunnkjønn. Selv om jeg vært kunde, hatt konto i posten/dnb over 30 år, betydde det null og niks. Hadde bankkort fra før, men trengte et kort med bilde på. Det var utstedt, og sendt til meg på èn adresse, fra harstad-filialen, men sendt i retur(et par omstendigheter) så tilbake i Tromsø og deres filial der. Nei da går det plutselig ikke. Ikke bare det, de lyver meg rett fjeset 2 ganger, og kan ikke forståes på annen måte enn at jeg ikke er ønsket som kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Gode grunner til å bytte bank"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hjelper ikke sine kunder, sorgens bank. Banken er kun for de rike. Kun en snobbete foretningsbank. Forstår godt at folk bytter fra denne banken.

DNB Bank har totalt 396 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR