Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.5
1 290 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 290 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.

Utforsk 1 290 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
930
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 290 verifiserte omtaler på Bytt.no

Umulig å finne fullversjon på mobil

Omtale av  Hege

Umulig å finne fullversjon på mobil, og snakke med kunderådgiver.. Får beskjed om å logge inn når man allerede er innlogget

Svar fra DNB Bank
28.03.2022 14:55

Hei Hege og takk for meldingen din, For å logge inn i fullversjon på mobil kan du gå til dnb.no - logg inn - skriv personnummer - Gå til fullversjon (oppe til høyre) - Logg inn (midt på siden) - fødselsnummer - velg innloggingsmetode. /Betina

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Føler meg flådd

Omtale av  Kalle N

Elendig bank: Høye priser/gebyrer som gjerne er dårlig opplyst om. Fikk nettopp bekreftet et nesten tosifret antall kroner i gebyr for at dere passet på fondene til ungene mine i fjor. Håpløst å finne fullversjonen på mobil. «Umulig» å få kontakt med. Rådgivere som «lurer» ungdom til dårlige valg når det gjelder fond. Gjør forskjell på folk. Jeg fikk tre ganger så mye i lån ved å kontakte lokalbanken (som nå er nedlagt), enn da jeg kontaktet banken sentralt. Tvinger folk inn på et dyrt og elendig kundeprogram. Gir sine ledere vanvittige lønninger mens hvermannsen skal flås. Jeg har kviet meg for å styre med å bytte bank, men oppkjøpet av Sbanken er dråpen. Heller enn å prøve selv å bli bedre, vil dere kvitte dere med brysomme konkurrenter. Slik oppførsel passer bedre i land man ellers ikke vil sammenligne seg med. Jeg skulle ønske dere heller kunne legge energien i å bli den banken kundene vil ha og fortjener. Synd jeg ikke lenger kan gå til Sbanken, men hvem som helst er bedre enn enn dårlig eks.

Svar fra DNB Bank
26.03.2022 15:59

Hei Kalle og takk for din tilbakemelding. Du finner våre priser tilknyttet våre produkter og tjenester her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris. Dersom du har innspill til hvordan vi bedre kan synliggjøre våre prislagte tjenester, er det veldig fint om du sender oss en melding om dette fra postkassen din. Vi jobber kontinuerlig med å kunne tilby bedre løsninger for kundene våre og vi ser for øyeblikket på hvordan vi kan forbedre nettbank og mobilbanken ytterligere. Det er valgfritt å bli kunde i DNB, på lik linje med alle andre banker i Norge. Kundeprogrammene våre er vår måte å kunne tilby gode fordeler til kundene våre som ønsker å ha debetkort i DNB. Ønsker man ikke kundeprogram, vil man kunne ha et ordinært kort utenfor program, eller konto uten kort. Det er leit å høre at du ikke ønsker å være kunde hos oss og at vi per i dag ikke appellerer nok til deg som kunde. Vi har registrert innspillene dine og tar det med oss i videre arbeid med våre tjenester og produkter. Ha en riktig fin dag videre. /Stian

Elendige løsninger

Omtale av  Rune K

Dyr, vanskelig å bruke/finne fram. Rett og slett dårlige løsninger!

Svar fra DNB Bank
24.03.2022 12:51

Hei Rune! Vi takker for tilbakemelding, men det er trist å se at det er slik du oppfatter DNB. Dersom du har konkrete ting du mener kunne vært bedre ønsker vi gjerne å høre fra deg. Send oss en melding via postkassen i nettbanken, så ser vi på det :-) Håper du får en fin dag videre. /Betina

Dårlig bank.

Omtale av  Daniel

De flår deg med sine gebyrer og avgifter samt De er først til å øke renta.. Ikke noe åosetivt ved å være DNB kunde. Mange andre alternativer der ute som er mye bedre.

Svar fra DNB Bank
24.03.2022 12:50

Hei Daniel. Vi har konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger. Angående rente så stemmer det ikke at vi alltid er først ute med renteoppgang. Hvilken bank som er først, varierer. Våren 2020 var vi første bank til å kunngjøre rentereduksjon to av de tre gangene styringsrenten ble redusert. /Betina

Hvorfor har DNB privatkunder?

Omtale av  Olav H

Dårlig på renter til privatkunder Høye gebyrer Dårlig kundeservice Overbetalt ledelse

Svar fra DNB Bank
24.03.2022 12:46

Hei Olav og takk for tilbakemelding. Vi har konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger. Dersom du har opplevd dårlig kundeservice håper jeg du vil sende oss en melding via postkassen i nettbanken, slik at vi kan se nærmere på hva som er skjedd. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Robust bank, mangel på Apple Pay trekker ned.

Omtale av  Pål B

DNB svarer alltid at de ser an. Se an, se an. Hadde de tatt kundene sine på alvor hadde de støttet Apple Pay. Opprettet egen konto i Sbanken for å ha konto som virker med Apple Pay. Nå har DNB kjøpt Sbanken. Nå er det jeg som ser an.

Svar fra DNB Bank
24.03.2022 12:44

Hei Pål og takk for tilbakemelding. Vi tar alle våre kunder på alvor og jobber fortløpende med å bedre ting som vi får tilbakemeldinger på. Når det kommer til Apple Pay så er det ingen endringer i tilbudet til hverken Sbanken eller DNBs kunder med det første. /Betina

Dyreste banken med dårligste løsninger i Norge. Styr unna.

Omtale av  Morten G

Her er det som å gå 25 år tilbake i tid hva nett- og mobilbruk gjelder. Alt skal gjøres vanskligst mulig og med flest mulig seg med reklame over alt som bare er irriterende. Dyrt uoversiktlig og med dårlige vilkår. Her er det ingen ting å hente. Let andre steder.

Svar fra DNB Bank
24.03.2022 12:40

Hei Morten! Det er synd at du opplever oss slik. Vi har konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger. Så kjedelig at du er misfornøyd med nettbanken og appen vår. Vi håper jobben vi legger ned på baksiden kanskje kan endre oppfatningen din en gang i fremtiden. /Betina

DNB Bank har 1 290 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR